امضای تفاهمنامه همکاری میان بانک آینده و هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی
بانک آینده و شرکت رفاه و گردشگری تأمین (هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی- هگتا) با انعقاد تفاهمنامهای، بر تقویت و گسترش همکاریهای مشترک، تأکید کردند.به گزارش اقتصادسرآمد، در چارچوب این تفاهمنامه که به امضای نادر خواجه حقوردی، معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و علی رحیمپور، مدیرعامل و امیررضا خادم ازغدی عضو هیات مدیره شرکت هگتا رسید، سطح همکاریهای متقابل برای ایجاد و گسترش بسترهای مناسب در حوزه گردشگری و تعاملات مالی، بانکی و بیمهای، ارتقا خواهد یافت.نادر خواجه حقوردی، معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده، با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهمنامه از آمادگی بانک آینده برای ارائه سبد متنوع محصولات و خدمات این بانک به شرکت هگتا و زیرمجموعههای مربوط خبر داد که از آن جمله میتوان به خدمات اعتباری، ضمانتنامهها و ارائه تسهیلات ویژه هلدینگ هگتا و شرکتهای تابعه و نیرویانسانی آنها و نیز دیگر محصولات تعریف شده بانک در قالب طرحهای «آیندهداران»، «کارگشا»، «طراوت»، «مردمیار»، «ایرانکارت» و «سفرکارت» اشاره کرد.علی رحیمپور، مدیرعامل شرکت رفاه و گردشگری تأمین (هگتا) با اشاره به گستره و تنوع فعالیتهای این هلدینگ گفت: حضور هگتا در حوزه های مختلف همچون گروه هتلهای هما، شرکت حملونقل ریلی رجا (بزرگترین ناوگان حملونقل ریلی کشور)، شرکت سرمایهگذاری ایرانگردی و جهانگردی، گروه هتلهای هما و دیگر بخشهای اقامتی و پذیرایی؛ این شرکت را بهعنوان زیرمجموعه تأمین اجتماعی و یک نهاد عمومی غیردولتی بسیار برجسته کرده است. به گفته وی ، باید این مجموعه را بستر مناسبی برای مبادلات مالی، بانکی و بیمهای و همچنین بازار بزرگی برای خرید و تأمین امکانات و مایحتاج افراد تحتپوشش دانست و از این تفاهمنامه، بهعنوان قراردادی برد-برد، یاد کرد.ارائه خدمات به مجموعه بانک آینده و شرکتهای تابع در حوزه گردشگری و تورگردانی و مواردی همچون: خدمات اقامتی و پذیرایی بدون هیچگونه محدودیتی برای مجموعه بانک آینده از جمله موارد مطرح شده از سوی مدیرعامل شرکت هگتا بود.در این نشست، تفاهمنامههای جداگانهای نیز مابین شرکت هگتا با بیمه رازی و مجموعه بازار بزرگ ایران (ایرانمال) منقعد شد.