نماینده اهواز:
برخورد حذفی و تنبیهی با معلمان را به هیچ وجه نمیپذیریم
خوزستان - نماینده اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر میخواهیم آموزش و پرورش به جایگاه واقعی خود برسد باید معلم تکریم شود، گفت: برخورد حذفی و تنبیهی با معلمان را به هیچ وجه نمیپذیریم؛ ابتدا ما باید شان معلم را حفظ کنیم و در سایه تکریم معلم بهترین نتایج را به دست میآوریم.
به گزارش اقتصادسرآمد، سیدمحسن موسویزاده در آیین آغاز سال تحصلی که (اول مهرماه) در دبیرستان دخترانه زندهیاد رحیمزاد در کیانشهر اهواز برگزار شد، اظهارکرد: دانشآموزان بدانند همه ما برای خدمت به آنها آمدهایم. همه ما آمدیم تا فضای آموزشی و شرایط مناسبی برای دانشآموزان فراهم کنیم تا در آسایش و آرامش تحصیل کنند و آینده مملکت را به این دانشآموزان بسپاریم.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه هیچکس منتی بر آموزش و پرورش ندارد و همه مدیون معلم و آموزش و پرورش هستیم، افزود: خدمت به معلم امر مقدس و واجبی است و باید شأن معلم تکریم شود و سپس از معلم انتظار داشته باشیم به شایستگی این دانشآموزان را تربیت کنند.
نماینده اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: توقع ما عدالت آموزشی است و انتظار داریم مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مدارس حاشیهای و محروم سرکشی و کمبودها و کاستیها را برطرف کند. باید کمبود و کاستیهای مدارس با سرکشی به مدارس احصا شود؛ مدیران مدارس باید به فکر آموزش باشند و نباید اجازه داد دم در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش یا مدیرکل نوسازی مدارس بایستند و دنبال میز و تجهیزات برای مدرسه باشند.
موسویزاده عنوان کرد: از هماکنون باید اکیپهای ادارهکل نوسازی خوزستان به تمام مدارس خوزستان سرکشی کند و برای رفع کمبودها تلاش کنند به گونهای که آموزش و پرورش خوزستان از نظر امکانات آموزشی مشکلی نداشته باشد و به کار آموزش برسد. بنده نیز در کنار این مسئولان هستم و هر کمکی از دستم بربیاید برای آموزش و پرورش خوزستان انجام میدهم تا به جایگاهی که حقش است برسد.
وی افزود: امسال امتیازهای خوبی در پروژه مهر و صدور ابلاغها دریافت کردیم که جای تقدیر دارد اما در موضوع آموزش نیز نیاز به توجه ویژهای داریم. نخستین مطالبه از آموزش و پرورش خوزستان، تکریم معلم است و اگر میخواهیم آموزش و پرورش به جایگاه واقعی خود برسد باید معلم تکریم شود. برخورد حذفی و تنبیهی با معلمان را به هیچ وجه نمیپذیریم؛ ابتدا ما باید شان معلم را حفظ کنیم و در سایه تکریم معلم بهترین نتایج را به دست میآوریم.
نماینده اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مدارس غیرانتفاعی بار سنگینی از دوش آموزش و پرورش برداشتهاند؛ هر چند باید بر این مدارس نظارت شود اما برخورد حذفی با آنها اصلا قابل پذیرش نیست. کم کردن ظرفیت مدارس غیرانتفاعی پذیرفتنی نیست زیرا مدارس دولتی ظرفیت دانشآموزان ما را ندارند بنابراین باید به مدارس غیرانتفاعی کمک شود تا آنها نیز به آموزش و پرورش کمک کنند و باری از روی دوش آموزش و پرورش بردارند.
وی با اشاره به جلسه با وزیر آموزش و پرورش در خصوص نتایج آزمونهای معلمی گفت: وزیر آموزش و پرورش گفت ۸۰ درصد افراد کد ۱۹ و ۵ که تایید نشده بودند را با رافت اسلامی نگاه میکنیم و به گردونه کلاس برمیگردند. مشکل ورودیهای ۹۹ که هزاران نفر در کشور و یک هزار و ۲۰۰ نفر در اهواز بودند حل شده است و سر کلاس رفتند. ۵ تا ۶ هزار معلم که در نوبت جذب بودند نیز جذب شدند. فراخون ۱۹ هزار ظرفیت ذخیره آزمونهای استخدامی آموزش و پرورش نیز منتشر میشود.
