تاریخ انتشار:1404/7/7
امضای تفاهمنامه همکاری میان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و وزارت گردشگری
اقتصادسرآمد- همزمان با هفته گردشگری، تفاهمنامه همکاری میان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با هدف گسترش تعاملات بینالمللی و تسهیل سفر گردشگران امضا شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، صبح امروز ششم مهرماه ۱۴۰۴ همزمان با هفته گردشگری، تفاهمنامه همکاری میان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با هدف گسترش تعاملات بینالمللی و تسهیل سفر گردشگران، با حضور انوشیروان محسنی بندپی، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حسین خانلری، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" و جمعی از معاونین و مدیران طرفین به امضا رسید.
همکاری مشترک به منظور بهرهگیری از ظرفیتهای پروازی و خدماتی "هما" در راستای تسهیل سفر گردشگران خارجی به ایران، طراحی و اجرای برنامههای مشترک بازاریابی و تبلیغات بینالمللی برای معرفی ایران به عنوان مقصد گردشگری ایمن و جذاب و ارتقاء کیفیت خدمات سفر در تعامل با ذینفعان حوزه گردشگری و حملونقل هوایی محقق خواهد شد.
بر اساس این تفاهمنامه، معاونت گردشگری متعهد شد کمپینهای تبلیغاتی مشترک در بازارهای هدف طراحی و محتوای چندزبانه معرفی ظرفیتهای گردشگری ایران را تولید و به "هما" تحویل دهد.
حمایت از حضور "هما" در نمایشگاههای بینالمللی و هماهنگی برای برگزاری روزهای فرهنگی در دفاتر خارجی این شرکت از دیگر تعهدات معاونت گردشگری در این تفاهم نامه است.
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز موظف شد در اجرای طرحهای تبلیغاتی و بازاریابی مشترک مشارکت کند، توسعه مسیرهای پروازی گردشگری را بررسی و از ظرفیت رسانهای خود از جمله مجلات پروازی و شبکههای اجتماعی برای معرفی جاذبههای ایران بهره گیرد.
همکاری مشترک به منظور بهرهگیری از ظرفیتهای پروازی و خدماتی "هما" در راستای تسهیل سفر گردشگران خارجی به ایران، طراحی و اجرای برنامههای مشترک بازاریابی و تبلیغات بینالمللی برای معرفی ایران به عنوان مقصد گردشگری ایمن و جذاب و ارتقاء کیفیت خدمات سفر در تعامل با ذینفعان حوزه گردشگری و حملونقل هوایی محقق خواهد شد.
بر اساس این تفاهمنامه، معاونت گردشگری متعهد شد کمپینهای تبلیغاتی مشترک در بازارهای هدف طراحی و محتوای چندزبانه معرفی ظرفیتهای گردشگری ایران را تولید و به "هما" تحویل دهد.
حمایت از حضور "هما" در نمایشگاههای بینالمللی و هماهنگی برای برگزاری روزهای فرهنگی در دفاتر خارجی این شرکت از دیگر تعهدات معاونت گردشگری در این تفاهم نامه است.
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز موظف شد در اجرای طرحهای تبلیغاتی و بازاریابی مشترک مشارکت کند، توسعه مسیرهای پروازی گردشگری را بررسی و از ظرفیت رسانهای خود از جمله مجلات پروازی و شبکههای اجتماعی برای معرفی جاذبههای ایران بهره گیرد.
برچسب ها : هفته گردشگری اقتصادسرآمد شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
اخبار روز
-
راهاندازی سامانه شفافیت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در راستای تحقق سلامت اداری
-
تجلیل سازمان جهانی مناطق آزاد از حضور و سخنرانی رضا مسرور در اجلاس جهانی هاینان
-
بررسی تأثیر لرزهنگاری دریای خزر بر صید صیادان گلستانی
-
تامین سوخت با نرخ حمایتی برای شناورهای صیادی دریای خزر
-
آغاز بارگیری اولین محموله میلگرد صادراتی از ایستگاه سواریان قم به مقصد ترکیه
-
بسترسازی برای جهش نسلی در بندر شهید رجایی
-
نفوذ اسرائیل به بحران آب خلیجفارس
-
توپ تجارت با همسایهها در زمین استانداران
-
استقبال از بازنگری سند جامع توسعه دریایی
-
حکمرانی دریایــی در عصر مدرن
-
کاهش مصرف انرژی و سازگاری با محیط زیست با نشان ملی «سرو سبز»
-
یکپارچهسازی سامانه تعرفهای و استفاده از فناوریهای نوین در شهر لجستیک تهران
-
مسافران ایرانی با قطار پُرسرعت به آنکارا میروند
-
فرصت راه اندازی لجستیک پیشرفته در شهر فرودگاهی امام
-
تخصیص ۴.۵ هکتار زمین برای بازآفرینی شهرک اردوگاه در فسا
-
بازبینی طرحهای توسعه ساحلی با عقبنشینی آب خزر
-
تاکید معاون وزیر راه بر پایبندی کامل به زمانبندی پروژههای راهسازی آذربایجان شرقی
-
نوسازی تدریجی ناوگان هوایی با تکیه بر منابع داخلی و مدلهای مالی نوین
-
تمدید معافیت تحریم چابهار در وقت اضافه
-
تشدید منازعات انرژی در آسیای مرکزی
