تاریخ انتشار:1402/3/10

مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادرودریانوردی مطرح کرد:
ساختار تشکیلاتی روابطعمومی نیاز به بازنگری و اصلاح دارد
اقتصادسرآمد -مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادرودریانوردی در تشریح کاستیها و مشکلات روابطعمومیها در سطح وزارت راه و شهرسازی با اشاره به ضعیف بودن ساختار روابط عمومیها در این وزارتخانه، گفت: با تحولات وسیع صورت گرفته و افزایش ماموریتها و وظایف سازمانهای تابعه، ساختار عمده حوزههای ارتباطی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی نیاز به بازنگری جدی دارد.
به گزارش اقتصادسرآمد، حسین خوشبخت، که درگردهمایی خانواده بزرگ ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، به نمایندگی از سازمان ها و شرکتهای زیر مجموعه این وزارتخانه سخن می گفت، با بیان اینکه کار در حوزه روابطعمومی ۲۴ساعته است، اظهار داشت: روابط عمومی ها حیات خلوت نیست و با روابطعمومی پویا منافات دارد.
مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادر در این مراسم که مهرداد بذرپاش، وزیر راه وشهرسازی و دبیر اطلاع رسانی دولت نیز حضور داشت، تاکید کرد: یکی از مشکلات روابط عمومیها، نبود بودجهای مشخص برای اجرای تکالیف محوله است.
خوشبخت، نداشتن پیوست رسانهای برای هر پروژه عمرانی و سرمایه گذاری را از دیگر دغدغه های مهم حوزه ارتباطات دانست و گفت: این نگاه که اجرای امور در روابطعمومیها، هزینهزا است باید اصلاح شود، چراکه هر اقدام در حوزه ارتباطی یک نوع سرمایهگذاری باید انگاشته شود.
وی همچنین بر استانداردسازی وظایف حوزه اطلاعرسانی، ارتباطات، اقناع سازی تبلیغات و جوان سازی و جذب نیروهای متخصص به عنوان یکی از خواستههای مسئولان روابطعمومی ها تاکید کرد و گفت: خداوند را شاکریم که عمده این مباحث در سازمان بنادر و دریانوردی یا در حال انجام است .
در این مراسم، همچنین مدیران روابط عمومی ادارات کل راه وشهرسازی استانهای خراسان رضوی و کرمانشاه نیز بر تامین نیروی انسانی ماهر ، اختصاص ردیف بودجهای مشخص ، اصلاح ساختار تشکیلاتی روابط عمومی ها و احتساب شغل روابط عمومی به عنوان مشاغل سخت تاکید کردند.
مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادر در این مراسم که مهرداد بذرپاش، وزیر راه وشهرسازی و دبیر اطلاع رسانی دولت نیز حضور داشت، تاکید کرد: یکی از مشکلات روابط عمومیها، نبود بودجهای مشخص برای اجرای تکالیف محوله است.
خوشبخت، نداشتن پیوست رسانهای برای هر پروژه عمرانی و سرمایه گذاری را از دیگر دغدغه های مهم حوزه ارتباطات دانست و گفت: این نگاه که اجرای امور در روابطعمومیها، هزینهزا است باید اصلاح شود، چراکه هر اقدام در حوزه ارتباطی یک نوع سرمایهگذاری باید انگاشته شود.
وی همچنین بر استانداردسازی وظایف حوزه اطلاعرسانی، ارتباطات، اقناع سازی تبلیغات و جوان سازی و جذب نیروهای متخصص به عنوان یکی از خواستههای مسئولان روابطعمومی ها تاکید کرد و گفت: خداوند را شاکریم که عمده این مباحث در سازمان بنادر و دریانوردی یا در حال انجام است .
در این مراسم، همچنین مدیران روابط عمومی ادارات کل راه وشهرسازی استانهای خراسان رضوی و کرمانشاه نیز بر تامین نیروی انسانی ماهر ، اختصاص ردیف بودجهای مشخص ، اصلاح ساختار تشکیلاتی روابط عمومی ها و احتساب شغل روابط عمومی به عنوان مشاغل سخت تاکید کردند.
برچسب ها : سازمان بنادر مدیر روابط عمومی وزارت راه
اخبار روز
-
بهرهبرداری هوشمندانه از ظرفیتهای استان آذربایجان غربی، کلید توسعه اقتصادی است
-
کارت زرد سازمان هواپیمایی کشوری به یک شرکت هواپیمایی داخلی
-
سازمان حملونقل جادهای مهیای آغاز طرح راهداری زمستانی میشود
-
توسعه همکاریهای ریلی ایران و پاکستان؛ گامی موثر در رونق مسیر ITI
-
شورای گفتوگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد
-
مسیر نوین همکاری و همگرایی اقتصادی
-
سفر دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به آذربایجان غربی
-
مناطق آزاد؛ پیشران جذب سرمایه و توسعه صادرات
-
دستور رییس جمهور برای تسریع در اجرای پروژههای ریلی مشترک ایران با پاکستان و روسیه
-
سهم 26.9 درصدی استان هرمزگان از کل تولید شیلاتی کشور
-
اقدامات تحولی در صندوق ذخیره فرهنگیان در حال انجام است
-
پرتغال میزبان بعدی کنفرانس ژئوپارکهای جهانی شد
-
به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تاسیس بانک پارسیان
-
زمینهسازی برای توسعه همکاری بانک اقتصادنوین با خانه نوآوری و فناوری ایران
-
افزایش امنیت تراکنش های بانکی با اپلیکیشن رمزساز بانک ایران زمین
-
نجارزاده : ارائه خدمات مالی بر بستر استانداردهای نوین
-
دیدار خداحافظی سفیر یونان با وزیر امور خارجه
-
بانک مسکن تنها بانک عامل موفق در اجرای نهضت ملی مسکن
-
قدردان عملکرد خوب بانک سپه و خواستار حمایت ویژه از بخش صادرات استان هستی
-
نشان عالی مسئولیت اجتماعی به مدیرکل روابط عمومی راهآهن رسید