تاریخ انتشار:1402/12/3
ایجاد ۷۵۰ طرح اشتغالزایی در پنج شهرستان بوشهر؛ راه اندازی اولین کارگاه پالت چوبی در استان بوشهر

به همت بنیاد برکت صورت گرفت؛

ایجاد ۷۵۰ طرح اشتغالزایی در پنج شهرستان بوشهر؛ راه اندازی اولین کارگاه پالت چوبی در استان بوشهر

اقتصادسرآمد - احمدی مجری طرح‌ های اشتغالزایی بنیاد برکت در بوشهر گفت: از ابتدای سال ۷۵۰ طرح اشتغالزایی در استان بوشهر راه اندازی شده که یکی از این طرح‌ ها ایجاد اولین کارگاه پالت چوبی بوده است.


به گزارش اقتصادسرآمد؛ علی احمدی مجری طرح‌ های اشتغالزایی بنیاد برکت در بوشهر با بیان اینکه ۷۵۰ طرح اشتغالزایی در پنج نقطه استان بوشهر ایجاد کرده ایم بیان داشت: استان بوشهر با حدود ۲۰ تسهیلگر در مناطق مختلف از جمله دیر، دشتی، کنگان، جم و عسلویه در حال فعالیت است و بخش زیادی از طرح‌های ایجاد شده در قالب کارگاه‌های خانوادگی و کوچک بوده است.

وی افزود: تمرکز طرح‌های اشتغالزایی در این مناطق بر زنجیره سبز و آبی بوده به طوری که بیش از نیمی از طرح ‌های اشتغالزایی در حوزه پرورش گیاهان دارویی از جمله زیره، آویشن و پرورش آبزیان است و بخشی از دیگر در حوزه تولید پوشاک و صنایع دستی بوده است.

احمدی یادآور شد: برای اولین بار در استان بوشهر اقدام به راه اندازی کارگاه پالت چوبی کرده ایم که این اقدام خود زمینه ساز ایجاد اشتغالزایی در برای بسیاری از بومیان استان بوشهر شده است. همچنین در حوزه طرح‌ های دانش بنیان هم اقدام به تولید قطعات در حوزه نفت و گاز با همت نیروهای متخصص و بومی کرده ایم.

وی اظهار کرد: تا به امروز حدود ۸۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده و تا پایان سال به ۱۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

برچسب ها : بنیاد برکت طرح‌ های اشتغالزایی علی احمدی

اخبار روز
ضمیمه