تاریخ انتشار:1404/7/13
رئیس هیئت مدیره بانک اقتصادنوین:
سختگیری بیدلیل نسبت به مشتریان، فاقد توجیه است
اقتصادسرآمد- رئیس هیئت مدیره بانک اقتصادنوین سختگیری بی دلیل نسبت به مشتریان را فاقد توجیه دانست و گفت: باید در برابر خواسته مشتریان، نص صریح قانون رعایت شود و از سهلگیری یا سختگیری بیمورد پرهیز شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، محسن زرندی مقدم در جلسه مجمع ارزیابی عملکرد دوره شش ماهه منتهی به پایان شهریورماه سال جاری منطقه شرق تهران با بیان این که تلاش همه ارکان بانک، بهینه کردن سازمان است، اظهار کرد: هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک، همه ابزارهای لازم برای تحقق اهداف را فراهم کردهاند و شعب باید از این ابزارها به بهترین نحو استفاده کنند.
وی با تاکید بر این که آموزش در همه ردههای سازمان باید به طور جدی پیگیری شود، افزود: هیچ کس از آموزش مبرا نیست و آموزش کارکنان باید به شکل دورهای، مدون و هدفمند پیگیری و عملیاتی شود.
در این جلسه که با حضور محمدعلی رستگار عضو هیئت مدیره، سعدالله عیسیزاده معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و جمعی از مدیران ارشد بانک برگزار شد، معاون بانکداری خرد نیز تاکید کرد که با تلاش مضاعف کارکنان شعب، طی دو ماه آینده اهداف تعیین شده برای آنها به میزان قابل توجهی تحقق خواهد یافت.
حسن مونسان همچنین با قدردانی از حمایت هیئت مدیره به منظور افزایش اختیارات شعب، اعلام کرد که روش عملیاتی شعب دگرگون شده و با این روش جایگاه بانک در نظام بانکی کشور در حال ارتقاست.
در ادامه، عملکرد تعدادی از شعب منطقه شرق تهران بررسی و نسبت به بهبود آنها راهکارهای لازم ارائه شد.
وی با تاکید بر این که آموزش در همه ردههای سازمان باید به طور جدی پیگیری شود، افزود: هیچ کس از آموزش مبرا نیست و آموزش کارکنان باید به شکل دورهای، مدون و هدفمند پیگیری و عملیاتی شود.
در این جلسه که با حضور محمدعلی رستگار عضو هیئت مدیره، سعدالله عیسیزاده معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و جمعی از مدیران ارشد بانک برگزار شد، معاون بانکداری خرد نیز تاکید کرد که با تلاش مضاعف کارکنان شعب، طی دو ماه آینده اهداف تعیین شده برای آنها به میزان قابل توجهی تحقق خواهد یافت.
حسن مونسان همچنین با قدردانی از حمایت هیئت مدیره به منظور افزایش اختیارات شعب، اعلام کرد که روش عملیاتی شعب دگرگون شده و با این روش جایگاه بانک در نظام بانکی کشور در حال ارتقاست.
در ادامه، عملکرد تعدادی از شعب منطقه شرق تهران بررسی و نسبت به بهبود آنها راهکارهای لازم ارائه شد.
برچسب ها : بانک اقتصادنوین سخت گیری به مشتریان رییس هیت مدیره
اخبار روز
-
انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک بین سازمان شیلات ایران و بنیاد برکت
-
🎥 فیلم| رونمایی از مطالعات ۹ طرح آبزیپروری استان اردبیل در نهمین نمایشگاه شیلات
-
تخلیه بیش از یک میلیون تن کالای اساسی در بندر چابهار
-
نقشآفرینی حسابداران، ضامن شفافیت و انضباط مالی کشور
-
ارس در فهرست بررسی پایتختهای گردشگری جدید قرار میگیرد
-
رویکرد وزیر راه و شهرسازی مادرانه، مسئولانه و دغدغهمند است
-
سی و چهارمین اطلاعیه ستاد پرداخت به بازماندگان معزز سانحه پرواز اوکراین
-
لزوم توجه ویژه به زوجهای جوان در طرح مسکن استیجاری
-
آغاز برنامههای ملی پاسداشت هویت و توسعه زیرساختهای فرهنگی در استان مرکزی
-
نشست راهبردی فراکسیون کشاورزی پویا و امور عشایر مجلس در منطقه آزاد ماکو برگزار شد
-
سیاست توسعه برابر حملونقل هوایی با اتکا بر شرکتهای هواپیمایی منطقهای
-
از تتیس تا بیآبی — چرا ایران امروز در آستانهٔ کمبود مطلق آب است؟
-
رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه در خلیجفارس
-
کارخانجات خوراک آبزیان در آستانه تعطیلی و ورشکستگی
-
افزایش سرسام آور هزینه انتقال نفت در دریا
-
مهاجرت شرکتهای آسیایی از بازار آمریکا
-
نسخه نجاتبخش برای رونق تجارت و گردشگری خزر
-
چشمانداز بازطراحی نظم دریایی جهان در قطب شمال
-
حضور قوی بخش خصوصی در نهمین نمایشگاه شیلات
-
«ایزوایکو» نیازمند توجه ویژه دولت
