تاسیس شعب برندهای ایرانی کیف و کفش در مقاصد صادراتی
سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) مهمترین نیاز این صنعت را افزایش ارزش افزوده عنوان کرد و از صادرات ۱۱۵ میلیون دلاری در این بخش در سال گذشته و تاسیس شعب برخی برندهای ایرانی در مقاصد صادراتی خبر داد.به گزارش اقتصادسرامد، مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بینالمللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته با حضور سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صمت، برخی از نمایندگان مجلس، جمعی از تولیدکنندگان صنایع چرم، کیف و کفش و جمعی از مهمانان از کشورهای ایتالیا، روسیه و عراق در محل نمایشگاه بینالمللی تهران برگزار شد.مهدی صادقی نیارکی - سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) - در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به سابقه تاریخی تولید کیف و کفش در کشور، اظهار کرد: در حال حاضر میتوانیم کل نیاز کشور را در بخش کیف و کفش تامین کنیم و با توجه به اینکه زنجیره ارزش این محصولات در کشور ما شکل گرفته، پتانسیل زیادی برای صادرات نیز داریم.وی با اشاره به تولید کافی واحدهای صنعتی و صنفی در زمینه کیف و کفش و شکلگیری برندهایی در سالهای اخیر، از تاسیس شعب برخی برندها در مقاصد صادراتی خبر داد.