تنش آبی در کشور کاهش یافت
گروه استان ها- اردبیل - معاون فنی و مهندسی شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: تنش آبی در اثر مدیریت مصرف بهینه آب و ترویج فرهنگ صرفهجویی در بیشتر شهرها و روستاهای کشور کاهش یافته است.
به گزارش اقتصادسرآمد، ذوالفقار مهدی زاده در آیین معارفه مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل اظهار کرد: با وجود خشکسالی پی در پی و کاهش بارندگی در سالهای اخیر، تنش آبی و قطعی آب را به حداقل رساندیم.
وی با بیان اینکه رویکرد اصلی آب و فاضلاب جهتگیری اقتصاد آب در کشور است ، افزود: بازچرخانی پساب و استفاده حداکثری از پساب از دیگر رویکردهای مهم این شرکت است که در اولویت جدی قرار دارد.
مهدی زاده، شرکت آب و فاضلاب را موفقترین شرکت در اجرای طرحهای عمرانی اعلام کرد و گفت: این شرکت از جمله شرکتهای موفق و خصوصی بر اساس سیاستهای اصل ۴۴ قانون اساسی است.
وی با اشاره به میزان درآمد سرمایهای شرکت آب و فاضلاب اظهار کرد: سال گذشته درآمد سرمایهای شرکت ۳۸۰ هزار میلیارد ریال بود حال این که مجموع اعتبارات طرحهای آن ۳۰۰ هزار میلیارد ریال بود.
مهدی زاده احداث تصفیهخانه آب و فاضلاب در روستاها را یادآور شد و گفت: برای تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، احداث تصفیهخانه در تمام روستاها در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از زحمات مسعود خیرجو قدردانی و مهدی مرادجو به عنوان مدیرعامل جدید آب و فاصلاب استان اردبیل معرفی شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، ذوالفقار مهدی زاده در آیین معارفه مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل اظهار کرد: با وجود خشکسالی پی در پی و کاهش بارندگی در سالهای اخیر، تنش آبی و قطعی آب را به حداقل رساندیم.
وی با بیان اینکه رویکرد اصلی آب و فاضلاب جهتگیری اقتصاد آب در کشور است ، افزود: بازچرخانی پساب و استفاده حداکثری از پساب از دیگر رویکردهای مهم این شرکت است که در اولویت جدی قرار دارد.
مهدی زاده، شرکت آب و فاضلاب را موفقترین شرکت در اجرای طرحهای عمرانی اعلام کرد و گفت: این شرکت از جمله شرکتهای موفق و خصوصی بر اساس سیاستهای اصل ۴۴ قانون اساسی است.
وی با اشاره به میزان درآمد سرمایهای شرکت آب و فاضلاب اظهار کرد: سال گذشته درآمد سرمایهای شرکت ۳۸۰ هزار میلیارد ریال بود حال این که مجموع اعتبارات طرحهای آن ۳۰۰ هزار میلیارد ریال بود.
مهدی زاده احداث تصفیهخانه آب و فاضلاب در روستاها را یادآور شد و گفت: برای تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، احداث تصفیهخانه در تمام روستاها در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از زحمات مسعود خیرجو قدردانی و مهدی مرادجو به عنوان مدیرعامل جدید آب و فاصلاب استان اردبیل معرفی شد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
تصویب برنامه جامع اجرایی توسعه سیستان و بلوچستان در هیات دولت
-
طرح اقتصادی دولت در اصلاح نظام یارانهای کارشناسانه است
-
«عراق» بازار طلایی برای شوینده غذا و گردشگری سلامت
-
عملیات اجرایی ۲۶ پروژه آموزشی مازندران تا یکماه آینده باید آغاز شود
-
افزایش ۲ درصدی پرشدگی سدهای آذربایجان شرقی
-
تنش آبی در کشور کاهش یافت
-
قصرشیرین میتواند به قطب گردشگری زمستانی تبدیل شود
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



