تاریخ انتشار:1404/6/18
عضو هیئتمدیره بانک صادرات ایران :
بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است
اقتصادسرآمد- عضو هیئتمدیره بانک صادرات ایران همزمان با نشست رونمایی از طرح جدید «شتابان» کارگزاری این بانک در جمع اصحاب رسانه ضمن اعلام حمایت از تسهیل خدمات کارگزاری به فعالان بازار سرمایه، گفت: اساس بانکداری در بانک صادرات ایران مبتنی بر بانکداری خرد است و هر اقدامی برای سهولت در معاملات بازار سرمایه، موجب هماهنگی بیشتر مشتریان بانک و کارگزاری خواهد شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، راهکار «شتابان» (پرداخت وجه آنی به مشتریان) در نشستی با حضور محمد وطنپور عضو هیئتمدیره، داود مهدیان معاون بانکداری جامع و جمعی از مدیران ارشد بانک صادرات ایران، مدیرعامل کارگزاری و جمعی از اصحاب رسانه رونمایی شد که بر اساس این خدمت، مشتریان کارگزاری که در بانک صادرات ایران حساب دارند، میتوانند بلافاصله پس از ثبت درخواست، وجه حاصل از فروش اوراق بهادار خود را در حسابشان در بانک صادرات ایران دریافت کنند.
محمد وطنپور، عضو هیئتمدیره بانک صادرات ایران در این مراسم گفت: اساس بانکداری در بانک صادرات ایران مبتنی بر بانکداری خرد است و به همه اقشار جامعه خدمترسانی میکند. بنابراین هر اقدامی که در معاملات بازار سرمایه باعث سهولت شود، موجب هماهنگی بیشتر مشتریان بانک و کارگزاری خواهد شد.
او افزود: کارگزاری بانک صادرات ایران طی سالهای اخیر مدیران ارزشمندی داشته و در یک سال گذشته نیز با مدیریت جدید و استفاده از نیروهای نخبه، خدمات تازهای ارائه کرده است. این خدمات میتواند مردم را برای انجام معاملات از طریق کارگزاری بانک صادرات ایران بیش از پیش ترغیب کند.
وی با ابراز امیدواری برای ارتقای رتبه این کارگزاری و قرارگرفتن در جمع ۱۰ کارگزار برتر بازار سرمایه گفت: بانک صادرات ایران از گسترش ظرفیت کارگزاری تا سطح حداقل ۵۰۰ هزار سهامدار حمایت خواهد کرد. توسعه گسترده شعب بانک در سراسر کشور و استفاده از ابزارهای غیرحضوری، پشتوانهای قوی برای حمایت از مشتریان کارگزاری خواهد بود.
داود مهدیان، معاون بانکداری جامع بانک صادرات ایران، نیز با اشاره به ظرفیتهای گسترده بانک در تهران و سایر استانها گفت: برنامهریزی برای ارتقای سطح فعالیتهای کارگزاری میتواند موجب گسترش همکاری با مشتریان بزرگ و اختصاصی بانک شود.
او افزود: برگزاری همایشهای استانی و هدایت مشتریان به بورس کالا از جمله برنامههای جدید در این زمینه است.
مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات ایران، هم تأکید کرد: بازار سرمایه در حوزه کارگزاری بسیار رقابتی است و برای ارائه خدمات متفاوت باید همواره به دنبال نوآوری بود. خدمت نوین «شتابان» همزمان با آغاز هفتاد و چهارمین سال فعالیت بانک صادرات ایران، یادآور این نکته است که بانک و شرکتهای تابعه خدمترسانی به مشتریان را اولویت اصلی خود قرار دادهاند.
مدیر خدمات مالی و توسعه کسبوکار کارگزاری، نیز گفت: پیش از این ماهانه بیش از ۲۳۰۰ درخواست مشتریان برای دریافت وجه بهصورت سنتی انجام میشد اما با راهاندازی «شتابان»، بیش از ۱۶۰ هزار مشتری از این خدمت بهرهمند خواهند شد.
او افزود: سقف واریز آنی در این سامانه برای مشتریان دارای حساب در بانک صادرات ایران، روزانه ۳۰۰ میلیون تومان و برای مشتریان دارای حساب در سایر بانکها روزانه ۲۰۰ میلیون تومان است.
این خدمت با افزایش سقف پرداختی روزانه تا ۶ برابر سایر کارگزاریها، دغدغههای مالی سهامداران بازار سرمایه را برطرف میکند و امکان برداشت وجه نقد در کمترین زمان و در تمام ساعات شبانهروز حتی ایام تعطیل را فراهم میآورد.
راهکار «شتابان» برای همه مشتریان بهطور پیشفرض فعال است و نیازی به تکمیل فرم یا مراحل پیچیده ندارد. مشتریان کافی است در سامانه «اکسیر» سه مرحله ساده «درخواست وجه»، «وارد کردن مبلغ» و «ذخیره درخواست» را انجام دهند تا وجه خود را دریافت کنند.
محمد وطنپور، عضو هیئتمدیره بانک صادرات ایران در این مراسم گفت: اساس بانکداری در بانک صادرات ایران مبتنی بر بانکداری خرد است و به همه اقشار جامعه خدمترسانی میکند. بنابراین هر اقدامی که در معاملات بازار سرمایه باعث سهولت شود، موجب هماهنگی بیشتر مشتریان بانک و کارگزاری خواهد شد.
