printlogo


سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت
با تلاش در صنعت خودرو در مردم حس امیدواری ایجاد کنیم

سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: با توجه به روی ریل افتادن صنعت خودرو و تلاش مدیران برای افزایش تولید و دیگر دستاوردها باید تلاش کنیم حس امیدواری و روشن بودن افق‌های پیش‌روی صنعت خودرو را در مردم ایجاد کنیم.به گزارش اقتصادسرآمد، علی بهادری جهرمی در نشست شورای روابط عمومی وزارت صمت و مراسم رونمایی از پوستر نمایشگاه برنامه تحولی صنعت خودرو، با تشریح و تبیین مسئولیت‌های مدیران روابط عمومی اظهار داشت: همان طور که مرکز ارتباطات صمت در برگزاری تورهای راهیان پیشرفت و تربیت نیروی انسانی و تغییر ساختار پیشران بوده است، در حوزه هم افزایی سازمان‌ها و شرکت های تابعه و انتشار محتوا نیز پیشران باشد.رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تأکید بر لزوم تلاش همه دستگاه و مدیران در زمینه توجه به جهاد تبیین، افزود: ایجاد حس خوب و فضای امیدوار کننده در کشور یک ضرورت است.بهادری جهرمی با تأکید بر داشتن اخلاق نیکو در فضای گفتمان سازی و فعالیت فرهنگی، گفت: هنر آن است که بتوانیم در شرایطی که مردم ناراضی هستند و حالشان خوب نیست با آنها گفت‌وگو کنیم و وارد تعامل شویم.سخنگوی دولت این وظیفه خطیر و مهم را متوجه مدیران و دست اندر کاران روابط عمومی‌ها دانست و گفت: تبیین و فضا سازی رسانه‌ای برای اهداف مدنظر دولت و دستگاه های اجرایی و ایجاد حس امید در مردم وظیفه مهم و سنگینی است که بار آن بر دوش روابط عمومی‌هاست.وی با اشاره به موفقیت دولت در مدیریت کرونا از ابتدای شروع کار تاکنون و ایجاد رضایت و امیدواری در بین مردم، خاطرنشان کرد: دلیل این رضایت آن است که مردم احساس کردند که دولت در مسیر درمان قرار گرفته چرا که آمار مرگ و میر از حدود ۷۰۰ نفر در یک روز در تابستان گذشته به حدود ۶۰ یا ۷۰ نفر در این روزها رسیده است.بهادری جهرمی سپس به وضعیت کنونی خودور اشاره کرد و گفت: مردم سال‌ها از وضعیت خودرو ناراضی بودند و حالا با توجه به روی ریل افتادن این صنعت و تلاش مدیران برای افزایش تولید و دیگر دستاوردها باید تلاش کنیم حس امیدواری و روشن بودن افق های پیش‌روی صنعت خودرو را در مردم ایجاد کنیم.سخنگوی دولت ایجاد حس امیدواری در جامعه را از جمله وظایف روابط عمومی‌ها عنوان کرد و افزود: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری آغاز به کار دولت سیزدهم در شرایط سختی بود و به همین منظور تبیین دستاوردها با توجه به شرایط سخت وظیفه مدیران روابط عمومی را سنگین می‌کند.