استاندار فارس:
مردم به صرفه جویی در مصرف آب توجه ویژه داشته باشند
گروه استان ها- توانایی ،شیراز- استاندار فارس، یکی از مشکلات امروز کشور و استان را کم آبی دانست و گفت: انتظار است که مردم به صرفه جویی در مصرف آن توجه ویژه داشته باشند.
به گزارش اقتصادسرآمد، حسینعلی امیری در جریان سفر به شهرستان آباده افزود: طی چند دهه گذشته به دلیل بهرهبرداریهای غیرعلمی از منابع آبی و همچنین تغییر شرایط اقلیمی و کاهش نزولات جوی، شاهد بروز مشکل کم آبی در استان بودهایم که جا دارد این مشکل تا قبل از تبدیل شدن به بحران مدیریت شود.
وی ادامه داد: اگر مصرف آب به ویژه آب آشامیدنی مدیریت نشود، طولی نخواهد کشید که در این زمینه با مشکل و بحران جدی مواجه خواهیم شد.
او اظهار کرد: امسال نیز پیشبینیهای هواشناسی دلالت بر این دارد که میزان بارندگی ها کم باشد و لذا باید بر اساس پیش بینی که انجام شده به شکلی آب مصرف کنیم که با مشکل اساسی و جدی مواجه نشویم.
استاندار فارس، در خصوص پروژه انتقال آب خلیج فارس هم گفت: این پروژه یکی از پروژههای مهم و قابل توجه استانهاست که به شکل مستمر روند اجرای آنرا دنبال میکنیم.
امیری افزود: تاکنون نیز جلسات متعددی در خصوص این پروژه برگزار کرده ایم و تلاش کرده ایم موانع، مشکلات و اشکالات کار برطرف شود.
وی ادامه داد: با اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس، به بخش قابل توجهی از استان از جمله آباده، بوانات و خرمبید از این آب بهره مند خواهند شد.
او اظهار کرد: امیدواریم صاحبان صنایع با انعقاد قرارداد و خرید این آب، به تامین اعتبار این پروژه توسط پیمانکار کمک کنند تا پروژه با سرعت بیشتری تکمیل شود.
استاندار فارس، با اشاره به مشکلات آزادراه شیراز – اصفهان گفت: به رغم اینکه هم اینک شاهد تردد خودروها در این محور مواصلاتی هستیم، اما همچنان برخی خدمات جانبی این پروژه شامل اورژانس، مجتمع های خدماتی و رفاهی، پمپ بنزین و آنتن دهی موبایل به طور کامل تامین نشده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، حسینعلی امیری در جریان سفر به شهرستان آباده افزود: طی چند دهه گذشته به دلیل بهرهبرداریهای غیرعلمی از منابع آبی و همچنین تغییر شرایط اقلیمی و کاهش نزولات جوی، شاهد بروز مشکل کم آبی در استان بودهایم که جا دارد این مشکل تا قبل از تبدیل شدن به بحران مدیریت شود.
وی ادامه داد: اگر مصرف آب به ویژه آب آشامیدنی مدیریت نشود، طولی نخواهد کشید که در این زمینه با مشکل و بحران جدی مواجه خواهیم شد.
او اظهار کرد: امسال نیز پیشبینیهای هواشناسی دلالت بر این دارد که میزان بارندگی ها کم باشد و لذا باید بر اساس پیش بینی که انجام شده به شکلی آب مصرف کنیم که با مشکل اساسی و جدی مواجه نشویم.
استاندار فارس، در خصوص پروژه انتقال آب خلیج فارس هم گفت: این پروژه یکی از پروژههای مهم و قابل توجه استانهاست که به شکل مستمر روند اجرای آنرا دنبال میکنیم.
امیری افزود: تاکنون نیز جلسات متعددی در خصوص این پروژه برگزار کرده ایم و تلاش کرده ایم موانع، مشکلات و اشکالات کار برطرف شود.
وی ادامه داد: با اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس، به بخش قابل توجهی از استان از جمله آباده، بوانات و خرمبید از این آب بهره مند خواهند شد.
او اظهار کرد: امیدواریم صاحبان صنایع با انعقاد قرارداد و خرید این آب، به تامین اعتبار این پروژه توسط پیمانکار کمک کنند تا پروژه با سرعت بیشتری تکمیل شود.
استاندار فارس، با اشاره به مشکلات آزادراه شیراز – اصفهان گفت: به رغم اینکه هم اینک شاهد تردد خودروها در این محور مواصلاتی هستیم، اما همچنان برخی خدمات جانبی این پروژه شامل اورژانس، مجتمع های خدماتی و رفاهی، پمپ بنزین و آنتن دهی موبایل به طور کامل تامین نشده است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
افتتاح 4پروژه ورزشی در مجموعه ورزشی شماره 2 کارگران مشهد
-
بهرهبرداری از 62 پروژه با اعتبار7 هزار میلیارد ریالی در دهه فجر سال 1403
-
مردم به صرفه جویی در مصرف آب توجه ویژه داشته باشند
-
تولید سالانه ۲۴ هزار تن گیاه دارویی در سیستان و بلوچستان
-
ضرورت توسعه و تکمیل زیرساخت های بندرامیرآباد برای بهره مندی از شقوق حمل و نقل چندوجهی
-
اتمام گازرسانی به روستاهای استان کرمانشاه
-
جذب سرمایه گذار بخش خصوص در اجرای پروژه های نیمه تمام ایلام
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



