اخبار روز
توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

اقتصادسرآمد - به همت ستاد اجرایی فرمان امام ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

1403/2/4
تغییر نگاه به سرمایه‌گذاری‌ها موجب شده تا بسیاری از دعوا‌های حقوقی با مذاکرات حل شود

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران با بیان اینکه مهم‌ترین رکن در مدیریت شهری تغییر رویکرد است گفت: یکی از ابعاد تغییر رویکرد نگرش برد برد در سرمایه‌گذاری مشترک با بخش خصوصی است.

1403/2/3
بهسازی فضاهای بی دفاع شهری جهت کاهش آسیب های اجتماعی

اقتصادسرآمد- در راستای اجرای "طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی"، فضاهای بی دفاع شهری منطقه 3 که مستعد ایجاد پاتوق و کلونی تجمع معتادین متجاهر بوده ، بهسازی می شوند.

1403/2/2
تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار

اقتصادسرآمد - مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در استان اردبیل گفت: در راستای افزایش بهره وری تولید و مصرف بهینه آب در استان اردب. یل، تاکنون بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی مجهز به سیستم آبیاری تحت فشار شده‌اند.

1403/2/2
بهینه‌سازی طرح روسازی دال خط کوهاندار برای رفع معضل راه‌آهن‌های کویری

اقتصادسرآمد- سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین کرده است. سازمان حفاظت محیط زیست ایران با تشکیل دفتری به عنوان توسعه پایدار و اقتصاد محیط زیست، اهداف جهانی ابلاغ شده را پیگیری و متولیان مربوطه در کشور را تعیین کرده است

1403/1/28
استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم

اقتصادسرآمد- سرپرست معاونت طرح های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: 5 طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک ،کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای 58 نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.

1403/1/28
اتمام خط کشی محوری جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج)

اقتصاد سرآمد - خط کشی محوری جنوب به شمال خیابان ولیعصر(عج) حدفاصل نیایش تا پل پارک وی به پایان رسید.

1403/1/27
بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی حمایتی کشور در کاشان

اقتصادسرآمد- نخستین نیروگاه خورشیدی حمایتی کشور با حمایت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در روستای پنداس کاشان به بهره برداری رسید.

1403/1/25
تلاش مضاعف، برنامه محوری و تخصص گرایی - هم افزایی، سودآوری

اقتصادسرآمد- مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با تاکید بر تلاش مضاعف، برنامه محوری و تخصص گرایی در همه ارکان و بخش های تابعه صندوق، هم افزایی و ارتقای سودآوری را از اهداف راهبردی و اولویت های صندوق در سال جهش تولید اعلام کرد.

1403/1/21
اهمیت طراحی وب‌سایت برای کسب و کارهای سنتی

در دنیای امروزی، تکنولوژی و اینترنت به سرعت به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل در توسعه و رشد کسب و کارها به شمار می‌آید. اما بسیاری از کسب و کارهای سنتی هنوز به اندازه کافی از این فرصت استفاده نکرده‌اند. یکی از بهترین راه‌ها برای تعامل با مشتریان و ارتقای فرآیندهای کسب و کار، طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای است. در این مطلب، به بررسی اهمیت طراحی وب‌سایت برای کسب و کارهای سنتی خواهیم پرداخت.

1402/12/25
آغاز به‌کار TV شهری در ورودی ساختمان منطقه دو پایتخت

تلویزیون شهری بزرگ شهرداری منطقه2 باهدف بهره گیری از ابزارهای نوین تبلیغاتی و اطلاع رسانی در ورودی ساختمان منطقه رونمایی می‌شود.

1402/12/23
۱۰۰ ساختمان بلند در پایتخت روی گسل قرار دارد

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه اینکه مقاومت ساختمانی ۱۴۰۰ ساختمان بلند در تهران ارزیابی شد، از احداث ۱۰۰ ساختمان بلند در پایتخت بر روی گسل خبر داد و به تشریح مجموعه اقدامات مرکز پرداخت.

