اخبار روز
اهمیت طراحی وب‌سایت برای کسب و کارهای سنتی

در دنیای امروزی، تکنولوژی و اینترنت به سرعت به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل در توسعه و رشد کسب و کارها به شمار می‌آید. اما بسیاری از کسب و کارهای سنتی هنوز به اندازه کافی از این فرصت استفاده نکرده‌اند. یکی از بهترین راه‌ها برای تعامل با مشتریان و ارتقای فرآیندهای کسب و کار، طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای است. در این مطلب، به بررسی اهمیت طراحی وب‌سایت برای کسب و کارهای سنتی خواهیم پرداخت.

1402/12/25
آغاز به‌کار TV شهری در ورودی ساختمان منطقه دو پایتخت

تلویزیون شهری بزرگ شهرداری منطقه2 باهدف بهره گیری از ابزارهای نوین تبلیغاتی و اطلاع رسانی در ورودی ساختمان منطقه رونمایی می‌شود.

1402/12/23
۱۰۰ ساختمان بلند در پایتخت روی گسل قرار دارد

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه اینکه مقاومت ساختمانی ۱۴۰۰ ساختمان بلند در تهران ارزیابی شد، از احداث ۱۰۰ ساختمان بلند در پایتخت بر روی گسل خبر داد و به تشریح مجموعه اقدامات مرکز پرداخت.

1402/12/15
۱۴ شهر و روستای سیستان و بلوچستان تحت‌تاثیر زلزله قرار گرفت

اقتصادسرآمد - رییس بخش زلزله‌شناسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر ضرورت ارتقای تاب‌آوری شهری و روستایی در برابر حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله در سیستان و بلوچستان از تاثیر ۱۴ شهر و روستای استان از زلزله با بزرگی ۵.۶ خبر داد.

1402/12/15
اولویت همه شرکت‌های صندوق ذخیره باید سودآوری و توجه به اقتصاد دانش بنیان باشد

اقتصادسرآمد- مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان امکانات، توانمندی‌ها و خوشنامی برند شرکت صنایع آموزشی را یک فرصت بی بدیل برای بهسازی و توسعه این مجموعه بیان و تاکید کرد: باید از ظرفیت های عظیم بخش آموزش و پرورش کشور به منظور تقویت برند ملی صنایع آموزشی و احیای این برند استفاده نماییم.

1402/12/15
اجرای طرح‌های زنجیره سبز و آبی در پنج شهرستان استان خوزستان

اقتصادسرآمد- مجری بنیاد برکت در استان خوزستان گفت: امسال در پنج شهرستان ایذه، مسجد سلیمان، اندیکا، لالی و دزپات طرح‌های زنجیره سبز و آبی به ویژه در بخش کشاورزی و آبیاری نوین به مرحله اجرا رسید.

1402/12/15
اجرای طرح ویژه جمع آوری شن‌های پخش شده در معابر شمال تهران

اقتصادسرآمد- شن های پخش شده در عملیات برفروبی هفته اخیر با حضور نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه در حال جمع آوری از سطح معابر است.

1402/12/13
تشکیل" قرارگاه ویژه تامین مسکن معلم" در صندوق ذخیره فرهنگیان

اقتصادسرآمد- مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از تشکیل قرارگاه تامین و ساخت مسکن تا اردیبهشت ماه سال 1403 خبر داد و اعلام کرد: با توجه به تدوین طرح اقدام جهادی نهضت ملی مسکن برای فرهنگیان سراسر کشور از سوی هلدینگ ساختمانی معلم، تشکیل "قرارگاه ویژه تامین مسکن معلم" در اولویت برنامه های سال آتی صندوق ذخیره فرهنگیان قرار گرفت

1402/12/7
همه چیز درباره خرید چمن مصنوعی که باید بدانید

در دنیای امروز که استفاده از چمن مصنوعی به سرعت در حال افزایش است، انتخاب و خرید این محصول اهمیت بالایی دارد. همچنین، با توجه به هزینه‌های قابل توجه نصب و زیرسازی، ضروری است که اطلاعات دقیق و کافی در زمینه خرید چمن مصنوعی داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. بازار پر از چمن‌های مصنوعی با کاربردها، ظاهرها و قیمت‌های مختلف است و بدون یک راهنمای خرید مناسب، تشخیص چمن مرغوب از نامرغوب کار دشواری خواهد بود.

1402/12/6
قرارداد ساخت ۷۰۰ واحدی خوابگاه متاهلی دانشگاه مازندارن منعقد شد

اقتصادسرآمد- قرارداد ساخت ۷۰۰ واحد خوابگاه متاهلی دانشگاه مازندارن توسط قرارگاه اباصالح المهدی(ع) سادات با یکی از شرکت های مورد نفاهم نامه خود به نام شرکت شایان ابنیه پیمان منعقد گردید.

