تاریخ انتشار:1404/7/23
موسسه اعتباری ملل؛ همراه همیشگی روشندلان در امور بانکی
اقتصادسرآمد- در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و ارائه خدمات برابر به همه اقشار جامعه، موسسه اعتباری ملل با تولید و ارائه نرمافزار صوتی «فام»، امکان انجام امور بانکی را برای نابینایان و کمبینایان تسهیل نموده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، این موسسه به عنوان پیشگام در ارائه خدمات بانکی هوشمند، نخستین نرمافزار پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی را ویژه روشندلان طراحی و عرضه نموده است.
نرمافزار فام، نخستین اپلیکیشن بانکی در ایران است که با استانداردهای دسترسیپذیری جهانی، از طریق راهنمای صوتی، امکان استفاده آسان نابینایان را فراهم میسازد.
همچنین، موسسه اعتباری ملل در راستای تسهیل امور بانکی نابینایان، ۱۰ شعبه در سراسر کشور از جمله شعب شهدای کرج، گلستان کرمانشاه، شریعتی اهواز، ۱۷ شهریور تبریز، شیراز جنوبی تهران، میدان سلماس تهران، امیر مازندرانی ساری، جمهوری کرمان، مرکزی مشهد و مدرس بیرجند را به سامانههای گویا و برجستهنگار مجهز نموده است.
در همین راستا، مؤسسه اعتباری ملل با هدف تسهیل در خدمترسانی به مشتریان دارای معلولیت و در ادامه رویکرد مسئولیتپذیری اجتماعی خود، نسبت به مناسبسازی دستگاههای خودپرداز (ATM) و کشلس (Cashless) در شعب منتخب اقدام نموده است. این طرح با تعامل سازمان بهزیستی و در چارچوب استانداردهای مصوب کمیته مناسبسازی اجرا شده تا امکان استفاده از خدمات بانکی برای تمامی مشتریان بدون محدودیت فراهم شود. از جمله اقدامات انجامشده در این زمینه میتوان به نصب رمپهای دسترسی، جانمایی مناسب دستگاهها، بهینهسازی ارتفاع و ایجاد فضای کافی اطراف تجهیزات بانکی اشاره کرد تا افراد با شرایط جسمانی مختلف بتوانند به سهولت و با اطمینان از خدمات بانکی استفاده نمایند.
موسسه اعتباری ملل با تکیه بر اصول اخلاق اجتماعی و احترام به همه مشتریان، همواره ارائه خدمات برابر و در شأن همه اقشار جامعه را از اولویتهای خود میداند.
نرمافزار فام، نخستین اپلیکیشن بانکی در ایران است که با استانداردهای دسترسیپذیری جهانی، از طریق راهنمای صوتی، امکان استفاده آسان نابینایان را فراهم میسازد.
همچنین، موسسه اعتباری ملل در راستای تسهیل امور بانکی نابینایان، ۱۰ شعبه در سراسر کشور از جمله شعب شهدای کرج، گلستان کرمانشاه، شریعتی اهواز، ۱۷ شهریور تبریز، شیراز جنوبی تهران، میدان سلماس تهران، امیر مازندرانی ساری، جمهوری کرمان، مرکزی مشهد و مدرس بیرجند را به سامانههای گویا و برجستهنگار مجهز نموده است.
در همین راستا، مؤسسه اعتباری ملل با هدف تسهیل در خدمترسانی به مشتریان دارای معلولیت و در ادامه رویکرد مسئولیتپذیری اجتماعی خود، نسبت به مناسبسازی دستگاههای خودپرداز (ATM) و کشلس (Cashless) در شعب منتخب اقدام نموده است. این طرح با تعامل سازمان بهزیستی و در چارچوب استانداردهای مصوب کمیته مناسبسازی اجرا شده تا امکان استفاده از خدمات بانکی برای تمامی مشتریان بدون محدودیت فراهم شود. از جمله اقدامات انجامشده در این زمینه میتوان به نصب رمپهای دسترسی، جانمایی مناسب دستگاهها، بهینهسازی ارتفاع و ایجاد فضای کافی اطراف تجهیزات بانکی اشاره کرد تا افراد با شرایط جسمانی مختلف بتوانند به سهولت و با اطمینان از خدمات بانکی استفاده نمایند.
موسسه اعتباری ملل با تکیه بر اصول اخلاق اجتماعی و احترام به همه مشتریان، همواره ارائه خدمات برابر و در شأن همه اقشار جامعه را از اولویتهای خود میداند.
برچسب ها : موسسه ملل روشندلان مسولیت اجتماعی
اخبار روز
-
جزئیات اجرای پروژه جدید در سیستان و بلوچستان برای رفع فقر آبی
-
شناسایی فرودگاههای قابل واگذاری به بخش خصوصی
-
تبدیل بندر صیادی کوهستک به قطب جدید صید و اقتصاد دریامحور شرق هرمزگان
-
قم در مسیر تقویت حملونقل عمومی و هوشمندسازی ترافیک
-
قم دارای یکی از منظم ترین و حرفه ای ترین شبکه های اتوبوسرانی کشور است
-
دوربینهای ترافیکی قم ابزار جریمه نیستند، برای حفظ جان شهروندان نصب شدهاند
-
اختصاص بخشی از بودجه شرکتها و سازمانهای تابعه وزارت راه و شهرسازی به پژوهشهای مسالهمحور
-
ارائه بسته مشوقهای حملونقل هوایی در هفته آینده
-
لنج فاقد هویت با ۲۵۰ کیلوگرم صید غیرمجاز در جاسک توقیف شد
-
امضای تفاهمنامه همکاری بین ادارهکل شیلات استان بوشهر و شرکت هواپیمایی اطلس
-
عمده نفت جزایر ایرانی در اختیار امارات!
-
تحلیلی بر کتاب «راهنمای سیاستگذاری برنامه ملی توسعه دریامحور»
-
نمایش اقتدار آبی ایران در آینه هنر
-
بانکداری قرضالحسنه در مقیاس ملی
-
شیلات در تور تورم
-
آزمون سخت راهآهن برای تامین مالی
-
استقبال رسولی از برگزاری نشست های تخصصی تر با رسانه ها
-
حضور در دریا نماد انسجام و اقتدار ملی است
-
توجه نیروی دریایی ارتش به حوزه فرهنگ و هنر اقدامی ارزشمند و ماندگار است
-
دین اسلام، مشوق و حامی هنر است