موسویزاده گفت: مطالبه ما از وزیر این است که به مربیان پیشدبستانی، معلمان نهضتی و طرح امین و هر کسی که در آموزش و پرورش بوده و تدریس کرده توجه ویژهای داشته باشد و آنها را جذب کند و کمبود ۱۷۶ هزار نیروی معلم در کشور را برطرف کند. همچنین باید حق ویژهای برای معلمان غیرانتفاعی در خصوص آموزش در نظر گرفته شود.
وی افزود: پنج نفر از ۱۸ نماینده خوزستان در مجلس، معلم هستند و قطعا نمایندگان استان هر چه در توان دارند برای آموزش و پرورش هزینه خواهیم کرد و در حال سرکشی به مدارس و احصای کمبودها هستیم تا از مجراهای دیگر به این عزیزان کمک کنیم.
به گزارش اقتصادسرآمد، سیدمحسن موسویزاده در آیین آغاز سال تحصلی که (اول مهرماه) در دبیرستان دخترانه زندهیاد رحیمزاد در کیانشهر اهواز برگزار شد، اظهارکرد: دانشآموزان بدانند همه ما برای خدمت به آنها آمدهایم. همه ما آمدیم تا فضای آموزشی و شرایط مناسبی برای دانشآموزان فراهم کنیم تا در آسایش و آرامش تحصیل کنند و آینده مملکت را به این دانشآموزان بسپاریم.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه هیچکس منتی بر آموزش و پرورش ندارد و همه مدیون معلم و آموزش و پرورش هستیم، افزود: خدمت به معلم امر مقدس و واجبی است و باید شأن معلم تکریم شود و سپس از معلم انتظار داشته باشیم به شایستگی این دانشآموزان را تربیت کنند.
نماینده اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: توقع ما عدالت آموزشی است و انتظار داریم مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مدارس حاشیهای و محروم سرکشی و کمبودها و کاستیها را برطرف کند. باید کمبود و کاستیهای مدارس با سرکشی به مدارس احصا شود؛ مدیران مدارس باید به فکر آموزش باشند و نباید اجازه داد دم در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش یا مدیرکل نوسازی مدارس بایستند و دنبال میز و تجهیزات برای مدرسه باشند.
موسویزاده عنوان کرد: از هماکنون باید اکیپهای ادارهکل نوسازی خوزستان به تمام مدارس خوزستان سرکشی کند و برای رفع کمبودها تلاش کنند به گونهای که آموزش و پرورش خوزستان از نظر امکانات آموزشی مشکلی نداشته باشد و به کار آموزش برسد. بنده نیز در کنار این مسئولان هستم و هر کمکی از دستم بربیاید برای آموزش و پرورش خوزستان انجام میدهم تا به جایگاهی که حقش است برسد.
وی افزود: امسال امتیازهای خوبی در پروژه مهر و صدور ابلاغها دریافت کردیم که جای تقدیر دارد اما در موضوع آموزش نیز نیاز به توجه ویژهای داریم. نخستین مطالبه از آموزش و پرورش خوزستان، تکریم معلم است و اگر میخواهیم آموزش و پرورش به جایگاه واقعی خود برسد باید معلم تکریم شود. برخورد حذفی و تنبیهی با معلمان را به هیچ وجه نمیپذیریم؛ ابتدا ما باید شان معلم را حفظ کنیم و در سایه تکریم معلم بهترین نتایج را به دست میآوریم.
نماینده اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مدارس غیرانتفاعی بار سنگینی از دوش آموزش و پرورش برداشتهاند؛ هر چند باید بر این مدارس نظارت شود اما برخورد حذفی با آنها اصلا قابل پذیرش نیست. کم کردن ظرفیت مدارس غیرانتفاعی پذیرفتنی نیست زیرا مدارس دولتی ظرفیت دانشآموزان ما را ندارند بنابراین باید به مدارس غیرانتفاعی کمک شود تا آنها نیز به آموزش و پرورش کمک کنند و باری از روی دوش آموزش و پرورش بردارند.
