سخنگوی صنعت برق خبر داد:
پرداخت ۲.۲ هزار میلیارد تومان پاداش صرفهجویی برق در سال جاری
سخنگوی صنعت برق با اعلام اینکه یکسوم قبوض برق مشترکان خانگی با اجرای طرح پرداخت پاداش صرفهجویی رایگان شد و حتی برخی مشترکان بستانکار شدند، گفت: صنعت برق امسال ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پاداش صرفهجویی به ۴۰ درصد از مشترکان پرداخت کرده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، مصطفی رجبی مشهدی به ایرنا با اشاره به اجرای طرح پاداش صرفهجویی مشترکان برق خانگی در سراسر کشور، اظهار داشت: مبلغ بستانکاری پاداش صرفهجویی برق مشترکان خانگی در قبض برق بعدی آنها تسویه میشود.وی تأثیر اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق در بخش خانگی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: نتایج بسیار خوبی با اجرای طرح پاداش صرفهجویی در تأمین برق پایدار همه مشترکان بهویژه مشترکان صنعتی حاصل شد.سخنگوی صنعت برق با اشاره به آمار بهدستآمده ۴ ماه گرم تابستان امسال، ادامه داد: سال ۱۴۰۰، ۴۸ میلیارد کیلوواتساعت انرژی مصرفی برق در بخش خانگی بوده که در سال ۱۴۰۲ با رشد منفی نسبت به سال ۱۴۰۰ به ۴۶ میلیارد کیلوواتساعت رسیده است.رجبی مشهدی بیان کرد: بهعبارتدیگر حتی اگر رشد متوسط ۵ درصدی سالانه در حوزه خانگی را داشته باشیم توانستیم حدود ۷ میلیارد کیلوواتساعت انرژی کمتری در بخش خانگی صرفهجویی کنیم.وی درباره قبضهای صادر شده برای مشترکانT خاطرنشان کرد: حدود یکسوم از این قبوض بهصورت بستانکار یا قبض رایگان صادر شده و هنوز مبالغ بستانکاری پاداش در قبض بعدی آنها تسویه میشود و اگر میزان پاداش از میزان قبض برق مصرف آنها بیشتر باشد قبضها بهصورت رایگان صادر خواهد شد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
نوسازی ناوگان و تأمین تجهیزات بندری در اولویت دوره پساجنگ
-
راهاندازی باسکول جدید در بندر خرمشهر
-
حمید خلیلی سرپرست معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی شد
-
اصفهان محور جهش بزرگ صنایعدستی ایران خواهد بود؛ هنر ایرانی باید به شبکه توزیع جهانی متصل شود
-
روایت وزیر راه از تابآوری شبکه حملونقل در جنگ ۴۰ روزه
-
مرز ریمدان نقش مهمی در تأمین کالاهای اساسی دارد
-
الگوی جدید مدیریت مناطق آزاد؛ تلفیق تمرکززدایی، تخصصیسازی و تغییر پارادایم حکمرانی اقتصادی
-
حرکت بهسوی اقتصاد دیجیتال و توسعه اکوسیستم نوآوری در شهر فرودگاهی امام(ره)
-
منطقه آزاد شهر فرودگاهی میتواند الگوی نوین حکمرانی اقتصادی کشور باشد
-
توسعه ترانزیت ریلی با مشارکت مناطق آزاد و بخش خصوصی
-
فعالسازی کریدور ریلی اینچهبرون ضرورتی برای تقویت امنیت غذایی
-
شکاف میان تداوم مدیریت کارگروه فرهنگ دریاپایه
-
«فیلکه» جزیره ای در خلیج فارس که زیر آب میرود
-
امضای تاریخی معادلات جاری در تنگه هرمز
-
ضرورت سرمایه گذاری در توسعه نیروی انسانی متخصص بنادر
-
دفتر صنعت و امنیت (BIS) ابزار خاموش مهار فناورانه تحریم آمریکایی
-
بررسی راهکارهای ارتقای ترانزیت و حملونقل بینالمللی از طریق تسهیل تجارت و ساماندهی پایانههای مرزی
-
تحقق مطالبات «رهبر شهید» در اتصال ریلی چابهار-زاهدان
-
سقوط چشمگیر نرخ کرایه کشتیهای فوقسنگین فلهبر
-
حضور قابل توجه گردشگران در نوار ساحلی گیلان



