تاریخ انتشار:1404/6/30
در اولین جلسه ارزیابی عملکرد شعب منطقه سه در کرمانشاه مطرح شد:
تحول، همافزایی و آیندهنگری در موسسه ملل
اقتصادسرآمد- جلسه ارزیابی عملکرد شعب منطقه سه موسسه اعتباری ملل، منتهی به پایان تیر ماه سال ۱۴۰۴، با حضور مدیران ارشد موسسه و رؤسای مناطق و حوزههای این منطقه، در شهر کرمانشاه برگزار شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، این جلسه به منظور بررسی عملکرد شعب منطقه ۳ و در قالب اهداف بودجه ابلاغی با حضور مدیران ارشد موسسه، از جمله آقایان:خوشبین، رییس مجمع؛ ابهری، معاونت امور شعب؛ سمیع، معاونت طرح و برنامه؛ عطاران، معاونت مالی و سرمایه گذاری؛ ریحانی، مشاور مدیرعامل؛ زرقانی، معاون مدیریت کل بازرسی؛ طالعی و قربانی، رئیس و معاون منطقه سه، بیگ پوریان، رییس اداره امور هیات مدیره، در فضایی صمیمی و هدفمند برگزار شد، پس از دستور هیات رئیسه محترم و بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده ، اهداف اصلی بودجه ابلاغی، توسط ریاست جلسه آقای دکتر خوشبین تبیین گردید.
در ادامه، معاونت محترم امور شعب با اشاره به اهمیت ارزیابی مستمر عملکرد شعب، تاکید کردند که ارزیابی عملکرد نه تنها به شناسایی نقاط قوت و ضعف میپردازد، بلکه محرک اصلی نوآوری و تحول استراتژیک در موسسه است.
همچنین، معاونت محترم طرح و برنامه موسسه آقای سمیع اظهار داشتند: در دنیای امروز، برای رقابت در بازارهای مالی و بانکی، ضروری است که تصمیمات استراتژیک با نگاهی به آینده اتخاذ شوند و این جلسات فرصتی برای بازنگری در استراتژیها و تجدید نظر در فرآیندهای اجرایی محسوب میشود.
سپس آقای عطاران معاونت محترم مالی موسسه خاطرنشان کردند: ما در موسسه ملل به دنبال شناسایی روشهای نوآورانهای هستیم که نه تنها عملکرد شعب را ارتقا دهد، بلکه کیفیت خدمات به مشتریان را نیز بهبود ببخشد. این تنها راهی است که موسسه ما را در مسیر پیشگامی در عرصه رقابتهای بانکی قرار خواهد داد. در ادامه نیز، گزارش عملکرد هر حوزه، توسط آقای طالعی ریاست محترم منطقه ارائه گردید .
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، در این جلسه که ارزیابی عملکرد شعب، استراتژیها و برنامههای عملیاتی در راستای بهبود عملکرد و ارتقای خدمات مشتریان مورد بحث و تبادلنظر قرار گرفت، رؤسای حوزههای کرمانشاه، آذربایجان، خوزستان، ایلام، همدان، مرکزی، لرستان، قم، قزوین و زنجان حضور داشتند و گزارشهایی از وضعیت عملکرد شعب تحت مدیریت خود ارائه کردند و نسبت به عملکرد شعب زیر مجموعه خود، نکاتی را به سمع و نظر حضار رساندند.
این گزارش حاکی است، پس از پایان جلسه، مدیران و تیم اجرایی، در بازدیدی از شعب مسکن کرمانشاه، سی متری دوم، فردوسی و نیز مرکز حوزه، با همکاران و مشتریان این شعبهها دیدار کردند و در گفتگوهایی مستقیم با همکاران، از نزدیک با انتظارات آنها آشنا شدند. این بازدید به عنوان بخشی از فرآیند ارزیابی، فرصتی برای شنیدن نظرات و ایدههای کارکنان در جهت بهبود خدمات و ارتقای عملکرد موسسه بود.
در این بازدید، آقای ابهری معاونت امور شعب موسسه، ضمن تاکید بر اهمیت تعامل مستمر با همکاران و مشتریان، بیان کردند که رشد و پیشرفت موسسه ملل، تنها از طریق همافزایی و همکاری نزدیک بین تمامی بخشها و توجه به نیازهای مشتریان ممکن است.
در پایان این روز پربار، مدیران ارشد موسسه، از اهمیت و ضرورت ادامه و استمرار جلسات ارزیابی عملکرد مناطق سخن گفتند و تاکید کردند که برگزاری منظم این جلسات، نقش حیاتی در تحقق اهداف کلان موسسه و ارتقای کیفیت خدمات ایفا خواهد کرد.
در ادامه، معاونت محترم امور شعب با اشاره به اهمیت ارزیابی مستمر عملکرد شعب، تاکید کردند که ارزیابی عملکرد نه تنها به شناسایی نقاط قوت و ضعف میپردازد، بلکه محرک اصلی نوآوری و تحول استراتژیک در موسسه است.
