تاریخ انتشار:1402/3/10
مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادرودریانوردی مطرح کرد:
ساختار تشکیلاتی روابطعمومی نیاز به بازنگری و اصلاح دارد
اقتصادسرآمد -مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادرودریانوردی در تشریح کاستیها و مشکلات روابطعمومیها در سطح وزارت راه و شهرسازی با اشاره به ضعیف بودن ساختار روابط عمومیها در این وزارتخانه، گفت: با تحولات وسیع صورت گرفته و افزایش ماموریتها و وظایف سازمانهای تابعه، ساختار عمده حوزههای ارتباطی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی نیاز به بازنگری جدی دارد.
به گزارش اقتصادسرآمد، حسین خوشبخت، که درگردهمایی خانواده بزرگ ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، به نمایندگی از سازمان ها و شرکتهای زیر مجموعه این وزارتخانه سخن می گفت، با بیان اینکه کار در حوزه روابطعمومی ۲۴ساعته است، اظهار داشت: روابط عمومی ها حیات خلوت نیست و با روابطعمومی پویا منافات دارد.
مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادر در این مراسم که مهرداد بذرپاش، وزیر راه وشهرسازی و دبیر اطلاع رسانی دولت نیز حضور داشت، تاکید کرد: یکی از مشکلات روابط عمومیها، نبود بودجهای مشخص برای اجرای تکالیف محوله است.
خوشبخت، نداشتن پیوست رسانهای برای هر پروژه عمرانی و سرمایه گذاری را از دیگر دغدغه های مهم حوزه ارتباطات دانست و گفت: این نگاه که اجرای امور در روابطعمومیها، هزینهزا است باید اصلاح شود، چراکه هر اقدام در حوزه ارتباطی یک نوع سرمایهگذاری باید انگاشته شود.
وی همچنین بر استانداردسازی وظایف حوزه اطلاعرسانی، ارتباطات، اقناع سازی تبلیغات و جوان سازی و جذب نیروهای متخصص به عنوان یکی از خواستههای مسئولان روابطعمومی ها تاکید کرد و گفت: خداوند را شاکریم که عمده این مباحث در سازمان بنادر و دریانوردی یا در حال انجام است .
در این مراسم، همچنین مدیران روابط عمومی ادارات کل راه وشهرسازی استانهای خراسان رضوی و کرمانشاه نیز بر تامین نیروی انسانی ماهر ، اختصاص ردیف بودجهای مشخص ، اصلاح ساختار تشکیلاتی روابط عمومی ها و احتساب شغل روابط عمومی به عنوان مشاغل سخت تاکید کردند.
مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادر در این مراسم که مهرداد بذرپاش، وزیر راه وشهرسازی و دبیر اطلاع رسانی دولت نیز حضور داشت، تاکید کرد: یکی از مشکلات روابط عمومیها، نبود بودجهای مشخص برای اجرای تکالیف محوله است.
خوشبخت، نداشتن پیوست رسانهای برای هر پروژه عمرانی و سرمایه گذاری را از دیگر دغدغه های مهم حوزه ارتباطات دانست و گفت: این نگاه که اجرای امور در روابطعمومیها، هزینهزا است باید اصلاح شود، چراکه هر اقدام در حوزه ارتباطی یک نوع سرمایهگذاری باید انگاشته شود.
وی همچنین بر استانداردسازی وظایف حوزه اطلاعرسانی، ارتباطات، اقناع سازی تبلیغات و جوان سازی و جذب نیروهای متخصص به عنوان یکی از خواستههای مسئولان روابطعمومی ها تاکید کرد و گفت: خداوند را شاکریم که عمده این مباحث در سازمان بنادر و دریانوردی یا در حال انجام است .
در این مراسم، همچنین مدیران روابط عمومی ادارات کل راه وشهرسازی استانهای خراسان رضوی و کرمانشاه نیز بر تامین نیروی انسانی ماهر ، اختصاص ردیف بودجهای مشخص ، اصلاح ساختار تشکیلاتی روابط عمومی ها و احتساب شغل روابط عمومی به عنوان مشاغل سخت تاکید کردند.
برچسب ها : سازمان بنادر مدیر روابط عمومی وزارت راه
اخبار روز
-
مدیرعامل جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب شد
-
پرندگان آبگون در گالری کاف نمایش داده می شود
-
کتاب " چه، زندگی و جاودانگی یک چریک " اثر مهدی بیرانوند روژمان رونمایی شد
-
گزارش رسمی از کتاب داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج در صدا و سیما
-
ارتقای زیبایی بصری منطقه یک؛ رنگ آمیزی کافوها و جداول تا المان های شهری
-
انجمن مدیران روزنامه های غیردولتی خواستار لغو ابلاغیه عدم انتشار آگهیهای ثبتی در مطبوعات شد
-
برنامهها و راهبردهای سازمان تأمین اجتماعی در دوره مدیریتی جدید
-
ماجرای خودرو های دپو شده در پارکینگ ایرانخودرو دیزل چه بود؟
-
حضور پر قدرت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه های تهران و تبریز
-
دعوت مدیرعامل راهآهن از کارشناسان فنی ریلی اسپانیا برای راهاندازی قطارهای پُرسرعت
-
گشایش همایش ملی صنعت گردشگری «هَمسنگار» در جزیره قشم
-
کتابخانه مجازی شهدای دولت و شهدای جزیره قشم رونمایی شد
-
رضایتمندی حداکثری فرماندهان و خدمه کشتیهای متردد به بندر امام(ره)
-
کتاب «داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج» اثر مهدی بیرانوند
-
انتصاب نماینده رئیس جمهور در هماهنگی اجرای سیاستهای کلی توسعه دریامحور
-
ایزوایکو نماد اقتصاد دریا محور است و باید نگاه ویژهای به آن شود
-
نقش بینظیر پیشکسوتان دفاع مقدس در شکلگیری فرهنگ مقاومت و ایستادگی
-
ادعای استخدام خارج از چارچوب نیروهای قراردادی کذب است
-
دوره های جامع آموزش ادمینی و طراحی سایت همراه با استخدام و معرفی به بازار کار رایگان
-
صدا و سیما باید اخبار را امانتدارانه به مخاطب منتقل کند تا اعتماد مخاطب را جلب کند