فرمانده سپاه ناحیه خرمشهر اعلام کرد

برگزاری رژه دریایی بسیج در آب‌های ساحلی خرمشهر

 
فرمانده سپاه ناحیه خرمشهر گفت: در یک اقدام ابتکاری نخستین رژه دریایی را با هماهنگی بندر و دریانوردی خرمشهر در اروندرود و به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌کنیم.
به گزارش اقتصادسرآمد،  محمد لویمی در نشست خبری محل سپاه ناحیه خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: در هفته بسیج 110 عنوان برنامه در شهرستان خرمشهر اجرا می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه خرمشهر گفت: بسیج خود را نوکر مردم می‌داند و خدمت به مردم ولایت‌مدار و مقاوم خرمشهر، آبادان و مینو شهر که در دوران دفاع مقدس مقابل رژیم تا بنِ دندان مسلح بعث، مقاومت و ایستادگی کردند را به‌عنوان یک افتخار تلقی می‌کند.
وی افزود: همین روحیه مقاومت را امروز در بین مردم فلسطین شاهد هستیم که با حمایت معنوی آزادگان سراسر جهان مقابل تجاوزها و زورگویی‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی ایستاده‌اند.
این فرمانده سپاه با بیان اینکه امسال به مناسبت هفته بسیج یک برنامه ابتکاری را تدارک دیده‌ایم، گفت: رژه‌های ما تاکنون خودرویی، موتوری، پیاده یا به‌صورت تجمع بوده، حالا اما با توجه‌ به ظرفیت اروند در شهرستان خرمشهر بنا داریم یک رژه دریایی برگزار کنیم.
لویمی افزود: در همین راستا دیروز جلسه‌ای با مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان خرمشهر داشتیم و مقرر شد همه شناورهای‌های موجود در این رژه که 4 آذرماه برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند.
فرمانده سپاه ناحیه خرمشهر در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا شناورهای نظامی نیز در این رژه حضور پیدا می‌کنند، گفت: شناورهای حاضر در این رژه مردمی خواهد بود و هیچ شناور نظامی در این رژه حضور پیدا نمی‌کند. تلاش داریم از همه ظرفیت‌های بندر و کشتی‌رانی خرمشهر در این رژه استفاده کنیم.
این فرمانده سپاه تصریح کرد: با توجه‌ به اینکه شناورهای بزرگ نیز در این رژه دریایی حضور پیدا می‌کنند، اگر بتوانند از زیر پل شهید جهان‌آرا عبور کنند، مسیر رژه از مقابل اداره بندر خرمشهر تا پل سوم خرداد خواهد بود و اگر نتوانند، مسیر رژه از مقابل اداره بندر خرمشهر تا پل شهید جهان‌آرا تعیین می‌شود.
برگزاری رژه دریایی بسیج در آب‌های ساحلی خرمشهر
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه