printlogo


فعالیت بنادر شرق هرمزگان در دوران جنگ متوقف نشد


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان، با اشاره به تداوم فعالیت بنادر تحت مدیریت این مجموعه در شرایط جنگی اخیر، اظهار کرد: با وجود شرایط خاص حاکم بر منطقه و مخاطرات ناشی از حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی، فعالیت بنادر شهید باهنر، جاسک، سیریک و تیاب به تعطیلی کامل نرسید و روند ارائه خدمات بندری با رعایت کامل ملاحظات امنیتی، ایمنی و عملیاتی ادامه یافت.
به گزارش اقتصادسرآمد، حمیدرضا محمدحسینی تختی در این ارتباط اظهار کرد: در طول مدت جنگ اخیر، با اتخاذ تدابیر ویژه و هماهنگی مستمر میان دستگاه‌های مسئول، عملیات تخلیه و بارگیری کالا، صادرات و واردات و خدمات‌رسانی به شناورها با برنامه‌ریزی دقیق دنبال شد تا کمترین اختلال در زنجیره تأمین کالا و تجارت دریایی کشور ایجاد شود.