تاریخ انتشار:1402/3/10

مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادرودریانوردی مطرح کرد:
ساختار تشکیلاتی روابطعمومی نیاز به بازنگری و اصلاح دارد
اقتصادسرآمد -مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادرودریانوردی در تشریح کاستیها و مشکلات روابطعمومیها در سطح وزارت راه و شهرسازی با اشاره به ضعیف بودن ساختار روابط عمومیها در این وزارتخانه، گفت: با تحولات وسیع صورت گرفته و افزایش ماموریتها و وظایف سازمانهای تابعه، ساختار عمده حوزههای ارتباطی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی نیاز به بازنگری جدی دارد.
به گزارش اقتصادسرآمد، حسین خوشبخت، که درگردهمایی خانواده بزرگ ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، به نمایندگی از سازمان ها و شرکتهای زیر مجموعه این وزارتخانه سخن می گفت، با بیان اینکه کار در حوزه روابطعمومی ۲۴ساعته است، اظهار داشت: روابط عمومی ها حیات خلوت نیست و با روابطعمومی پویا منافات دارد.
مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادر در این مراسم که مهرداد بذرپاش، وزیر راه وشهرسازی و دبیر اطلاع رسانی دولت نیز حضور داشت، تاکید کرد: یکی از مشکلات روابط عمومیها، نبود بودجهای مشخص برای اجرای تکالیف محوله است.
خوشبخت، نداشتن پیوست رسانهای برای هر پروژه عمرانی و سرمایه گذاری را از دیگر دغدغه های مهم حوزه ارتباطات دانست و گفت: این نگاه که اجرای امور در روابطعمومیها، هزینهزا است باید اصلاح شود، چراکه هر اقدام در حوزه ارتباطی یک نوع سرمایهگذاری باید انگاشته شود.
وی همچنین بر استانداردسازی وظایف حوزه اطلاعرسانی، ارتباطات، اقناع سازی تبلیغات و جوان سازی و جذب نیروهای متخصص به عنوان یکی از خواستههای مسئولان روابطعمومی ها تاکید کرد و گفت: خداوند را شاکریم که عمده این مباحث در سازمان بنادر و دریانوردی یا در حال انجام است .
در این مراسم، همچنین مدیران روابط عمومی ادارات کل راه وشهرسازی استانهای خراسان رضوی و کرمانشاه نیز بر تامین نیروی انسانی ماهر ، اختصاص ردیف بودجهای مشخص ، اصلاح ساختار تشکیلاتی روابط عمومی ها و احتساب شغل روابط عمومی به عنوان مشاغل سخت تاکید کردند.
مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادر در این مراسم که مهرداد بذرپاش، وزیر راه وشهرسازی و دبیر اطلاع رسانی دولت نیز حضور داشت، تاکید کرد: یکی از مشکلات روابط عمومیها، نبود بودجهای مشخص برای اجرای تکالیف محوله است.
خوشبخت، نداشتن پیوست رسانهای برای هر پروژه عمرانی و سرمایه گذاری را از دیگر دغدغه های مهم حوزه ارتباطات دانست و گفت: این نگاه که اجرای امور در روابطعمومیها، هزینهزا است باید اصلاح شود، چراکه هر اقدام در حوزه ارتباطی یک نوع سرمایهگذاری باید انگاشته شود.
وی همچنین بر استانداردسازی وظایف حوزه اطلاعرسانی، ارتباطات، اقناع سازی تبلیغات و جوان سازی و جذب نیروهای متخصص به عنوان یکی از خواستههای مسئولان روابطعمومی ها تاکید کرد و گفت: خداوند را شاکریم که عمده این مباحث در سازمان بنادر و دریانوردی یا در حال انجام است .
در این مراسم، همچنین مدیران روابط عمومی ادارات کل راه وشهرسازی استانهای خراسان رضوی و کرمانشاه نیز بر تامین نیروی انسانی ماهر ، اختصاص ردیف بودجهای مشخص ، اصلاح ساختار تشکیلاتی روابط عمومی ها و احتساب شغل روابط عمومی به عنوان مشاغل سخت تاکید کردند.
برچسب ها : سازمان بنادر مدیر روابط عمومی وزارت راه
اخبار روز
-
آیا وزیر اقتصاد گفت که بورس نیاز به حمایت ندارد؟
-
آغاز جشنواره تابستانی «قلب ایرانسلمن»
-
کالاهای اساسی بهوفور در بازار موجود است
-
برنامهریزی گسترده برای جبران خسارتهای جنگ و تداوم خدمات بانکی و گمرکی
-
گمرک ایران، پیشرو در تأمین کالاهای اساسی در جنگ ۱۲ روزه
-
فروش بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در مزایده ۲۹۱ اموال تملیکی
-
حمایتها از سهامداران خُرد آغاز شده است
-
خدمات حملونقل در روزهای تهاجم دشمن پایدار بود
-
تخفیفات جدید کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای تحویل بار صاحبان کالا در بنادر خشک
-
ادامه روند افزایش قیمت طلا در بازار تهران
-
کاهش ۵۷ هزار واحدی شاخص بورس
-
تأکید کمیسیون عمران بر تسریع در بازسازی واحدهای آسیبدیده از جنگ
-
رشد ۱۶ درصدی تناژ بارگیری راهآهن در ۱۲ روز تهاجم رژیم صهیونی
-
۲ خط و یک سکو در ایستگاه صفر مرزی ریلی شلمچه به بهرهبرداری میرسد
-
کنترل بازار کالاهای اساسی با یک دستور به موقع
-
چرا نفت و گاز، اولویت حمله اسرائیل شد
-
۲ پرواز فوقالعاده «هما» در مسیر مشهد به دبی و بالعکس
-
رهاسازی ۴۰ هزار قطعه بچه ماهی دریایی در خوریات ماهشهر
-
جدول واریز یارانه برای دهکهای اول تا نهم در تیر ۱۴۰۴
-
نحوه بازسازی تهران با محوریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بررسی شد