تاریخ انتشار:1404/7/13
رونمایی از مدلهای بازاریابی بانک سینا
اقتصادسرآمد- مدلهای نوین بازاریابی بانک سینا در نخستین وبینار معاونت بازاریابی و امور شعب با مدیران مناطق و روسای شعب مستقل این بانک تشریح شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، دکتر اکبر جلیلی، عضو هیئتمدیره و معاون بازاریابی و امور شعب بانک سینا، در این وبینار با اشاره به اهمیت رعایت اهداف ترسیمشده گفت: بانک سینا برای سال جاری دستیابی به منابع ۲۰۰ همتی را هدفگذاری کرده و لازم است همکاران برای تحقق این امر در نیمه دوم سال، تلاش ویژهای داشته باشند .
وی پایبندی بانک به تعهدات، استمرار خدمات اعتباری و رفتار حرفهای کارکنان را از نقاط قوت بانک سینا برشمرد و گفت: همین ویژگیها موجب شده بانک سینا جایگاه مناسبی در جذب منابع را در بین شبکه بانکی کشور کسب کند.
جلیلی همچنین به برنامههای آتی بانک اشاره کرد و گفت: موضوع آمایش و پایش شعب به صورت جدی در حال پیگیری است و در زمینه جذب نیروی انسانی نیز آزمون استخدامی برگزار خواهد شد .
در بخش دیگری از این نشست، علیرضا برآور، مدیر امور بازاریابی و شعب بانک سینا، ضمن ارائه جزئیات مدلهای بازاریابی، نقشه راه اجرای آن را برای همکاران تشریح کرد.
برآور با تأکید بر سادهسازی مدلهای بازاریابی گفت: الگوهای طراحیشده نباید باری مضاعف بر دوش همکاران شعب ایجاد کند و با کمترین پیچیدگی قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد.
مدیر امور بازاریابی و شعب افزود: افزایش سودآوری و مقیاس ترازنامه در ذیل بازاریابی باید مورد توجه همکاران نیز باشد.
وی پایبندی بانک به تعهدات، استمرار خدمات اعتباری و رفتار حرفهای کارکنان را از نقاط قوت بانک سینا برشمرد و گفت: همین ویژگیها موجب شده بانک سینا جایگاه مناسبی در جذب منابع را در بین شبکه بانکی کشور کسب کند.
جلیلی همچنین به برنامههای آتی بانک اشاره کرد و گفت: موضوع آمایش و پایش شعب به صورت جدی در حال پیگیری است و در زمینه جذب نیروی انسانی نیز آزمون استخدامی برگزار خواهد شد .
در بخش دیگری از این نشست، علیرضا برآور، مدیر امور بازاریابی و شعب بانک سینا، ضمن ارائه جزئیات مدلهای بازاریابی، نقشه راه اجرای آن را برای همکاران تشریح کرد.
برآور با تأکید بر سادهسازی مدلهای بازاریابی گفت: الگوهای طراحیشده نباید باری مضاعف بر دوش همکاران شعب ایجاد کند و با کمترین پیچیدگی قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد.
مدیر امور بازاریابی و شعب افزود: افزایش سودآوری و مقیاس ترازنامه در ذیل بازاریابی باید مورد توجه همکاران نیز باشد.
برچسب ها : بانک سینا بازاریابی هیت مدیره
اخبار روز
-
انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک بین سازمان شیلات ایران و بنیاد برکت
-
🎥 فیلم| رونمایی از مطالعات ۹ طرح آبزیپروری استان اردبیل در نهمین نمایشگاه شیلات
-
تخلیه بیش از یک میلیون تن کالای اساسی در بندر چابهار
-
نقشآفرینی حسابداران، ضامن شفافیت و انضباط مالی کشور
-
ارس در فهرست بررسی پایتختهای گردشگری جدید قرار میگیرد
-
رویکرد وزیر راه و شهرسازی مادرانه، مسئولانه و دغدغهمند است
-
سی و چهارمین اطلاعیه ستاد پرداخت به بازماندگان معزز سانحه پرواز اوکراین
-
لزوم توجه ویژه به زوجهای جوان در طرح مسکن استیجاری
-
آغاز برنامههای ملی پاسداشت هویت و توسعه زیرساختهای فرهنگی در استان مرکزی
-
نشست راهبردی فراکسیون کشاورزی پویا و امور عشایر مجلس در منطقه آزاد ماکو برگزار شد
-
سیاست توسعه برابر حملونقل هوایی با اتکا بر شرکتهای هواپیمایی منطقهای
-
از تتیس تا بیآبی — چرا ایران امروز در آستانهٔ کمبود مطلق آب است؟
-
رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه در خلیجفارس
-
کارخانجات خوراک آبزیان در آستانه تعطیلی و ورشکستگی
-
افزایش سرسام آور هزینه انتقال نفت در دریا
-
مهاجرت شرکتهای آسیایی از بازار آمریکا
-
نسخه نجاتبخش برای رونق تجارت و گردشگری خزر
-
چشمانداز بازطراحی نظم دریایی جهان در قطب شمال
-
حضور قوی بخش خصوصی در نهمین نمایشگاه شیلات
-
«ایزوایکو» نیازمند توجه ویژه دولت
