تاریخ انتشار:1404/7/7
امضای تفاهمنامه همکاری میان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و وزارت گردشگری
اقتصادسرآمد- همزمان با هفته گردشگری، تفاهمنامه همکاری میان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با هدف گسترش تعاملات بینالمللی و تسهیل سفر گردشگران امضا شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، صبح امروز ششم مهرماه ۱۴۰۴ همزمان با هفته گردشگری، تفاهمنامه همکاری میان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با هدف گسترش تعاملات بینالمللی و تسهیل سفر گردشگران، با حضور انوشیروان محسنی بندپی، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حسین خانلری، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" و جمعی از معاونین و مدیران طرفین به امضا رسید.
همکاری مشترک به منظور بهرهگیری از ظرفیتهای پروازی و خدماتی "هما" در راستای تسهیل سفر گردشگران خارجی به ایران، طراحی و اجرای برنامههای مشترک بازاریابی و تبلیغات بینالمللی برای معرفی ایران به عنوان مقصد گردشگری ایمن و جذاب و ارتقاء کیفیت خدمات سفر در تعامل با ذینفعان حوزه گردشگری و حملونقل هوایی محقق خواهد شد.
بر اساس این تفاهمنامه، معاونت گردشگری متعهد شد کمپینهای تبلیغاتی مشترک در بازارهای هدف طراحی و محتوای چندزبانه معرفی ظرفیتهای گردشگری ایران را تولید و به "هما" تحویل دهد.
حمایت از حضور "هما" در نمایشگاههای بینالمللی و هماهنگی برای برگزاری روزهای فرهنگی در دفاتر خارجی این شرکت از دیگر تعهدات معاونت گردشگری در این تفاهم نامه است.
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز موظف شد در اجرای طرحهای تبلیغاتی و بازاریابی مشترک مشارکت کند، توسعه مسیرهای پروازی گردشگری را بررسی و از ظرفیت رسانهای خود از جمله مجلات پروازی و شبکههای اجتماعی برای معرفی جاذبههای ایران بهره گیرد.
همکاری مشترک به منظور بهرهگیری از ظرفیتهای پروازی و خدماتی "هما" در راستای تسهیل سفر گردشگران خارجی به ایران، طراحی و اجرای برنامههای مشترک بازاریابی و تبلیغات بینالمللی برای معرفی ایران به عنوان مقصد گردشگری ایمن و جذاب و ارتقاء کیفیت خدمات سفر در تعامل با ذینفعان حوزه گردشگری و حملونقل هوایی محقق خواهد شد.
بر اساس این تفاهمنامه، معاونت گردشگری متعهد شد کمپینهای تبلیغاتی مشترک در بازارهای هدف طراحی و محتوای چندزبانه معرفی ظرفیتهای گردشگری ایران را تولید و به "هما" تحویل دهد.
حمایت از حضور "هما" در نمایشگاههای بینالمللی و هماهنگی برای برگزاری روزهای فرهنگی در دفاتر خارجی این شرکت از دیگر تعهدات معاونت گردشگری در این تفاهم نامه است.
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز موظف شد در اجرای طرحهای تبلیغاتی و بازاریابی مشترک مشارکت کند، توسعه مسیرهای پروازی گردشگری را بررسی و از ظرفیت رسانهای خود از جمله مجلات پروازی و شبکههای اجتماعی برای معرفی جاذبههای ایران بهره گیرد.
برچسب ها : هفته گردشگری اقتصادسرآمد شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
اخبار روز
-
دیدار سفیر قزاقستان با مدیرعامل منطقه آزاد اینچهبرون
-
کریدور شمال–جنوب؛ اهرم جدید قدرت ایران و روسیه
-
سومین همایش و نمایشگاه بین المللی تون ماهیان
-
پاکسازی مسیر کشتیهای تجاری در بندر انزلی
-
ممنوعیت تردد در آزادراه تهران–شمال و محور چالوس تا ساعت ۱۹
-
در رثای جایزه ملی بهرهوری بایندر
-
چشمانداز معدنکاوی دریایی و اقتدار ژئوپلیتیکی ایران
-
«ریلهای ناتمام» حلقه مفقوده توسعه دریامحور
-
توافقنامه تجارت آزاد اروپا با هند در سایه مالیات کربن
-
تغییر آرام نقشه انرژی منطقه
-
تحول صنعت شیلات با پرورش در آبهای آزاد دریای کاسپین
-
مسافران قبل از عزیمت به فرودگاهها با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند
-
بررسی نقش هوشمندسازی آبزیان و جایگاه بخش خصوصی
-
برگزاری چالش نوآوری توسعه روستایی بینالمللی 2026
-
جزییات برنامه دولت برای حمایت از تولید و سرمایهگذاری و بهبود معیشت مردم
-
طرح ۱۷ بندی دولت برای مهار تورم و حفاظت از معیشت مردم
-
توسعه همکاریهای گمرکی در منطقه آزاد انزلی
-
برگزاری نخستین رویداد علمی دادگاههای نمایشی (Moot Court) وزارت راه و شهرسازی در منطقه آزاد انزلی
-
پشتیبانی دولت، زمینهساز سرمایهگذاری در منطقه آزاد چابهار شد
-
رونمایی بستههای سرمایهگذاری در حوزه ریلی و جادهای تا دو ماه آینده
