مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبرداد

پذیرش ۳۲ کشتی بالای ۳۰ هزار تن در بندر بوشهر


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: همزمان با آغاز ترانزیت مشتقات نفتی در بندر بوشهر تاکنون ۳۲ کشتی بالای ۴۰ هزار تن در این بندر پهلو گرفتند.به گزارش اقتصادسرآمد،  محمد شکیبی نسب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع کشتی های یادشده چند فروند کشتی ۵۰ و ۷۰ هزار تنی نیز در بندر بوشهر پهلو گرفته اند.
وی افزود: از ۲۲ بهمن سال گذشته تاکنون در مجموع ۶۳۶ هزار و ۳۶۶ تن مشتقات نفتی از بندر بوشهر به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس ترانزیت شده و ۲ فروند کشتی نیز اکنون در حال بارگیری است.
شکیبی نسب یادآور شد: با بازاریابی خوب انجام شده در مناطق مختلف کشور از جمله منطقه مرزی باشماق، در بندر بوشهر استقبال گسترده ای از رویه های صادرات، واردات و ترانزیت انجام شده
 است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در موضوع ترانزیت نفتی بیش از ۲ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در بندر بوشهر ایجاد شده که این مهم می طلبد دستگاه های مختلف برای تداوم رونق ترانزیت در بندر بوشهر حمایت ویژه داشته باشند.
شکیبی نسب افزود: طرح های توسعه ای مجتمع بندری نگین در راستای توسعه دریامحور شتاب ویژه ای گرفته و در آینده نزدیک بخش قابل توجهی از فعالیت های ترانزیتی بندر بوشهر به این مجتمع بندری منتقل می شود.
پذیرش ۳۲ کشتی بالای ۳۰ هزار تن در بندر بوشهر
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه