افزایش سفر به استان‌های شمالی

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: طی دو روز گذشته سفر به استان‌های شمالی از مسیر جاده‌های هراز و فیروزکوه افزایش یافته است. سیاوش محبی گفت: هموطنان بدون توجه به توصیه‌های بهداشتی و هشدارهای پلیس، راهی سفر می‌شوند.
وی ادامه داد: ترافیک در جاده‌های هراز و فیروزکوه نیمه سنگین است و پیش بینی می شود در ساعات پایانی روز شاهد افزایش تردد در این محدوده باشیم.
فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: خروج از منزل آغاز سفر محسوب می‌شود، برخی از شهروندان سرکشی به ویلاهای خود در شهرهای دماوند و آبسرد را  سفر نمی دانند و در جاده‌های شرق استان تهران تردد دارند. محبی با اشاره به ادامه طرح غربالگری در جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی، اظهار داشت: گشت های بازرسی و غربالگری کووید ۱۹ در مسیر استان‌های شمالی فعال هستند و تردد تمامی مسافران را کنترل می‌کنند.
وی با اشاره به شرایط نامناسب سفر، خاطر نشان کرد: هموطنان سفرهای غیر ضروری را لغو کنند و در صورت ضرورت با سرعت مطمئنه حرکت کنند و درحین رانندگی ازسبقت‌ و سرعت غیرمجاز پرهیز کرده و ضمن رعایت فاصله مناسب با سایر خودروها، سفر ایمنی داشته باشند.
فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: با توجه به بارش برف و باران به رانندگان توصیه می‌شود که تجهیزات زمستانی، غذای کافی و پوشاک گرم به همراه داشته باشند.
محبی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در جاده‌های هراز و فیروز کوه اعمال نشده، خاطر نشان کرد: محدودیت‌های جدید درصورت افزایش ترددخودروها و شرایط نامناسب جوی اعلام و توسط ماموران در جادهها اعمال خواهد شد.
افزایش سفر به استان‌های شمالی
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه