سال گذشته بیش از 3900 علمک گاز  در استان چهارمحال و بختیاری نصب شد

شهرکرد- زهرا مصطفوی خبرنگار اقتصادسرآمد- مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری از نصب 3948 علمک در سال گذشته در شهرها و مناطق صعب‌العبور روستایی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، جهانبخش سلیمیان مدیر عامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته، تعداد 3948 عدد علمک گاز جدید در سطح استان نصب شده که از این تعداد 1865علمک در شهر‌ها و 2083 علمک در سطح روستاها بوده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به صعب العبور بودن و دور دست بودن روستاهای باقیمانده و سختی چندین برابری اجرای لوله گذاری در مسیرهای ناهموار، سنگی و شیب‌دار گفت: تا پایان سال جاری قدم های دیگری در بخش گازرسانی روستایی برداشته خواهدشد و تعداد دیگری از روستاهای این استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می‌شوند.
سلیمیان  تعداد علمک‌های نصب شده در سطح استان چهارمحال و بختیاری را 203 هزار و 424 مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد 119هزار و 868 مورد در سطح شهرها و 83 هزار و 556 مورد در سطح روستاها نصب شده است.
۶۴۵ اشتراک رایگان در سال گذشته در راستای مسئولیت‌های اجتماعی به مددجویان و ایثارگران و اماکن واجد شرایط در استان چهارمحال‌وبختیاری واگذار شد.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ جهان‌بخش سلیمیان مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و به‌منظور کمک به بخش محروم جامعه و سایر اماکن واجد شرایط در سال گذشته، تعداد ۶۴۵ اشتراک رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمین (ره)، سازمان بهزیستی و ایثارگران و اماکن واجد شرایط واگذار شد.
 وی افزود: از این تعداد ۴۵۱ مورد به مددجویان کمیته امداد، ۱۱۱ مورد به مددجویان بهزیستی، ۲۹ مورد به خانواده شهدا، ۳۲ مورد به جانبازان و ۲۲ مورد نیز به سایر واجدین شرایط واگذار شده است.
 سلیمیان با اشاره به اینکه متقاضیان واجد شرایط دریافت اشتراک رایگان گاز فقط برای یک‌بار از پرداخت حق انشعاب معاف هستند، تصریح کرد: متقاضیان مشمول می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از دستگاه متولی و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری از این امتیاز قانونی برخوردار شوند.
سال گذشته بیش از 3900 علمک گاز  در استان چهارمحال و بختیاری نصب شد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه