استاندار مازندران؛
نظارت درست، ذخیرهسازی دقیق و برنامهریزی منسجم عملکرد نفت ساری را قابل دفاع و ستودنی کرد
گروه استانها- سهیلا مرآتی، مازندران- بنابراین گزارش ، تورج امانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ساری در ابتدای این بازدید گزارشی از عملکرد منطقه در حوزه تأمین، ذخیرهسازی و توزیع فرآوردههای نفتی ارائه کرد. پس از ارائه این گزارش، استاندار مازندران در جریان بازدید میدانی از تأسیسات و بخشهای مختلف شرکت ملی پخش، عملکرد مدیریت و کارکنان این مجموعه را «ستودنی و قابل تقدیر» توصیف کرد و گفت: در بحرانهای ۱۲ روزه و ۴۰ روزه اخیر، مجموعه نفت ساری بهگونهای عمل کرد که هیچگونه دغدغهای از نظر تأمین و توزیع سوخت در استان نداشتم. وی با ابراز خرسندی از وضعیت سوخت، افزود: الحمدلله وضعیت بنزین در سراسر استان پایدار است. تابآوری شبکه سوخت مازندران در شرایطی حفظ شد که با حضور حدود ۱۷ میلیون مسافر، جمعیت استان به اندازه سه کشور اروپایی افزایش پیدا کرد. استاندار مازندران همچنین با اشاره به اهمیت تأمین سوخت بخشهای حیاتی، اظهار داشت: توجه جدی به سوخترسانی کشاورزی ضروری است، زیرا نفتگاز در دو بخش کشاورزی و ترابری نقش اساسی دارد. اقدامات منطقه ساری در این حوزه نیز قابل توجه و مؤثر بوده است. وی همچنین از برنامهریزی برای مواجهه با چالشهای احتمالی خبر داد و گفت: تمهیداتی برای مدیریت شرایط غیرمترقبه در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن، آگاهیبخشی به مردم درباره صرفهجویی بسیار مهم است. اگر با مردم صادقانه صحبت کنیم، قطعاً همکاری خواهند کرد. استاندار با تأکید بر ضرورت مدیریت صحیح در حفظ پایداری سوخت، افزود: نظارت درست، ذخیرهسازی دقیق و برنامهریزی منسجم باعث شده است عملکرد منطقه ساری قابل دفاع و درخور تقدیر باشد. در پایان این بازدید، استاندار مازندران بار دیگر از تلاشهای مدیریت و کارکنان شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه ساری قدردانی کرد و بر استمرار آمادگی و خدمترسانی تأکید نمود.