1402/12/15
۱۴ شهر و روستای سیستان و بلوچستان تحت‌تاثیر زلزله قرار گرفت

اقتصادسرآمد - رییس بخش زلزله‌شناسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر ضرورت ارتقای تاب‌آوری شهری و روستایی در برابر حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله در سیستان و بلوچستان از تاثیر ۱۴ شهر و روستای استان از زلزله با بزرگی ۵.۶ خبر داد.

1402/12/15
اولویت همه شرکت‌های صندوق ذخیره باید سودآوری و توجه به اقتصاد دانش بنیان باشد

اقتصادسرآمد- مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان امکانات، توانمندی‌ها و خوشنامی برند شرکت صنایع آموزشی را یک فرصت بی بدیل برای بهسازی و توسعه این مجموعه بیان و تاکید کرد: باید از ظرفیت های عظیم بخش آموزش و پرورش کشور به منظور تقویت برند ملی صنایع آموزشی و احیای این برند استفاده نماییم.

1402/12/15
اجرای طرح‌های زنجیره سبز و آبی در پنج شهرستان استان خوزستان

اقتصادسرآمد- مجری بنیاد برکت در استان خوزستان گفت: امسال در پنج شهرستان ایذه، مسجد سلیمان، اندیکا، لالی و دزپات طرح‌های زنجیره سبز و آبی به ویژه در بخش کشاورزی و آبیاری نوین به مرحله اجرا رسید.

1402/12/15
اجرای طرح ویژه جمع آوری شن‌های پخش شده در معابر شمال تهران

اقتصادسرآمد- شن های پخش شده در عملیات برفروبی هفته اخیر با حضور نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه در حال جمع آوری از سطح معابر است.

1402/12/13
تشکیل" قرارگاه ویژه تامین مسکن معلم" در صندوق ذخیره فرهنگیان

اقتصادسرآمد- مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از تشکیل قرارگاه تامین و ساخت مسکن تا اردیبهشت ماه سال 1403 خبر داد و اعلام کرد: با توجه به تدوین طرح اقدام جهادی نهضت ملی مسکن برای فرهنگیان سراسر کشور از سوی هلدینگ ساختمانی معلم، تشکیل "قرارگاه ویژه تامین مسکن معلم" در اولویت برنامه های سال آتی صندوق ذخیره فرهنگیان قرار گرفت

1402/12/7
همه چیز درباره خرید چمن مصنوعی که باید بدانید

در دنیای امروز که استفاده از چمن مصنوعی به سرعت در حال افزایش است، انتخاب و خرید این محصول اهمیت بالایی دارد. همچنین، با توجه به هزینه‌های قابل توجه نصب و زیرسازی، ضروری است که اطلاعات دقیق و کافی در زمینه خرید چمن مصنوعی داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. بازار پر از چمن‌های مصنوعی با کاربردها، ظاهرها و قیمت‌های مختلف است و بدون یک راهنمای خرید مناسب، تشخیص چمن مرغوب از نامرغوب کار دشواری خواهد بود.

1402/12/6
قرارداد ساخت ۷۰۰ واحدی خوابگاه متاهلی دانشگاه مازندارن منعقد شد

اقتصادسرآمد- قرارداد ساخت ۷۰۰ واحد خوابگاه متاهلی دانشگاه مازندارن توسط قرارگاه اباصالح المهدی(ع) سادات با یکی از شرکت های مورد نفاهم نامه خود به نام شرکت شایان ابنیه پیمان منعقد گردید.

1402/12/5
اقدام قوه قضاییه در شناسایی اموال بابک زنجانی در خارج و انتقال آن به تهران قابل تقدیر و تشکر است

اقتصادسرآمد- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به شناسایی اموال بابک زنجانی در خارج و انتقال آن به تهران، بیان کرد: جای تقدیر و تشکر از قوه قضاییه دارد.

1402/12/5
اخبار روز
ضمیمه