1402/12/5
اقدام قوه قضاییه در شناسایی اموال بابک زنجانی در خارج و انتقال آن به تهران قابل تقدیر و تشکر است

اقتصادسرآمد- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به شناسایی اموال بابک زنجانی در خارج و انتقال آن به تهران، بیان کرد: جای تقدیر و تشکر از قوه قضاییه دارد.

1402/12/5
ایجاد ۷۵۰ طرح اشتغالزایی در پنج شهرستان بوشهر؛ راه اندازی اولین کارگاه پالت چوبی در استان بوشهر

اقتصادسرآمد - احمدی مجری طرح‌ های اشتغالزایی بنیاد برکت در بوشهر گفت: از ابتدای سال ۷۵۰ طرح اشتغالزایی در استان بوشهر راه اندازی شده که یکی از این طرح‌ ها ایجاد اولین کارگاه پالت چوبی بوده است.

1402/12/3
تاکید مدیر عامل راه آهن توجه جدی به ارتقای منزلت راهبران قطار

با حضور دکتر سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن، کارگروه مدیریت بحران و ارتقای ایمنی در مورخ یک اسفند ۱۴۰۲ در ساختمان شهدای راه‌آهن برگزار شد.

1402/12/3
دعوت از مردم کوهدشت و رومشکان به مشارکت در انتخابات مجلس

اقتصادسرآمد - مهندس ولی الله یعقوبی برای مشارکت مردم کوهدشت و رومشکان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و در حمایت از ولی الله میرزایی کاندیدای این دوره شهرستات کوهدشت و رومشکان بیانیه صادر کرد.

1402/11/7
پایان نخستین لیگ آموزشی و پژوهشی همیار محیط زیست

اقتصادسرآمد- مراسم اختتامیه نخستین لیگ آموزشی و پژوهشی همیار محیط زیست ویژه کودکان با  حضور رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی، مدیرکل محیط زیست وتوسعه پایدارشهرداری تهران، شهردار، معاونین و مدیران منطقه دو تهران، مدیران آموزش وپرورش و نفرات برگزیده لیگ ،به مناسبت هفته هوای پاک در مجتمع آموزشی تطبیقی بین الملل دخترانه تهران برگزار شد.

1402/11/4
تهران میزبان سومین همایش نمایندگان و فروشندگان جی پی اس وایزر از استان‌های تهران و البرز

اقتصادسرآمد - در پی رشد سریع تعداد نمایندگی‌های محصولات ضدسرقت وسایل نقلیه وایزر، و با هدف همفکری و بهبود تعامل جهت ارتقا سطح کیفیت خدمات، همایش نمایندگان و فروشندگان وایزر در تاریخ ۱۶ آبان ۱۴۰۲ در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

1402/10/12
تجارت الکترونیکی پیشران توسعه صنایع دریامحور

اقتصادسرآمد - نشست تخصصی تدوین برش استانی برنامه راهبردی تجارت الکترونیکی با حضور مشاور وزیر صمت و رئیس دبیرخانه شورای‌عالی صنایع دریایی کشور، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، جمعی از مدیران دولتی و فعالین زیست بوم تجارت الکترونیکی در ساری برگزار شد.

1402/10/11
خروج از وضعیت زیان دهی، بهره ورسازی شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی هما

اقتصادسرآمد - مدیرعامل صندوق بازنشستگی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) خروج از وضعیت زیان دهی، بهره ور سازی و کوشش برای سود ده سازی شرکت های تابعه این صندوق و همچنین ارتقاء خدمات رفاهی و جلب رضایت بازنشستگان صندوق هما را مهمترین راهبردهای این مجموعه در دور جدید فعالیت اعلام کرد.

1402/10/11
اعطای نشان ملی استاندارد، به فرآورده بنزین شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند

اقتصادسرآمد - آیین اعطای پروانه کاربرد نشان استاندارد برای فرآورده بنزین شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند با حضور مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه،دکتر مجید آقابابایی مشاور عالی ریاست و مدیرکل بازرسی سازمان ملی استاندارد ایران، مهندس شهیدی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده های نفتی ایران، دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی، دکتر سید سعید میرنظامی مدیرکل استاندارد استان مرکزی و اصحاب رسانه،در محل سالن آمفی تأتر شرکت برگزار گردید.

1402/10/11
معابر و تقاطع‌های منطقه دو تهران ساماندهی ترافیکی شد

اقتصادسرآمد - معابر و تقاطع‌های منطقه دو به منظور توسعه شبکه معابر درون شهری و ایجاد سهولت در تردد و ایمنی وسایل نقلیه و شهروندان، با انجام اقدامات ترافیکی ساماندهی شد

1402/10/11
اخبار روز
ضمیمه