وی با اشاره به جلسه با وزیر آموزش و پرورش در خصوص نتایج آزمونهای معلمی گفت: وزیر آموزش و پرورش گفت ۸۰ درصد افراد کد ۱۹ و ۵ که تایید نشده بودند را با رافت اسلامی نگاه میکنیم و به گردونه کلاس برمیگردند. مشکل ورودیهای ۹۹ که هزاران نفر در کشور و یک هزار و ۲۰۰ نفر در اهواز بودند حل شده است و سر کلاس رفتند. ۵ تا ۶ هزار معلم که در نوبت جذب بودند نیز جذب شدند. فراخون ۱۹ هزار ظرفیت ذخیره آزمونهای استخدامی آموزش و پرورش نیز منتشر میشود.
موسویزاده گفت: مطالبه ما از وزیر این است که به مربیان پیشدبستانی، معلمان نهضتی و طرح امین و هر کسی که در آموزش و پرورش بوده و تدریس کرده توجه ویژهای داشته باشد و آنها را جذب کند و کمبود ۱۷۶ هزار نیروی معلم در کشور را برطرف کند. همچنین باید حق ویژهای برای معلمان غیرانتفاعی در خصوص آموزش در نظر گرفته شود.
وی افزود: پنج نفر از ۱۸ نماینده خوزستان در مجلس، معلم هستند و قطعا نمایندگان استان هر چه در توان دارند برای آموزش و پرورش هزینه خواهیم کرد و در حال سرکشی به مدارس و احصای کمبودها هستیم تا از مجراهای دیگر به این عزیزان کمک کنیم.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
برخورد حذفی و تنبیهی با معلمان را به هیچ وجه نمیپذیریم
-
برگشت ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ورزش و جوانان البرز، غیر واقع و نادرست است
-
تولید ۸درصدخودرو و۱۸درصدازقطعات خودرو کشور در خراسان رضوی
-
پیشرفت ۹۸ درصدی آب شیرین کن دوم خط انتقال آب دریا به یزد
-
تکمیل کریدور شمال به جنوب گیلان را به دروازه جهانی متصل می کند
-
نقش موفق شرکت گاز استان اصفهان در رفاه عمومی و توسعه پایدار استان
-
برای حفظ منابع آبی استان، آب در صنایع بازچرخانی شود
اخبار روز
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد
-
تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید
-
نقش مهم جامعه محلی در ارتقای جایگاه ژئوپارک جزیره قشم
-
کمبود سرمایه گذاران در ایجاد زیرساختهای توریسم دریایی
-
اعلام مهمترین مأموریتهای معاونت برنامهریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر
-
انتصاب مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان رئیس کمیته حمل و نقل دریایی مدیریت بحران
-
توسعه بازار سرمایه اولویت محوری وزارت اقتصاد است
-
هدفگذاری تولید ۹۵۰ هزار تن آبزی پرورشی در افق برنامه هفتم پیشرفت
-
انجام ۲۶۶ هزار سفر دریایی در مرکز هرمزگان طی جنگ رمضان
-
تداوم خدمت در بنادر شهید باهنر، جاسک، سیریک و تیاب همزمان با مساعدتر شدن شرایط
-
نقشآفرینی راهبردی بندر چابهار در حفظ جریان تجارت دریایی کشور
-
بازدید مدیران ارشد اقتصادی و برنامهریزی مازندران از بندر نوشهر
-
لقمان پارسی نیا سرپرست معاونت برنامهریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی شد
-
پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز جهانی هیدروگرافی
-
آمادهباش شبکه ریلی برای خدمترسانی به عزاداران
-
عمان به دنبال ایجاد هاب صنعت بانکرینگ سبز
-
«جزایر خلیج فارس» موتور بازسازی اقتصاد ایران در پساجنگ



