مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان

آغاز فعالیت ستاد فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی شرکت گاز دراصفهان 

اصفهان – سمیه کربلایی خبرنگار اقتصادسرآمد- مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از آغاز به کار ستاد فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه سازی گاز طبیعی در آستانه شروع فصل سرد سال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، ابوالقاسم عسکری مدیرعامل این شرکت درباره آغاز به کار ستاد فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی خبر داد و گفت: با هدف ایجاد حس همدلی و جلب مشارکت همگانی برای فعالیت های مرتبط با مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی نمایشگاه مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی برپا شد و محصولات آموزشی مرتبط به منظور فرهنگ سازی مباحث مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در سطح مدارس، آموزشگاه ها، ادارات و دستگاه های دولتی و غیر دولتی، اماکن مذهبی، مسکونی و تجاری و... ارائه و در بین ادارات گاز تابعه توزیع گردید.
آیین افتتاح این نمایشگاه با حضور ممیزین سیستم های مدیریتی و مدیران و مسئولین شرکت گاز استان برگزار و موارد به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.
ابوالقاسم عسکری مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، نمایشگاه مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی ر ا نماد خدمت و تکریم مردم دانست و فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی را در راستای مسئولیت های اجتماعی بسیار حائز اهمیت دانست و افزود خوشبختانه امسال به همت واحد روابط عمومی محتوای مناسبی جهت فرهنگ سازی مباحث مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی اعم از پوستر آموزشی مساجد و حسینیه ها، ادارات، مدارس، بروشور، کتابچه، دماسنج و اقلام آموزشی متنوع پیش بینی شده و 32  اداره گاز اعم از مناطق 6 گانه اصفهان و 26 ادارات گاز شهرستان های استان از این محتوای فرهنگ سازی بهره مند خواهند شد.
وی افزود: در همین راستا تفاهم نامه هایی با سازمان صداوسیما، آموزش و پرورش، شهرداری و سایر سازمان های ذیربط منعقد شده و مقرر گردیده از تمامی ظرفیت این دستگاه برای آموزش و ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی استفاده شود.
آغاز فعالیت ستاد فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی شرکت گاز دراصفهان 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه