حضور فعال سازمان بنادر و دریانوردی در نمایشگاه ایران بهره ور سال ۱۴۰۳
اولین نمایشگاه تخصصی «ایران بهرهور» همزمان با همایش ملی بهرهوری ایران در روزهای 31 اردیبهشت و اول خرداد ماه جاری در محل سالن اجلاس سران برگزار شد و سازمان بنادر و دریانوردی در این نمایشگاه حضور فعالی داشت.
به گزارش اقتصادسرآمد، این سازمان همواره در زمینه استقرار مدیریت بهره وری پیشرو بوده و در تعریف و اجرای پروژه های خود موضوع بهروری را در دستور کار مدیران و کارشناسان قرار داده است.
در همین راستا، با توجه به برگزاری نمایشگاه «ایران بهره ور» ، سازمان بنادر و دریانوردی فرصت راغنیمت شمرد و با حضور فعال، توانمندی ها و پروژه های بهره ورانه خود را به نمایش گذاشت.
در این رویداد جمعی کثیری از شرکت کنندگاه از غرفه سازمان بنادر و دریانوردی بازدید کردند. حسینی معاون منابع انسانی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و آقایان پیشوایی، محمودی و صادقی از مدیران سازمان ملی بهره وری ایران و یزدانی مدیرکل دفنر مطالعات راهبردی، برنامه، بودجه و تحول اداری از سازمان بنادر و دریانوردی از جمله مقامات ومسئولان بازدید کننده از عرفه سازمان بنادر در نمایشگاه بودند.
گفتنی است، سازمان بنادر و دریانوردی تنها دستگاه اجرایی زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی بوده که در این نمایشگاه حضور داشت.
این نمایشگاه با هدف توسعه گفتمان بهرهوری و ترویج ادبیات مشترک میان ذینفعان این حوزه ودر محورهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، آب و محیط زیست، راه و شهرسازی، صنعت و معدن، انرژی، کشاورزی، سیاست خارجی، فرهنگ، خدمات و... با حضور رئیس سازمان ملی بهرهوری ایران، جمعی از مسئولان دولتی و ذینفعان حوزه بهرهوری برگزار شد.
در نمایشگاه «ایران بهرهور» دستگاههای حاکمیتی و برخی استانهای کشور، شرکتهای دانشبنیان و نهادهای دیگر دستاوردهای بهرهوری خود را در محورهای مختلف مأموریتی در معرض دید متخصصان و فعالان حوزه بهرهوری قرار دادند.
به گزارش اقتصادسرآمد، این سازمان همواره در زمینه استقرار مدیریت بهره وری پیشرو بوده و در تعریف و اجرای پروژه های خود موضوع بهروری را در دستور کار مدیران و کارشناسان قرار داده است.
در همین راستا، با توجه به برگزاری نمایشگاه «ایران بهره ور» ، سازمان بنادر و دریانوردی فرصت راغنیمت شمرد و با حضور فعال، توانمندی ها و پروژه های بهره ورانه خود را به نمایش گذاشت.
در این رویداد جمعی کثیری از شرکت کنندگاه از غرفه سازمان بنادر و دریانوردی بازدید کردند. حسینی معاون منابع انسانی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و آقایان پیشوایی، محمودی و صادقی از مدیران سازمان ملی بهره وری ایران و یزدانی مدیرکل دفنر مطالعات راهبردی، برنامه، بودجه و تحول اداری از سازمان بنادر و دریانوردی از جمله مقامات ومسئولان بازدید کننده از عرفه سازمان بنادر در نمایشگاه بودند.
گفتنی است، سازمان بنادر و دریانوردی تنها دستگاه اجرایی زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی بوده که در این نمایشگاه حضور داشت.
این نمایشگاه با هدف توسعه گفتمان بهرهوری و ترویج ادبیات مشترک میان ذینفعان این حوزه ودر محورهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، آب و محیط زیست، راه و شهرسازی، صنعت و معدن، انرژی، کشاورزی، سیاست خارجی، فرهنگ، خدمات و... با حضور رئیس سازمان ملی بهرهوری ایران، جمعی از مسئولان دولتی و ذینفعان حوزه بهرهوری برگزار شد.
در نمایشگاه «ایران بهرهور» دستگاههای حاکمیتی و برخی استانهای کشور، شرکتهای دانشبنیان و نهادهای دیگر دستاوردهای بهرهوری خود را در محورهای مختلف مأموریتی در معرض دید متخصصان و فعالان حوزه بهرهوری قرار دادند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
رزمایش «مجازات شدید» چین علیه جزیره تایوان
-
تفاهم نامه جهاددانشگاهی علم و صنعت برای نصب دستگاه سکوهای حفاری دریایی بالارونده
-
دریای مواج اسکله های گردشگری قشم را تعطیل کرد
-
امضای تفاهمنامه همکاری بین منطقه آزاد چابهار و فدراسیون اتاقهای بازرگانی و صنایع پاکستان
-
حضور فعال سازمان بنادر و دریانوردی در نمایشگاه ایران بهره ور سال ۱۴۰۳
-
استاندار هرمزگان: عملیات اجرایی بندرگاه جدید لنگه باید زودتر آغاز شود
-
نجات ۲ سرنشین قایق در آبهای عسلویه
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



