عملکرد مرکز مشاوره خارک بررسی شد
عملکرد مرکز مشاوره پایانه نفتی خارک با حضور مدیرعامل شرکت پایانههای نفتی ایران بررسی شد.به گزارش اقتصاد سرآمد ، عباس اسدروز در نشستی که بهمنظور بررسی عملکرد مرکز مشاوره پایانه خارک برگزار شد، بر اهمیت وجود این مرکز در منطقه اشاره کرد و گفت: تمرکز بر فرهنگ سازمانی و سلامت روان به افزایش بازدهی کارکنان کمک میکند. این کار سبب صرفهجویی در هزینههای داخلی شده و مزایایی مانند حفظ روابط مشتری و افزایش دانش و تجربیات کاری را در پی دارد.وی افزود: سلامت روح و روان میتواند تأثیر مستقیم بر عملکرد داشته باشد و بهعنوان یکی از ارکان اساسی بهرهوری است به تعهد، رضایت و بازدهی بیشتر کارکنان بینجامد.مریم صفآرا روانشناس بالینی در این نشست به مؤلفههای آسیبهای روانشناختی، سببشناسی، راهبردها و راهکارهای برونرفت از آن اشاره کرد و نحوه عملکرد مرکز مشاوره پایانههای نفتی خارک در یک دهه اخیر را با توجه به شاخصههای کیفی و کمی بیان کرد و در راستای تعدیل و ارتقای نیمرخ حاصله، به شناسایی موانع، تاکتیکها و روشهای مؤثر برای پیشرفت وضع موجود و برونرفت از موانع پرداخت