تعدد، تفرق نهادها و نداشتن نقشه راه مورد اجماع؛ دغدغه پيش روی توسعه دريامحور ایران
عملیات اجرایی بندر مَکُران یک ماه آینده آغاز می شود
آغاز عملیات اجرایی اَبَر پروژه بندر صیادی رمین در ساحل عمان
مطالعات ژئوتکنیک دریایی در بنادر گناوه، دیلم و دیر انجام شد
توسعه گردشگری دریایی در هرمزگان یک ضرورت است
۹۰ درصد کالاهای رسوبی از بنادر و گمرکات استان بوشهر خارج شد
عناوین این صفحه
-
تعدد، تفرق نهادها و نداشتن نقشه راه مورد اجماع؛ دغدغه پيش روی توسعه دريامحور ایران
-
عملیات اجرایی بندر مَکُران یک ماه آینده آغاز می شود
-
آغاز عملیات اجرایی اَبَر پروژه بندر صیادی رمین در ساحل عمان
-
مطالعات ژئوتکنیک دریایی در بنادر گناوه، دیلم و دیر انجام شد
-
توسعه گردشگری دریایی در هرمزگان یک ضرورت است
-
۹۰ درصد کالاهای رسوبی از بنادر و گمرکات استان بوشهر خارج شد
اخبار روز
-
ایران «دروازه آبی قزاقستان» می شــود؟
-
معطلی ۲۵کشتی حامل کالاهای اساسی در بنادر
-
سرقت دریایی آمریکا در آبهای بینالمللی
-
نقشه توسعه دریایی نقش برآب است!
-
«زبان تخصصی» ضامن پنهان ایمنی و ناوبری در جهان کشتیرانی
-
چالش تغییرات اقلیمی و آینده حملونقل دریایی
-
۳۶۰ درجه برای فرهنگ دریایی ایران
-
بازدید هیات تجاری عراق از پاویون اختصاصی مناطق آزاد در نمایشگاه کیش اکسپو 2025
-
پاویون دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، محور مذاکرات سرمایهگذاری داخلی و خارجی در کیش اکسپو 2025
-
نشست تخصصی ظرفیتهای مناطق آزاد در بازآفرینی شهری با محوریت منطقه آزاد ماکو برگزار شد
-
ایران و قزاقستان در مسیر تحول در همکاریهای لجستیکی و ترانزیتی
-
انمام دو پروژه ریلی تا پایان سال
-
توسعه پایدار چابهار در گرو رویکرد علمی و بازنگری در مفهوم رقابت است
-
ترانزیت کالا از مرزهای زمینی کشور به مرز ۱۱ میلیون تُن رسید
-
کریدور قزاقستان-ترکمنستان-ایران ظرفیت مناسبی برای توسعه همکاریهای ترانزیتی دارد
-
گسترش همکاریهای حملونقلی ایران و قزاقستان
-
ایران بهدنبال تعهد حمل بار از روسیه برای توسعه ترانزیت
-
سیگنال بحران در صنعت حملونقل دریایی
-
شورهزارهای تازه در کمین مسیر انتقال آب به اصفهان
-
پیشروی پل خلیجفارس فقط روی کاغذ
