بانک ها با اتکا به فرآیندهای نوین، سرعت و کیفیت خدمات را افزایش می دهند
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه نشستهای اندیشهورزی برخی مولفههای تاثیرگذار در بانکداری کشور و نقش بانکها در ارائه خدمات نوین به مردم را تبیین کرد.به گزارش اقتصادسرآمد، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در نخستین جلسه سلسله نشست های اندیشه ورزی در این بانک اظهار داشت: حضور صاحب نظران و اندیشمندان و ارائه مباحث کاربردی می تواند دستگاههای اجرایی به ویژه بانکها را در تدوین و بکارگیری فرآیندها و راهکارهای جدید کمک نماید.وی افزود: واحدهای اجرایی همواره نیازمند آگاهی از دانش و فناوری روز هستند و بانکها نیز طی دهه های اخیر از سازمانهای پیشرو در بکارگیری و راهاندازی تکنولوژی نوین محسوب گردیده اند.مهدیان گفت: سیستم های دقیق و بروز اعتبارسنجی کاربرد فراوانی در اعطای تسهیلات خرد و تسهیل در فرآیند تضمین دارد و تدابیر وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی شرایطی را فراهم نموده است تا فرآیند تسهیلات با سرعت و سهولت فراوان طی شود.سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: تاکید بر روان سازی و تسهیل فرایند ارایه خدمات به مردم در سیاست های اعتباری سال ۱۴۰۰ مد نظر بانک بوده و از سال ۱۳۹۶ با ایجاد سامانه اعتبارسنجی داخلی با عنوان سدرا در کنار سامانه اعتبارسنجی ایرانیان این موضوع به یکی از مزیت های فرآیندهای اعتباری بانک توسعه تعاون تبدیل شده است.