تاریخ انتشار:1402/8/21
ارائه 80 عنوان آموزشی به شهروندان در مساجد شمال تهران

در طرح سه‌شنبه‌های سلامت محور اجرا شد؛

ارائه 80 عنوان آموزشی به شهروندان در مساجد شمال تهران

اقتصادسرآمد - ویژه برنامه سه‌شنبه‌های سلامت محور به صورت مستمر و هفتگی در محلات شمال تهران برگزار و تا کنون بیش از 80 عنوان آموزشی به شهروندان در مساجد ارائه شده است.

به گزارش اقتصادسرآمد، سلیمه رودکی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه بیان کرد: با توجه به اهمیت تعامل با شهروندان و شناسایی نیازهای آموزشی آن‌ها و ارتقای سطح سلامت جامعه، طرح سه شنبه های سلامت از سال گذشته  به اجرا رسید و تا کنون در ۴۵ مسجد فعال منطقه یک برگزار شده است.
رودکی گفت: کارگاه‌های خودمراقبتی سالمندان، آموزش مهارت‌ شاد زیستن، شناخت علائم دمانس در سالمندی، آموزش سبک زندگی ایرانی-اسلامی، مهارت های زندگی و توزیع اقلام آموزشی و ... از خدمات ارائه شده در طرح سه شنبه‌های سلامت است که با همکاری پایگاه‌های بسیج مساجد به اجرا در آمده و مورد استقبال نمازگزاران و شهروندان قرار گرفته است.
او تشریح کرد: برپایی میزهای خدمت با کنترل قند، فشار خون، مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی، کنترل قد و وزن و ارزیابی تراکم استخوان و ... در مساجد با مشارکت مراکز درمانی و بهداشت شمیرانات هر سه شنبه در یک مسجد محله اجرا می‌شود که در یک ماه گذشته بیش از ۱۰۰ نفر از شهروندان منطقه از این خدمات بهره‌مند شدند.

برچسب ها : سه‌شنبه‌های سلامت زندگی ایرانی-اسلامی مراکز درمانی و بهداشت شمیرانات

اخبار روز
ضمیمه