سهم بنگاههای بومی درتامین نیازهای صنایع و دستگاههای اجرایی بوشهر افزایش یابد
گروه استان ها- بوشهر - عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بوشهر گفت: با توجه به اینکه بهرهگیری از توانمندی شرکتها و بنگاههای اقتصادی بومی برای تأمین نیازهای تخصصی صنایع و دستگاههای اجرایی این استان نقشی مهم در تقویت تابآوری اقتصادی، حفظ اشتغال و حمایت از بنگاهها دارد، باید سهم بیشتر در این زمینه به آنها اختصاص داده شود.
یه گزارش اقتصادسرآمد، سید حسین رضوی با اشاره به نقش کلیدی آزمایشگاههای تخصصی کنترل کیفیت کالا در پشتیبانی از فعالیتهای تولیدی و صنعتی استان بوشهربه ایرنا اظهار کرد: در زمان حاضر بیش از یکهزار و ۵۰۰ نیروی متخصص در آزمایشگاههای تخصصی سراسر استان بوشهر در حوزههای تجاری، فنی، شیمیایی، زیستمحیطی و صنعتی به واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی خدمات ارائه میدهند.
وی افزود: این مجموعهها در کنار سایر بخشهای اقتصادی، حتی در شرایط سخت نیز به فعالیت خود ادامه داده و توانستند علاوه بر حفظ کیفیت خدمات، از تعدیل نیروهای متخصص جلوگیری کرده و نقش مؤثری در تداوم تولید و حمایت از بنگاههای اقتصادی ایفا کنند.
رئیس کمیسیون توسعه پایدار و استاندارد اتاق بازرگانی بوشهر با تاکید بر لزوم تقویت تابآوری اقتصادی، تصریح کرد: شایسته است دستگاههای دولتی و اجرایی استان بوشهر، خریدها و نیازهای خدماتی و تخصصی خود را که هم اکنون در برخی موارد از خارج از این استان تامین میشود، به شرکتهای فعال بومی واگذار کنند.