همچنین، معاونت محترم طرح و برنامه موسسه آقای سمیع اظهار داشتند: در دنیای امروز، برای رقابت در بازارهای مالی و بانکی، ضروری است که تصمیمات استراتژیک با نگاهی به آینده اتخاذ شوند و این جلسات فرصتی برای بازنگری در استراتژیها و تجدید نظر در فرآیندهای اجرایی محسوب میشود.
سپس آقای عطاران معاونت محترم مالی موسسه خاطرنشان کردند: ما در موسسه ملل به دنبال شناسایی روشهای نوآورانهای هستیم که نه تنها عملکرد شعب را ارتقا دهد، بلکه کیفیت خدمات به مشتریان را نیز بهبود ببخشد. این تنها راهی است که موسسه ما را در مسیر پیشگامی در عرصه رقابتهای بانکی قرار خواهد داد. در ادامه نیز، گزارش عملکرد هر حوزه، توسط آقای طالعی ریاست محترم منطقه ارائه گردید .
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، در این جلسه که ارزیابی عملکرد شعب، استراتژیها و برنامههای عملیاتی در راستای بهبود عملکرد و ارتقای خدمات مشتریان مورد بحث و تبادلنظر قرار گرفت، رؤسای حوزههای کرمانشاه، آذربایجان، خوزستان، ایلام، همدان، مرکزی، لرستان، قم، قزوین و زنجان حضور داشتند و گزارشهایی از وضعیت عملکرد شعب تحت مدیریت خود ارائه کردند و نسبت به عملکرد شعب زیر مجموعه خود، نکاتی را به سمع و نظر حضار رساندند.
این گزارش حاکی است، پس از پایان جلسه، مدیران و تیم اجرایی، در بازدیدی از شعب مسکن کرمانشاه، سی متری دوم، فردوسی و نیز مرکز حوزه، با همکاران و مشتریان این شعبهها دیدار کردند و در گفتگوهایی مستقیم با همکاران، از نزدیک با انتظارات آنها آشنا شدند. این بازدید به عنوان بخشی از فرآیند ارزیابی، فرصتی برای شنیدن نظرات و ایدههای کارکنان در جهت بهبود خدمات و ارتقای عملکرد موسسه بود.
در این بازدید، آقای ابهری معاونت امور شعب موسسه، ضمن تاکید بر اهمیت تعامل مستمر با همکاران و مشتریان، بیان کردند که رشد و پیشرفت موسسه ملل، تنها از طریق همافزایی و همکاری نزدیک بین تمامی بخشها و توجه به نیازهای مشتریان ممکن است.
در پایان این روز پربار، مدیران ارشد موسسه، از اهمیت و ضرورت ادامه و استمرار جلسات ارزیابی عملکرد مناطق سخن گفتند و تاکید کردند که برگزاری منظم این جلسات، نقش حیاتی در تحقق اهداف کلان موسسه و ارتقای کیفیت خدمات ایفا خواهد کرد.
برچسب ها : موسسه ملل ارزیابی عملکرد خدمات به مشتریان
اخبار روز
-
فعالیت پایدار خطوط مسافربری کشتیرانی والفجر در خلیجفارس
-
نمایش نوآوریهای دانشبنیان در حوزه اقتصاد و فناوری دریامحور
-
نوآوری در پرورش ماهیان خاویاری و توسعه گلخانههای آکواپونیک در تهران
-
گزارش اقدامات جذب سرمایهگذاری شیلات و آبزیان در کمیته پایش شعار سال ارائه شد
-
بیانیه حامیان حیوانات برای جلوگیری از آزار حیوانات شهری
-
افزایش ۱۸ درصدی تعداد ناوگان هوایی کشور
-
ایران، دروازه طلایی قطارهای کانتینری از چین به اروپا
-
دانشبنیانهای دریایی زیر چتر معاونت علمی ریاست جمهوری
-
دانشبنیانهای دریایی زیر چتر معاونت علمی ریاست جمهوری
-
تدابیر هشتگانه راهبردی برای نیروی دریایی ایران
-
فناوری دانشبنیان در عمق دریاها
-
منابع آبی تهران پاسخگوی عبور ایمن از ماههای پیشرو نیست
-
« سناریوی تفرقهانگیز» مسیر دوگانه رقابت تسلیحات هستهای در جهان!
-
به دنبال توسعه آبزیپروری در هرمزگان بوشهر و خوزستان هستیم
-
برای استقلال در فناوری رانش شناور دریایی با شرکتهای جهانی رقابت میکنیم
-
پیام رئیس سازمان شیلات ایران به مناسبت روز جهانی شیلات
-
برگزاری سمینار تخصصی راهنمایان دریایی جنوب و جنوب شرق کشور در بندرعباس
-
آبزیپروری و گردشگری دریایی به اقتصاد محلی کمک میکند
-
روز پرترافیک در فرودگاه بینالمللی قشم با ثبت ۳۴ سورتی پرواز
-
هویزه در ایزوایکو؛ بازگشتی که کیفیت را تأیید میکند
