printlogo


تاکید مدیران گاز و مخابرات مازندران بر هم‌افزایی زیرساخت‌ها


 گروه استانها _ سهیلا مرآتی، مازندران -مدیرعامل شرکت گاز مازندران و مدیر مخابرات منطقه مازندران در نشستی صمیمانه، بر ضرورت هم‌افزایی میان زیرساخت‌های انرژی و ارتباطات استان تأکید کرده و راهکارهای عملیاتی برای بهینه‌سازی خدمات‌رسانی در شرایط حساس را مورد بررسی قرار دادند. هژبر جوادی، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران و مجتبی سیف‌الله‌پور، مدیر مخابرات منطقه مازندران، در نشستی صمیمانه و کاری، بر توسعه همکاری‌های دوجانبه به منظور ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مردم استان تأکید کردند. در این دیدار که با هدف بررسی راه‌های هم‌افزایی میان زیرساخت‌های انرژی و ارتباطی برگزار شد، دو طرف بر لزوم هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی برای مدیریت بهینه شرایط بحرانی و پیک مصرف انرژی تأکید کردند. مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اهمیت ارتباطات پایدار برای مدیریت هوشمند انرژی، اظهار داشت: پایداری شبکه ارتباطی، به ویژه در ایام پیک مصرف گاز و شرایط خاص، نقشی کلیدی در پایش لحظه‌ای مصرف و مدیریت بهینه تأسیسات ایفا می‌کند و همکاری با مجموعه مخابرات در این زمینه راهگشا خواهد بود. مدیر مخابرات منطقه مازندران نیز در این نشست با اشاره به اهمیت تأمین انرژی پایدار برای مراکز ارتباطی، خاطرنشان کرد: تجربه شرایط اخیر نشان داد پایداری شبکه برق و گاز برای تأسیسات مخابراتی از جمله دکل‌ها و مراکز سوئیچ، نقشی حیاتی در حفظ ارتباطات مردم و دستگاه‌ها
 دارد.