مجلس تأکید کرد:
یک درصد از منابع حاصل از صادرات نفت و گاز به صندوق بهینهسازی انرژی واریز میشود
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب استفساریه ای تاکید کردند که یک واحد درصد از سهم دولت از منابع حاصل از صادرات نفت خام، میعانات گازی و خالص صادرات گاز طبیعی به طور کامل به حساب یا صندوق بهینه سازی مصرف انرژی واریز می شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی (چهارشنبه ۲۴ دی) مجلس، گزارش کمیسیون انرژی درباره کلیات و جزئیات طرح استفساریه جز ۱_۲ بند الف ماده ۴۶ قانون برنامه هفتم پیشرفت را بررسی کرده و در نهایت با آن موافقت کردند.
در متن این استفساریه آمده است که آیا منظور از جز۱_۲ بند الف ماده ۴۶ قانون برنامه هفتم پیشرفت، موضوع منابع بهینه سازی مصرف انرژی، اختصاص سالانه یک واحد درصد از سهم دولت از منابع حاصل از صادرات نفت خام، میعانات گازی و خالص صادرات گاز طبیعی توسط دولت متناسب با وصول این منابع است که با پیش بینی در بودجه های سنواتی برای ایفای تعهدات دولت در بازپرداخت طرح های بهینه سازی مصرف انرژی به طور کامل به حساب یا صندوق بهینه سازی مصرف انرژی واریز می شود؟
پاسخ: بلی؛ منظور از جز۱_۲ بند الف ماده ۴۶ قانون برنامه هفتم پیشرفت، موضوع منابع حساب بهینه سازی مصرف انرژی، اختصاص سالانه یک واحد درصد از سهم دولت از منابع حاصل از صادرات نفت خام، میعانات گازی و خالص صادرات گاز طبیعی توسط دولت متناسب با وصول این منابع است که با پیش بینی در بودجه های سنواتی برای ایفای تعهدات دولت در بازپرداخت طرح های بهینه سازی مصرف انرژی به طور کامل به حساب یا صندوق بهینه سازی مصرف انرژی واریز می شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی (چهارشنبه ۲۴ دی) مجلس، گزارش کمیسیون انرژی درباره کلیات و جزئیات طرح استفساریه جز ۱_۲ بند الف ماده ۴۶ قانون برنامه هفتم پیشرفت را بررسی کرده و در نهایت با آن موافقت کردند.
در متن این استفساریه آمده است که آیا منظور از جز۱_۲ بند الف ماده ۴۶ قانون برنامه هفتم پیشرفت، موضوع منابع بهینه سازی مصرف انرژی، اختصاص سالانه یک واحد درصد از سهم دولت از منابع حاصل از صادرات نفت خام، میعانات گازی و خالص صادرات گاز طبیعی توسط دولت متناسب با وصول این منابع است که با پیش بینی در بودجه های سنواتی برای ایفای تعهدات دولت در بازپرداخت طرح های بهینه سازی مصرف انرژی به طور کامل به حساب یا صندوق بهینه سازی مصرف انرژی واریز می شود؟
پاسخ: بلی؛ منظور از جز۱_۲ بند الف ماده ۴۶ قانون برنامه هفتم پیشرفت، موضوع منابع حساب بهینه سازی مصرف انرژی، اختصاص سالانه یک واحد درصد از سهم دولت از منابع حاصل از صادرات نفت خام، میعانات گازی و خالص صادرات گاز طبیعی توسط دولت متناسب با وصول این منابع است که با پیش بینی در بودجه های سنواتی برای ایفای تعهدات دولت در بازپرداخت طرح های بهینه سازی مصرف انرژی به طور کامل به حساب یا صندوق بهینه سازی مصرف انرژی واریز می شود.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



