تاریخ انتشار:1404/7/13

رونمایی از مدلهای بازاریابی بانک سینا
اقتصادسرآمد- مدلهای نوین بازاریابی بانک سینا در نخستین وبینار معاونت بازاریابی و امور شعب با مدیران مناطق و روسای شعب مستقل این بانک تشریح شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، دکتر اکبر جلیلی، عضو هیئتمدیره و معاون بازاریابی و امور شعب بانک سینا، در این وبینار با اشاره به اهمیت رعایت اهداف ترسیمشده گفت: بانک سینا برای سال جاری دستیابی به منابع ۲۰۰ همتی را هدفگذاری کرده و لازم است همکاران برای تحقق این امر در نیمه دوم سال، تلاش ویژهای داشته باشند .
وی پایبندی بانک به تعهدات، استمرار خدمات اعتباری و رفتار حرفهای کارکنان را از نقاط قوت بانک سینا برشمرد و گفت: همین ویژگیها موجب شده بانک سینا جایگاه مناسبی در جذب منابع را در بین شبکه بانکی کشور کسب کند.
جلیلی همچنین به برنامههای آتی بانک اشاره کرد و گفت: موضوع آمایش و پایش شعب به صورت جدی در حال پیگیری است و در زمینه جذب نیروی انسانی نیز آزمون استخدامی برگزار خواهد شد .
در بخش دیگری از این نشست، علیرضا برآور، مدیر امور بازاریابی و شعب بانک سینا، ضمن ارائه جزئیات مدلهای بازاریابی، نقشه راه اجرای آن را برای همکاران تشریح کرد.
برآور با تأکید بر سادهسازی مدلهای بازاریابی گفت: الگوهای طراحیشده نباید باری مضاعف بر دوش همکاران شعب ایجاد کند و با کمترین پیچیدگی قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد.
مدیر امور بازاریابی و شعب افزود: افزایش سودآوری و مقیاس ترازنامه در ذیل بازاریابی باید مورد توجه همکاران نیز باشد.
وی پایبندی بانک به تعهدات، استمرار خدمات اعتباری و رفتار حرفهای کارکنان را از نقاط قوت بانک سینا برشمرد و گفت: همین ویژگیها موجب شده بانک سینا جایگاه مناسبی در جذب منابع را در بین شبکه بانکی کشور کسب کند.
جلیلی همچنین به برنامههای آتی بانک اشاره کرد و گفت: موضوع آمایش و پایش شعب به صورت جدی در حال پیگیری است و در زمینه جذب نیروی انسانی نیز آزمون استخدامی برگزار خواهد شد .
در بخش دیگری از این نشست، علیرضا برآور، مدیر امور بازاریابی و شعب بانک سینا، ضمن ارائه جزئیات مدلهای بازاریابی، نقشه راه اجرای آن را برای همکاران تشریح کرد.
برآور با تأکید بر سادهسازی مدلهای بازاریابی گفت: الگوهای طراحیشده نباید باری مضاعف بر دوش همکاران شعب ایجاد کند و با کمترین پیچیدگی قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد.
مدیر امور بازاریابی و شعب افزود: افزایش سودآوری و مقیاس ترازنامه در ذیل بازاریابی باید مورد توجه همکاران نیز باشد.
برچسب ها : بانک سینا بازاریابی هیت مدیره
اخبار روز
-
دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در لیبی با وزیر امور خارجه
-
برقراری پرواز جدید کیش به قشم و بالعکس توسط «هما»
-
ارزیابی میدانی محدوده ایجاد منطقه آزاد مشترک ایران و پاکستان در ریمدان
-
امضای تفاهمنامه همکاری بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران
-
نشست مشترک شیلات و محیطزیست برای حل چالش زیستمحیطی مجتمع میگوی گمیشان
-
تعداد ایستگاههای هواشناسی کشور به حدود ۴ هزار عدد رسید
-
ظرفیت ذخیرهسازی فرآوردههای نفتی در بندر شهید رجایی ۵۸ درصد افزایش یافت
-
قدردانی رییس جمهور از همت مدیران و متخصصان وزارت راه و شهرسازی
-
شفافیت اطلاعات، رویکرد محوری بانک مسکن در تعامل با ذینفعان
-
مدیرعامل بانک سپه فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت
-
افزایش سرمایه ۲۱۳ درصدی بیمه پارسیان به تصویب سهامداران رسید
-
رونمایی از مدلهای بازاریابی بانک سینا
-
بیش از ۴,۴۷۶ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در سه ماهه دوم ۱۴۰۴
-
درآمد ۱۶ هزار میلیارد تومانی بانک پاسارگاد در شهریورماه ۱۴۰۴
-
سختگیری بیدلیل نسبت به مشتریان، فاقد توجیه است
-
38 هزار عروس و داماد از بانک صادرات ایران وام ازدواج گرفتند
-
آغاز افتخارآمیز تدوین تاریخ شفاهی شهدای بانک صادرات ایران
-
چابهار، مقصد گردشگری و فرصت سرمایهگذاری
-
امنیت فرهنگی زیربنای امنیت ملی است
-
ساخت مسکن متناسب با فرهنگ مردم، بنیان آرامش خانوادگی را تقویت میکند