او افزود: کارگزاری بانک صادرات ایران طی سالهای اخیر مدیران ارزشمندی داشته و در یک سال گذشته نیز با مدیریت جدید و استفاده از نیروهای نخبه، خدمات تازهای ارائه کرده است. این خدمات میتواند مردم را برای انجام معاملات از طریق کارگزاری بانک صادرات ایران بیش از پیش ترغیب کند.
وی با ابراز امیدواری برای ارتقای رتبه این کارگزاری و قرارگرفتن در جمع ۱۰ کارگزار برتر بازار سرمایه گفت: بانک صادرات ایران از گسترش ظرفیت کارگزاری تا سطح حداقل ۵۰۰ هزار سهامدار حمایت خواهد کرد. توسعه گسترده شعب بانک در سراسر کشور و استفاده از ابزارهای غیرحضوری، پشتوانهای قوی برای حمایت از مشتریان کارگزاری خواهد بود.
داود مهدیان، معاون بانکداری جامع بانک صادرات ایران، نیز با اشاره به ظرفیتهای گسترده بانک در تهران و سایر استانها گفت: برنامهریزی برای ارتقای سطح فعالیتهای کارگزاری میتواند موجب گسترش همکاری با مشتریان بزرگ و اختصاصی بانک شود.
او افزود: برگزاری همایشهای استانی و هدایت مشتریان به بورس کالا از جمله برنامههای جدید در این زمینه است.
مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات ایران، هم تأکید کرد: بازار سرمایه در حوزه کارگزاری بسیار رقابتی است و برای ارائه خدمات متفاوت باید همواره به دنبال نوآوری بود. خدمت نوین «شتابان» همزمان با آغاز هفتاد و چهارمین سال فعالیت بانک صادرات ایران، یادآور این نکته است که بانک و شرکتهای تابعه خدمترسانی به مشتریان را اولویت اصلی خود قرار دادهاند.
مدیر خدمات مالی و توسعه کسبوکار کارگزاری، نیز گفت: پیش از این ماهانه بیش از ۲۳۰۰ درخواست مشتریان برای دریافت وجه بهصورت سنتی انجام میشد اما با راهاندازی «شتابان»، بیش از ۱۶۰ هزار مشتری از این خدمت بهرهمند خواهند شد.
او افزود: سقف واریز آنی در این سامانه برای مشتریان دارای حساب در بانک صادرات ایران، روزانه ۳۰۰ میلیون تومان و برای مشتریان دارای حساب در سایر بانکها روزانه ۲۰۰ میلیون تومان است.
این خدمت با افزایش سقف پرداختی روزانه تا ۶ برابر سایر کارگزاریها، دغدغههای مالی سهامداران بازار سرمایه را برطرف میکند و امکان برداشت وجه نقد در کمترین زمان و در تمام ساعات شبانهروز حتی ایام تعطیل را فراهم میآورد.
راهکار «شتابان» برای همه مشتریان بهطور پیشفرض فعال است و نیازی به تکمیل فرم یا مراحل پیچیده ندارد. مشتریان کافی است در سامانه «اکسیر» سه مرحله ساده «درخواست وجه»، «وارد کردن مبلغ» و «ذخیره درخواست» را انجام دهند تا وجه خود را دریافت کنند.
برچسب ها : بانک صادرات بانکداری خرد فعالان بازار سرمایه
اخبار روز
-
در حال حاضر هیچ محدودیتی برای تردد دریایی ایران وجود ندارد
-
تمامی فرودگاه های کشور عملیاتی است
-
نوشتاری به بهانه هفته حملونقل
-
آسیبهای سیاستگذاری اقتصادی بدون نگاه واقعبینانه
-
«دیجیتال، هوشمند و سبز» الزامات ارتقای بنادر ایران
-
«قفقازجنوبی» میدان جدید رقابت ژئوپلیتیک قدرتها
-
«سیلاب جنوب ایران» از فرصت یا تهدید
-
توسعه بنادر ماهیگیری؛ خط مقدم حمایت از جامعه محلی ساحلی
-
دولتیسازی مجدد «رجا» پس از ۱۶سال!
-
هماهنگی کامل دستگاههای امدادی و خدماتی از ساعات اولیه بامداد برقرار بود
-
پژوهشهای کاربردی، موتور محرک توسعه ریلی کشور
-
ضرورت ریشه یابی دلایل عملکرد ضعیف ایمنی حمل و نقل
-
تقویت اقتصاد شیلاتی در گرو توسعه پرورش گونههای بومی
-
بازار نفت در شوک محاصره دریایی ونزوئلا
-
ایستگاه آخر برای دستیابی به آرمانهای ترانزیت ریلی
-
راهبردهای شکوفایی اقتصاد ایران از مسیر دریا
-
ژئوپلیتیک هیدرودیجیتال میدان چین و هند
-
با اجرای طرح خانه ریز مشارکت مستقیم سرمایههای خرد مردم در پروژههای ساختوساز شهری فراهم شد
-
ناو سارتاک گارد ساحلی هند وارد بندر چابهار شد
-
در حال طراحی و ایجاد بنادر جدید دریای خزر متناسب با شرایط کاهش سطح آب هستیم
