printlogo


انتصاب در مشهد؛
سرپرست مدیریت مالی موسسه صنعتی گوشت مشهد معرفی شد

گروه استان ها- فاطمه صبوری  ، خراسان رضوی- جلسه تکریم و معارفه سرپرست مدیریت مالی موسسه صنعتی گوشت مشهد با حضور معاون اداری و مالی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی و مدیران ارشد این مجتمع بزرگ کشتارگاهی برگزار شد. 
این جلسه با حضور موسی الرضا گلمکانی معاون اداری و مالی سازمان همیاری شهرداریهای استان، دکتر سیدامیرسروقدی رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد و جمعی از مدیران و مسئولان و احدهای مختلف این موسسه برگزار شد.
در این جلسه جواد یوسف نژاد که سابقه فعالیت در حوزه مالی در شرکتها و نهادهای مختلف اقتصادی را در کارنامه دارد، به عنوان سرپرست مدیریت مالی موسسه صنعتی گوشت مشهد معارفه شد و از تلاش ها و زحمات ابراهیم رجبی مدیرپیشین این حوزه تقدیر شد.معاون اداری و مالی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این جلسه ضمن تبریک ولادت با سعادت علی بن موسی الرضا (ع) عنوان کرد:همواره تغییرات در مجموعه های مختلف، سازنده و منشاء خیر و برکت بوده است و هدف مسئولان از تحولات در حال انجام، این است که جان تازه ای به مجموعه دمیده شده و اتفاقات جدید و روبه رشد رقم بخورد؛ قطعاً تبادل تجربیات افراد در موقعیت های خدمتی مختلف موجب ارتقاء و موفقیت خواهد شد.
موسی الرضا گلمکانی با اشاره به اهمیت فعالیت های بخش مالی در موسسه بزرگ و صنعتی گوشت مشهد، ادامه داد: ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته،امیدواریم با بهره گیری از تجربیات سرپرست جدید و در سایه همدلی و یک صدایی شاهد رشد و ارتقاء این موسسه باشیم و بتوانیم خدمات و محصولات موسسه را به بازار و مردم به نحوه بهتری ارائه دهیم.
رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد نیز با اشاره به تحولات سازنده در حال انجام در این مجموعه عنوان کرد: امیدواریم با بهره گیری مناسب از تجربیات ارزنده مدیرانی که به جمع ما اضافه شده اند در سایه تعامل با دیگر بخش ها و همگرایی استفاده کنیم و شاهد تغییرات مثبت و سازنده در این مجموعه باشیم.