جایگاه برتر شركت پالايش نفت بندرعباس در بخش فروش اقتصاد ایران
در بیست و هفتمین همایش ملی شرکتهای برتر اقتصاد ایران ( IMI-100 ) از شركت پالايش نفت بندرعباس به عنوان شرکت برتر اقتصاد ایران تجلیل شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، در این رتبه بندی که براساس گزارش مالی سال ۱۴۰۲ شرکت ها انجام شد، ۵۰۰ شرکت برتر از سوی سازمان مدیریت صنعتی مورد تجزیه و تحلیل مالی و اقتصادی قرار گرفتند که بر این اساس شرکت پالایش نفت بندرعباس با قرار گرفتن در جمع برترین شرکت های کشور، جایگاه چهارم را در شاخص فروش کسب کرد.
بر اساس این گزارش در این مراسم که با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر صمت و مقامات اقتصادی و صنعتی و صاحبنظران این حوزه در سالن همایشهای صدا و سیما برگزار شد، ، با اهداء لوح از دکتر احمد هاشمی مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس تجلیل شد.
مديرعامل شركت پالايش نفت بندرعباس گفت: با تلاشهای کارکنان این شرکت برای حفظ روند مستمر تولید و بدون وقفه فرآورده های نفتی باکیفیت و هماهنگی در اجرای برنامه های فرآیندی و تعمیراتی، این شرکت بر اساس صورت های مالی سال ۱۴۰۲ موفق شد در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور، رتبه چهارم شاخص فروش را کسب کند.
دکتر احمد هاشمی افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته به منظور راهبری صحیح فرآیند های تولیدی و همچنین اجرای برنامه های پیشگیرانه با هدف جلوگیری از توقف در تولید و افزایش بهره وری در ۹ ماهه امسال شاهد رشد ۳۲ درصدی در میزان فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم که این موفقیت نیز حاصل تلاش متخصصان این شرکت است.
وی افزود: با اقدامات صورت گرفته در شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای رشد تولید، کاهش ضایعات و افزایش بهره وری و رشد شاخص های اقتصادی، این شرکت با همت کارکنان متعهد خود موفق شده است همواره جایگاه خود را در جمع شرکت های برتر اقتصاد کشور حفظ کند.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس بیان داشت: بر اساس نقشه استراتژیک این شرکت و چشم انداز تعریف شده در راستای تولید و افزایش بهره وری و سود دهی، پالایشگاه نفت بندرعباس حرکت در مسیر تبدیل شدن به پتروپالایشگاه را آغاز کرده است و بر همین اساس اجرای طرح های توسعه محور متکی بر دانش برای تولید محصولات با کیفیت و تامین انرژی بخش های مختلف جامعه از جمله طرح ارتقای کیفیت فرآورده های سنگین در این پالایشگاه آغاز شده است.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: این شرکت به عنوان یکی از شرکت های مهم پالایشی وظیفه تولید فرآورده های نفتی استراتژیک را بر عهده دارد که اساس این تولید فرآیندهای پیچیده علمی است، و در این راستا متخصصان این شرکت در بسیاری از موارد توانستند با تکیه بر تخصص، تجربه، دانش و استفاده از ظرفیت های علمی و طرح های دانش بنیان، علاوه بر جلوگیری از توقف تولید، موجب قطع وابستگی، صرفه جویی اقتصادی و همچنین جلوگیری از خروج ارز از کشور شوند.
به گزارش اقتصادسرآمد، در این رتبه بندی که براساس گزارش مالی سال ۱۴۰۲ شرکت ها انجام شد، ۵۰۰ شرکت برتر از سوی سازمان مدیریت صنعتی مورد تجزیه و تحلیل مالی و اقتصادی قرار گرفتند که بر این اساس شرکت پالایش نفت بندرعباس با قرار گرفتن در جمع برترین شرکت های کشور، جایگاه چهارم را در شاخص فروش کسب کرد.
بر اساس این گزارش در این مراسم که با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر صمت و مقامات اقتصادی و صنعتی و صاحبنظران این حوزه در سالن همایشهای صدا و سیما برگزار شد، ، با اهداء لوح از دکتر احمد هاشمی مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس تجلیل شد.
مديرعامل شركت پالايش نفت بندرعباس گفت: با تلاشهای کارکنان این شرکت برای حفظ روند مستمر تولید و بدون وقفه فرآورده های نفتی باکیفیت و هماهنگی در اجرای برنامه های فرآیندی و تعمیراتی، این شرکت بر اساس صورت های مالی سال ۱۴۰۲ موفق شد در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور، رتبه چهارم شاخص فروش را کسب کند.
دکتر احمد هاشمی افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته به منظور راهبری صحیح فرآیند های تولیدی و همچنین اجرای برنامه های پیشگیرانه با هدف جلوگیری از توقف در تولید و افزایش بهره وری در ۹ ماهه امسال شاهد رشد ۳۲ درصدی در میزان فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم که این موفقیت نیز حاصل تلاش متخصصان این شرکت است.
وی افزود: با اقدامات صورت گرفته در شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای رشد تولید، کاهش ضایعات و افزایش بهره وری و رشد شاخص های اقتصادی، این شرکت با همت کارکنان متعهد خود موفق شده است همواره جایگاه خود را در جمع شرکت های برتر اقتصاد کشور حفظ کند.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس بیان داشت: بر اساس نقشه استراتژیک این شرکت و چشم انداز تعریف شده در راستای تولید و افزایش بهره وری و سود دهی، پالایشگاه نفت بندرعباس حرکت در مسیر تبدیل شدن به پتروپالایشگاه را آغاز کرده است و بر همین اساس اجرای طرح های توسعه محور متکی بر دانش برای تولید محصولات با کیفیت و تامین انرژی بخش های مختلف جامعه از جمله طرح ارتقای کیفیت فرآورده های سنگین در این پالایشگاه آغاز شده است.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: این شرکت به عنوان یکی از شرکت های مهم پالایشی وظیفه تولید فرآورده های نفتی استراتژیک را بر عهده دارد که اساس این تولید فرآیندهای پیچیده علمی است، و در این راستا متخصصان این شرکت در بسیاری از موارد توانستند با تکیه بر تخصص، تجربه، دانش و استفاده از ظرفیت های علمی و طرح های دانش بنیان، علاوه بر جلوگیری از توقف تولید، موجب قطع وابستگی، صرفه جویی اقتصادی و همچنین جلوگیری از خروج ارز از کشور شوند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



