printlogo


مجلس تلاش می‌کند تا مشکلات معیشتی مردم حل شود
غرب به دنبال وقت کُشی است

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غرب برای اجرای تعهدات برجامی‌اش وقت کُشی می‌کند،گفت: اروپا تلاش دارد با استفاده از حربه‌ رسانه‌ فشار بر مذاکره کنندگان ایرانی را افزایش دهد.
اعضای ۱+۴ نباید برای مذاکرات ضرب الاجل تعیین کنند
به گزارش اقتصاد سرآمد، اصغر سلیمی در خصوص برخی اظهارنظرهای کشورهای غربی در مورد تعیین ضرب‌الاجل در مذاکرات هسته‌ای به ایرنا گفت: اعضای ۱+۴ در وضعیتی نیستند که بخواهند برای مذاکرات ضرب الاجل تعیین کنند، بدون شک جمهوری اسلامی خواهان فرسایشی شدن روند مذاکرات برجامی نیست و با جدیت پیگیر است مذاکرات به نتیجه مشخصی برسد.
خواسته ما رفع کامل تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران است
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خواسته ما رفع کامل تحریم‌های اعمال شده آمریکا علیه ملت ایران است، تیم مذاکره کننده ایرانی این موضوع را شفاف و صریح به طرف مذاکره کننده اعلام کرده است، طرف غربی باید برای جلب اعتماد و راستی‌آزمایی به خواسته ایران توجه کند.
 سلیمی خاطرنشان کرد: کشورهای حاضر در برجام طی چند سال گذشته نسبت به اجرای تعهداتشان بی‌تفاوت بوده‌اند، این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران با در پیش گرفتن صبر استراتژیک، با وجود بدعهدی های مکرر غربی‌ها به درستی به تعهداتش عمل کرده است.عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فشار و تبلیغات رسانه ای غربی‌ها علیه ایران نمی‌تواند تاثیری بر روند مذاکرات داشته باشد، گفت: زمان آن نیست که غربی‌ها بخواهند نسبت به اجرای تعهداتشان وقت‌کُشی کنند و با استفاده از حربه‌های رسانه‌ای درصدد افزایش فشار بر مذاکره کنندگان ایرانی باشند.
آمریکایی‌ها در برجام به دنیا نشان دادند که قابل اعتماد نیستند
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورا ی اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در برجام به افکار عمومی دنیا نشان دادند که قابل اعتماد نیستند لذا نمی توان به وعده‌های آنان در رفع تحریم‌ها اعتماد کرد،کشورهای اروپایی هم باید در چارچوب قواعد بین الملل در این مذاکرات به حقوق ملت ایران احترام بگذارند.
مجلس حامی و پشتیبان تیم مذاکره کننده است
نماینده مردم سمیرم با بیان اینکه مجلس حامی و پشتیبان تیم مذاکره کننده است،گفت: مجلس در راستای اهداف تیم مذاکره کننده، تلاش می‌کند تا تحریم ها لغو و مشکلات معیشتی مردم حل شود.