تاریخ انتشار:1402/3/10
مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادرودریانوردی مطرح کرد:
ساختار تشکیلاتی روابطعمومی نیاز به بازنگری و اصلاح دارد
اقتصادسرآمد -مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادرودریانوردی در تشریح کاستیها و مشکلات روابطعمومیها در سطح وزارت راه و شهرسازی با اشاره به ضعیف بودن ساختار روابط عمومیها در این وزارتخانه، گفت: با تحولات وسیع صورت گرفته و افزایش ماموریتها و وظایف سازمانهای تابعه، ساختار عمده حوزههای ارتباطی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی نیاز به بازنگری جدی دارد.
به گزارش اقتصادسرآمد، حسین خوشبخت، که درگردهمایی خانواده بزرگ ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، به نمایندگی از سازمان ها و شرکتهای زیر مجموعه این وزارتخانه سخن می گفت، با بیان اینکه کار در حوزه روابطعمومی ۲۴ساعته است، اظهار داشت: روابط عمومی ها حیات خلوت نیست و با روابطعمومی پویا منافات دارد.
مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادر در این مراسم که مهرداد بذرپاش، وزیر راه وشهرسازی و دبیر اطلاع رسانی دولت نیز حضور داشت، تاکید کرد: یکی از مشکلات روابط عمومیها، نبود بودجهای مشخص برای اجرای تکالیف محوله است.
خوشبخت، نداشتن پیوست رسانهای برای هر پروژه عمرانی و سرمایه گذاری را از دیگر دغدغه های مهم حوزه ارتباطات دانست و گفت: این نگاه که اجرای امور در روابطعمومیها، هزینهزا است باید اصلاح شود، چراکه هر اقدام در حوزه ارتباطی یک نوع سرمایهگذاری باید انگاشته شود.
وی همچنین بر استانداردسازی وظایف حوزه اطلاعرسانی، ارتباطات، اقناع سازی تبلیغات و جوان سازی و جذب نیروهای متخصص به عنوان یکی از خواستههای مسئولان روابطعمومی ها تاکید کرد و گفت: خداوند را شاکریم که عمده این مباحث در سازمان بنادر و دریانوردی یا در حال انجام است .
در این مراسم، همچنین مدیران روابط عمومی ادارات کل راه وشهرسازی استانهای خراسان رضوی و کرمانشاه نیز بر تامین نیروی انسانی ماهر ، اختصاص ردیف بودجهای مشخص ، اصلاح ساختار تشکیلاتی روابط عمومی ها و احتساب شغل روابط عمومی به عنوان مشاغل سخت تاکید کردند.
مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادر در این مراسم که مهرداد بذرپاش، وزیر راه وشهرسازی و دبیر اطلاع رسانی دولت نیز حضور داشت، تاکید کرد: یکی از مشکلات روابط عمومیها، نبود بودجهای مشخص برای اجرای تکالیف محوله است.
خوشبخت، نداشتن پیوست رسانهای برای هر پروژه عمرانی و سرمایه گذاری را از دیگر دغدغه های مهم حوزه ارتباطات دانست و گفت: این نگاه که اجرای امور در روابطعمومیها، هزینهزا است باید اصلاح شود، چراکه هر اقدام در حوزه ارتباطی یک نوع سرمایهگذاری باید انگاشته شود.
وی همچنین بر استانداردسازی وظایف حوزه اطلاعرسانی، ارتباطات، اقناع سازی تبلیغات و جوان سازی و جذب نیروهای متخصص به عنوان یکی از خواستههای مسئولان روابطعمومی ها تاکید کرد و گفت: خداوند را شاکریم که عمده این مباحث در سازمان بنادر و دریانوردی یا در حال انجام است .
در این مراسم، همچنین مدیران روابط عمومی ادارات کل راه وشهرسازی استانهای خراسان رضوی و کرمانشاه نیز بر تامین نیروی انسانی ماهر ، اختصاص ردیف بودجهای مشخص ، اصلاح ساختار تشکیلاتی روابط عمومی ها و احتساب شغل روابط عمومی به عنوان مشاغل سخت تاکید کردند.
برچسب ها : سازمان بنادر مدیر روابط عمومی وزارت راه
اخبار روز
-
توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
-
تغییر نگاه به سرمایهگذاریها موجب شده تا بسیاری از دعواهای حقوقی با مذاکرات حل شود
-
بهسازی فضاهای بی دفاع شهری جهت کاهش آسیب های اجتماعی
-
تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمینهای کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
-
بهینهسازی طرح روسازی دال خط کوهاندار برای رفع معضل راهآهنهای کویری
-
استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
-
اتمام خط کشی محوری جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج)
-
بهرهبرداری از نخستین نیروگاه خورشیدی حمایتی کشور در کاشان
-
تلاش مضاعف، برنامه محوری و تخصص گرایی - هم افزایی، سودآوری
-
اهمیت طراحی وبسایت برای کسب و کارهای سنتی
-
آغاز بهکار TV شهری در ورودی ساختمان منطقه دو پایتخت
-
۱۰۰ ساختمان بلند در پایتخت روی گسل قرار دارد
-
۱۴ شهر و روستای سیستان و بلوچستان تحتتاثیر زلزله قرار گرفت
-
اولویت همه شرکتهای صندوق ذخیره باید سودآوری و توجه به اقتصاد دانش بنیان باشد
-
اجرای طرحهای زنجیره سبز و آبی در پنج شهرستان استان خوزستان
-
اجرای طرح ویژه جمع آوری شنهای پخش شده در معابر شمال تهران
-
تشکیل" قرارگاه ویژه تامین مسکن معلم" در صندوق ذخیره فرهنگیان
-
همه چیز درباره خرید چمن مصنوعی که باید بدانید
-
قرارداد ساخت ۷۰۰ واحدی خوابگاه متاهلی دانشگاه مازندارن منعقد شد
-
اقدام قوه قضاییه در شناسایی اموال بابک زنجانی در خارج و انتقال آن به تهران قابل تقدیر و تشکر است