printlogo


هم زمان با آغاز دهه کرامت:
بیست و سومین مجتمع خدماتی و رفاهی به چرخه خدمات‌رسانی در استان اردبیل افزوده شد


​گروه استان ها-مریم شیرعلیزاده، اردبیل-  همزمان با آغاز دهه کرامت، بیست و سومین مجتمع خدماتی و رفاهی با حضور مسئولین استانی در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری رسید.
بنابراین گزارش، میر داود سیدی مدیر منطقه در آئین افتتاحیه این مراسم اظهار کرد: این پروژه‌ با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری، رفاهی و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان اردبیل افتتاح و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز می باشد.میر داود سیدی با اشاره به سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریالی این پروژه گفت: احداث این مجتمع خدماتی و رفاهی، گامی مهم در راستای سیاست‌های کلان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل مبنی بر توسعه خدمات‌رسانی به مردم و تسهیل دسترسی به فرآورده‌های نفتی و خدمات جانبی در سراسر استان، به‌ویژه در مناطق کمتر برخوردار است.مدیر منطقه اردبیل افزود: این مجتمع‌ در بیست کیلومتری جاده اردبیل به مغان که از جمله محورهای مواصلاتی پرتردد استان می باشد، جانمایی شده‌ است و بهره‌برداری از این مجموعه علاوه بر ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به مسافران و رانندگان عبوری، نقش بسزایی در ایجاد اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم در سطح استان ایفا خواهد کرد.وی خاطر نشان شد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، با برنامه‌ریزی دقیق و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط، توانسته است این پروژه‌ها را در موعد مقرر به سرانجام برساند و امیدوار است با ارائه خدمات مطلوب در این مجتمع‌ها، رضایتمندی هرچه بیشتر مردم را فراهم آورد.