هم زمان با حضور معاون مدیر عامل در منطقه اردبیل:
افتتاح نیروگاه خورشیدی ۵۰ کیلوواتی در انبار نفت شهید بهفر منطقه اردبیل
گروه استان ه ا- مریم شیرعلیزاده، اردبیل- هم زمان با حضور معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، فاز اول نیروگاه خورشیدی انبار نفت شهید بهفر منطقه اردبیل به بهرهبرداری رسید.بنابراین گزارش ، علی اصغر عباسی، معاون مدیر عامل در بازدید از انبار نفت شهید بهفر اردبیل با اشاره به اهمیت صرفهجویی در حاملهای انرژی و بهرهگیری از فناوری نیروگاههای خورشیدی گفت: احداث نیروگاه خورشیدی یکی از روشهای پایدار و سبز برای تولید انرژی است.معاون مدیر عامل با ابراز خرسندی از احداث این نیروگاه به برای کمک به کاهش افت فشار برق و صرفهجویی، اظهار کرد: این نیروگاه خورشیدی با توان ۵۰ کیلو وات (متصل به شبکه) در فضایی حدود 700 متر مربع شامل ۷۲ پنل با مبلغی بالغ بر 29 میلیارد ریال احداث و به بهرهبرداری رسیده است.عباسی افزود: امیدواریم با توسعه همین نیروگاه و افزایش پنلهای جدید، برق مورد نیاز تأسیسات انبار نفت شهید بهفر منطقه اردبیل تأمین شود.وی خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید رئیس جمهوری در تسریع ایجاد نیروگاههای خورشیدی در دستگاههای دولتی، این شرکت تمام توان خود را برای تسهیل این موضوع به کار گرفته است و با برنامه ریزی های انجام یافته بزودی شاهد احداث نیروگاههای خورشیدی جدید در انبار نفت شهید بهفر با بالاترین کیفیت تجهیز خواهیم بود