تاریخ انتشار:1402/9/19
فنارون حساب، خدمات دانش و ­فناوری­ های نوین مالی بین‌المللی ارائه می‌کند

فنارون حساب، خدمات دانش و ­فناوری­ های نوین مالی بین‌المللی ارائه می‌کند

اقتصادسرآمد - شرکت نارون حساب نماینده رسمی شرکت سپیدار سیستم ارائه دهنده نرم افزارهای حسابداری سپیدار در استان فارس می­ باشد. سپیدار همکاران سیستم نرم‌افزاری یکپارچه است که با توجه به نیاز شرکت‌ها درحوزه‌های خدماتی، بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری تولید شده است .

به گزارش اقتصادسرآمد، شرکت نارون حساب با بهره مندی از شایسته ترین مدیران، متخصص ترین کارکنان، مدیریت دانش و ­فناوری­ های نوین طیف جامعی از خدمات حسابداری را به گروه­های مختلف مشتریان در سطح بین الملل ارائه می ­نماید.
گروه نارون حساب با هدف کاهش جرائم و هزینه های مالی آماده ارائه خدمات مشاوره­ای کاملی در زمینه­ های مالیات عملکرد، ارزش افزوده، بیمه تأمین اجتماعی و اداره کار به کارفرمایان و صاحبان مشاغل می ­باشد.
شرکت نارون حساب نماینده رسمی شرکت سپیدار سیستم ارائه دهنده نرم افزارهای حسابداری سپیدار در استان فارس می ­باشد. سپیدار همکاران سیستم نرم‌افزاری یکپارچه است که با توجه به نیاز شرکت‌ها درحوزه‌های خدماتی، بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری تولید شده است .
شرکت نارون حساب نماینده رسمی نرم افزار دشت همکاران سیستم در استان فارس می ­باشد. دشت همکاران سیستم، یک نرم‌افزار حسابداری ساده و هوشمند ویژه‌ مدیریت مالی اصناف و فروشگاه‌ها است.
خدمات آموزشی حسابداری و حسابرسی برگزاری سمینارهای آموزشی در حوزه مالی و مالیاتی، مدیریت مالی، کلاس ­های حسابداری و کارگاه­های تخصصی کار با نرم افزارهای حسابداری دشت و سپیدار همکاران سیستم از جمله مأموریت ­های شرکت نارون حساب می باشد.
شرکت حسابداری نارون حساب با در اختیار داشتن بهترین تیم حرفه‌ای آموزش حسابداری در شیراز و ایران با بیش از 12 سال سابقه آموزش حسابداری، طراحی و فروش نرم افزارهای حسابداری آماده‌ خدمت رسانی به شما عزیزان در سراسر کشور است.
امروزه نرم افزارهای مالی، مهم­ترین ابزار کار حسابداران هستند. به نحوی که اگر یک دانشجوی رشته حسابداری پس از گذراندن دوران تحصیل با عملکرد این نرم افزارها آشنا نباشد؛ عملاً می ­توان گفت شانس کمتری برای ورود به بازار کار خواهد داشت. بنابراین یادگیری مهارت کار با یک نرم افزار ساده، پایدار و پر کاربرد می­ تواند تأثیر قابل توجهی در آینده حرفه­ای یک حسابدار داشته باشد. همچنین آشنایی با ساختار یک نرم افزار استاندارد، کار با سایر محصولات نرم افزاری را نیز آسان تر می­ کند.
استفاده از کتاب و مدل خودآموز از گذشته تا به امروز یک روش مطلوب و البته ارزان برای یادگیری بوده است. که ما در آموزشگاه تخصصی مالی و حسابداری چکاه برای ارائه این مدل از خدمات آموزشی، کتابی با عنوان اصول حسابداری مالی با رویکرد اجرائی را به بازار عرضه نموده­ایم که در کنار آن کتاب­ های مروری جامع بر قوانین حقوق و دستمزد و کتاب آموزشی نرم افزار سپیدار سیستم نیز در اختیار دانش پذیران قرار می­ گیرد؛ در این کتاب، شما می­ توانید با نحوه استفاده از نرم افزارهای حسابداری، خزانه داری (دریافت و پرداخت)، تأمین کنندگان و انبار، فروش و مشتریان و حقوق و دستمزد آشنا شوید.
نارون حساب یکی از بهترین اموزشگاه حسابداری در شیراز می باشد ، شما برای اطلاع بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.
استاد سجاد چکاه مدیر عامل شرکت حسابداری نارون حساب یگانه پارس با سابقة بیش از 10 سال خدمات مالی و مالیاتی و همکاری با حدود 100 شرکت با موضوع فعالیت پیمانکاری، تولیدی، خدماتی، با همکاری آقای یوسف چکاه کتاب اصول حسابداری مالی با رویکرد اجرائی را تألیف نموده و در حال حاضر مدرس دوره­ های تخصصی ویژه بازار کار و سامانه ­های مالیاتی (اظهارنامه ارزش افزوده) اظهارنامه عملکرد، خرید و فروش فصلی، سامانه ارسال لیست حقوق و سامانه مؤدیان می ­باشد. در ادامه تصویر کتاب تألیف شده که در ثبت نام دوره به دانش پذیران ارائه می­ گردد، ارائه شده است.

تجربه ثابت کرده که افراد همیشه به دنبال راهی میانبر برای رسیدن به اهدافشان هستند. خبر خوب اینکه آموزشگاه حسابداری نارون حساب سکوی پرتاب شماست که در مدت زمان کوتاهی شما را به اهداف بزرگتان می رساند.
برای یادگیری حسابداری کاربردی و عملی و ورود سریع به بازار کار می­توانید از آموزش­ های حسابداری این آموزشگاه استفاده کنید.
ویژگی های منحصر بفرد آموزشگاه :
  1. استاد آموزشگاه مؤلف یکی از پر فروش ترین کتاب­های آموزش حسابداری بازار کار هستند.
  2. این آموزشگاه نماینده برتر آموزش نرم افزار سپیدار سیستم در استان فارس می ­باشد.
  3. علاوه بر موارد فوق استاد آموزشگاه دارای شرکت ارائه دهنده خدمات مالی و مالیاتی (نارون حساب یگانه پارس) می­باشند که برای تأمین نیروهای شرکت از کارآموزانی که در دوره ­های ما شرکت می­ کنند دعوت به همکاری می­نماییم و امکان معرفی نیرو به نقطه به نقطه ایران را داریم.
  4. حمایت ما از شما تنها به آموزش حسابداری از پایه تا پیشرفته خلاصه نمی ­شود بلکه شما می ­توانید پس از گذراندن دوره آموزشی و شرکت در دوره کارورزی بعد از ورود به بازار کار تا 6 ماه از پشتیبانی ما بهره ببرید.
اساتید دارای مدرک تحصیلی بالاتر از کارشناسی ارشد و دارای سابقه کار مرتبط بیش از12  سال در زمینه اجرای خدمات در بیش از 120 شرکت می ­باشند.

برچسب ها : شرکت نارون دانش و ­فناوری­ نوین شرکت سپیدار

اخبار روز
ضمیمه