رئیس سازمان شیلات ایران:
بهره برداری مسئولانه و حفاظت از ذخایر ارزشمند آبزیان خلیج فارس در اولویت است
رئیس سازمان شیلات ایران در پیامی به مناسبت روز ملی خلیج فارس، بهره برداری مسئولانه و حفاظت از ذخایر ارزشمند آبزیان خلیج فارس را از اولویت برنامه های این سازمان برشمرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، حمزه رستمپور در این پیام گفت: دهم اردیبهشت ماه، روز ملی خلیج فارس، یادآور از خودگذشتگی های ملت سرافراز ایران و فرار اشغالگران متجاوز پرتغالی بعد از سالها تسلط ظالمانه بر سواحل جنوبی کشور است.
رئیس سازمان شیلات ایران اظهار کرد: این نامگذاری بهانهای است تا تمام بهرهبرداران از این پهنه آبی و سفره بیکران الهی، از نعمات خدادادی آن، حفظ و حراست کنند.
رستم پور رئیس سازمان شیلات ایران ادامه داد: برای بهرهبرداری مسئولانه، با حفظ و بازسازی ذخایر ارزشمند آبزیان تلاش میکنیم و همواره سعی داریم با رعایت قوانین براساس ظرفیت ذخایر آبزی خلیجفارس، اجازه صید صادر کنیم و با ایجاد زیستگاه های مصنوعی و تکثیر و رهاسازی برخی گونههای آبزیان، نقش مهمی در حفظ و بازسازی و مراقبت از محیط زیست آبزیان ایفا کنیم، باشد که گامی در راستای صیانت از دریا و ذخایر خلیج نیلگون فارس برداریم.
معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران گفت: این روز بزرگ را گرامی داشته و به مردم شریف ایران به ویژه صیادان زحمتکش استانهای جنوب کشور، تبریک عرض می کنیم و امیدوارم خلیج همیشه فارس در آرامش و امنیت، به سفره خانواده صیادان ساحل نشین، برکت بخشد.