«روحانی بود، خیلی خوب بود»

یوسف اسدی در یادداشتی تحت عنوان «روحانی بود، خیلی خوب بود» نوشته است: آری روحانی بود، خیلی خوب بود. چون مثل رئیسی در همان ماه اول آغاز مسئولیتش نه سفر استانی رفت و نه در بین مردم در صف های طولانی حاضر شد.
این جمله را یکی از همکارانم گفت. برای مشغله کاری زیاد این روزها. مشغله پوشش اخبار ریاست جمهوری. از رئیس جمهور گرفته تا وزرا. از سفرهای استانی گرفته تا دیدارها و برنامه ها در تهران،  استانها و شهرستانها.
شاید او این جمله را فی البداهه و بدون توجه به عمق معنایش گفت، اما تجربه کار خبر در نهاد ریاست جمهوری حجتی شد بر اهمیت آن.
او گفت: «روحانی بود، خیلی خوب بود». 
شاید از این منظر که کار  دشوار خبر نگاری کم بود، برای خبرنگاران خوب بود.
روحانی هم سفر استانی می رفت؛ اما سفرهایش مثل سفرهای این روزهای رئیس جمهور نبود.
او اولین سفر استانی خود را نه مثل آیت الله رئیسی و در همان هفته اول ریاست جمهوری، بلکه پنج ماه پس از آغاز ریاست جمهوری اش انجام داد. 24 دی ماه 1392.
وی در این روز برای  انجام سفری سه روزه به خوزستان رفت. فاصله زمانی زیاد آغاز ریاست جمهوری تا اولین سفر استانی روحانی باعث شد حتی سایت ریاست جمهوری در خبر خود از ذکر  عبارت «نخستین سفر رئیس جمهور» خودداری کند.
دوره ریاست جمهوری اش هشت سال بود، اما سفرهایش دقیقا ظرف شش سال تمام شد.
آخرین سفر استانی اش دی ماه 1398 بود. او  روز شنبه 28 دی ماه در پایان سفر به استان سیستان و بلوچستان، آخرین حرف های استانی خود را گفت.
صفحه 2
«روحانی بود، خیلی خوب بود»
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه