تاریخ انتشار:1404/7/13

رئیس هیئت مدیره بانک اقتصادنوین:
سختگیری بیدلیل نسبت به مشتریان، فاقد توجیه است
اقتصادسرآمد- رئیس هیئت مدیره بانک اقتصادنوین سختگیری بی دلیل نسبت به مشتریان را فاقد توجیه دانست و گفت: باید در برابر خواسته مشتریان، نص صریح قانون رعایت شود و از سهلگیری یا سختگیری بیمورد پرهیز شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، محسن زرندی مقدم در جلسه مجمع ارزیابی عملکرد دوره شش ماهه منتهی به پایان شهریورماه سال جاری منطقه شرق تهران با بیان این که تلاش همه ارکان بانک، بهینه کردن سازمان است، اظهار کرد: هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک، همه ابزارهای لازم برای تحقق اهداف را فراهم کردهاند و شعب باید از این ابزارها به بهترین نحو استفاده کنند.
وی با تاکید بر این که آموزش در همه ردههای سازمان باید به طور جدی پیگیری شود، افزود: هیچ کس از آموزش مبرا نیست و آموزش کارکنان باید به شکل دورهای، مدون و هدفمند پیگیری و عملیاتی شود.
در این جلسه که با حضور محمدعلی رستگار عضو هیئت مدیره، سعدالله عیسیزاده معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و جمعی از مدیران ارشد بانک برگزار شد، معاون بانکداری خرد نیز تاکید کرد که با تلاش مضاعف کارکنان شعب، طی دو ماه آینده اهداف تعیین شده برای آنها به میزان قابل توجهی تحقق خواهد یافت.
حسن مونسان همچنین با قدردانی از حمایت هیئت مدیره به منظور افزایش اختیارات شعب، اعلام کرد که روش عملیاتی شعب دگرگون شده و با این روش جایگاه بانک در نظام بانکی کشور در حال ارتقاست.
در ادامه، عملکرد تعدادی از شعب منطقه شرق تهران بررسی و نسبت به بهبود آنها راهکارهای لازم ارائه شد.
وی با تاکید بر این که آموزش در همه ردههای سازمان باید به طور جدی پیگیری شود، افزود: هیچ کس از آموزش مبرا نیست و آموزش کارکنان باید به شکل دورهای، مدون و هدفمند پیگیری و عملیاتی شود.
در این جلسه که با حضور محمدعلی رستگار عضو هیئت مدیره، سعدالله عیسیزاده معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و جمعی از مدیران ارشد بانک برگزار شد، معاون بانکداری خرد نیز تاکید کرد که با تلاش مضاعف کارکنان شعب، طی دو ماه آینده اهداف تعیین شده برای آنها به میزان قابل توجهی تحقق خواهد یافت.
حسن مونسان همچنین با قدردانی از حمایت هیئت مدیره به منظور افزایش اختیارات شعب، اعلام کرد که روش عملیاتی شعب دگرگون شده و با این روش جایگاه بانک در نظام بانکی کشور در حال ارتقاست.
در ادامه، عملکرد تعدادی از شعب منطقه شرق تهران بررسی و نسبت به بهبود آنها راهکارهای لازم ارائه شد.
برچسب ها : بانک اقتصادنوین سخت گیری به مشتریان رییس هیت مدیره
اخبار روز
-
دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در لیبی با وزیر امور خارجه
-
برقراری پرواز جدید کیش به قشم و بالعکس توسط «هما»
-
ارزیابی میدانی محدوده ایجاد منطقه آزاد مشترک ایران و پاکستان در ریمدان
-
امضای تفاهمنامه همکاری بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران
-
نشست مشترک شیلات و محیطزیست برای حل چالش زیستمحیطی مجتمع میگوی گمیشان
-
تعداد ایستگاههای هواشناسی کشور به حدود ۴ هزار عدد رسید
-
ظرفیت ذخیرهسازی فرآوردههای نفتی در بندر شهید رجایی ۵۸ درصد افزایش یافت
-
قدردانی رییس جمهور از همت مدیران و متخصصان وزارت راه و شهرسازی
-
شفافیت اطلاعات، رویکرد محوری بانک مسکن در تعامل با ذینفعان
-
مدیرعامل بانک سپه فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت
-
افزایش سرمایه ۲۱۳ درصدی بیمه پارسیان به تصویب سهامداران رسید
-
رونمایی از مدلهای بازاریابی بانک سینا
-
بیش از ۴,۴۷۶ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در سه ماهه دوم ۱۴۰۴
-
درآمد ۱۶ هزار میلیارد تومانی بانک پاسارگاد در شهریورماه ۱۴۰۴
-
سختگیری بیدلیل نسبت به مشتریان، فاقد توجیه است
-
38 هزار عروس و داماد از بانک صادرات ایران وام ازدواج گرفتند
-
آغاز افتخارآمیز تدوین تاریخ شفاهی شهدای بانک صادرات ایران
-
چابهار، مقصد گردشگری و فرصت سرمایهگذاری
-
امنیت فرهنگی زیربنای امنیت ملی است
-
ساخت مسکن متناسب با فرهنگ مردم، بنیان آرامش خانوادگی را تقویت میکند