سرپرست طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی:
دومین جکت فاز ۱۱ پارس جنوبی نصب شد
سرپرست طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی از اجرای عملیات نصب دومین جکت این طرح در آبهای خلیج فارس خبر داد و گفت: این فرآیند با اجرای عملیات شمعکوبی و نصب ملحقات در روزهای آینده تکمیل میشود.
به گزارش اقتصادسرآمد، کیوان طریقتی با اعلام نصب دومین جکت فاز ۱۱ پارس جنوبی، درباره مشخصات این سازه عظیم دریایی بیان کرد: جکت سرچاهی SPD11A با ارتفاع نزدیک به ۷۷ متر و وزن ۲ هزار و ۲۵۷ تن، پس از بارگیری و انتقال به بلوک مخزنی فاز ۱۱ پارس جنوبی، با همکاری شرکت پتروپارس از سوی شناور نصاب HL-5000 در مرز مشترک آبی ایران و قطر در خلیج فارس نصب شد و با شروع عملیات شمعکوبی در روزهای آتی در موقعیت خود تثبیت میشود.
کیوان طریقتی سرپرست طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی با اشاره به ساخت این جکت در کمتر از ۱۵ ماه در یارد شرکت صنایع دریایی ایران (صدرا) افزود: برای ساخت این سازه که آخرین جکت از طرحهای بیستوچهارگانه میدان مشترک پارس جنوبی بهشمار میرود، ۸۴۰ هزار ساعت کار بدون حادثه انجام شده است.
کیوان طریقتی سرپرست طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی نصب دومین جکت این فاز را پیشنیازی برای استقرار دکل و آغاز عملیات حفاری موقعیت مرزی SPD11A دانست و بیان کرد: در دومین موقعیت فاز ۱۱ پارس جنوبی، حفاری ۱۵ حلقه چاه پیشبینی شده که پس از اتمام، برداشت گاز غنی از این فاز را به ظرفیت اسمی خواهد رساند.
بر اساس این گزارش، طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی به کارفرمایی شرکت نفت و گاز پارس به نیابت از شرکت ملی نفت ایران در قالب الگوی قراردادهای جدید نفتی به شرکت پتروپارس واگذار و در این طرح، استخراج روزانه ۲ میلیارد فوتمکعب گاز غنی هدفگذاری شده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، کیوان طریقتی با اعلام نصب دومین جکت فاز ۱۱ پارس جنوبی، درباره مشخصات این سازه عظیم دریایی بیان کرد: جکت سرچاهی SPD11A با ارتفاع نزدیک به ۷۷ متر و وزن ۲ هزار و ۲۵۷ تن، پس از بارگیری و انتقال به بلوک مخزنی فاز ۱۱ پارس جنوبی، با همکاری شرکت پتروپارس از سوی شناور نصاب HL-5000 در مرز مشترک آبی ایران و قطر در خلیج فارس نصب شد و با شروع عملیات شمعکوبی در روزهای آتی در موقعیت خود تثبیت میشود.
کیوان طریقتی سرپرست طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی با اشاره به ساخت این جکت در کمتر از ۱۵ ماه در یارد شرکت صنایع دریایی ایران (صدرا) افزود: برای ساخت این سازه که آخرین جکت از طرحهای بیستوچهارگانه میدان مشترک پارس جنوبی بهشمار میرود، ۸۴۰ هزار ساعت کار بدون حادثه انجام شده است.
کیوان طریقتی سرپرست طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی نصب دومین جکت این فاز را پیشنیازی برای استقرار دکل و آغاز عملیات حفاری موقعیت مرزی SPD11A دانست و بیان کرد: در دومین موقعیت فاز ۱۱ پارس جنوبی، حفاری ۱۵ حلقه چاه پیشبینی شده که پس از اتمام، برداشت گاز غنی از این فاز را به ظرفیت اسمی خواهد رساند.
بر اساس این گزارش، طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی به کارفرمایی شرکت نفت و گاز پارس به نیابت از شرکت ملی نفت ایران در قالب الگوی قراردادهای جدید نفتی به شرکت پتروپارس واگذار و در این طرح، استخراج روزانه ۲ میلیارد فوتمکعب گاز غنی هدفگذاری شده است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



