آبشیرینکن نیروگاه اتمی بوشهر سال آینده وارد مدار تولید میشود
گروه استان ها- کرمپورنیا ، بوشهر- استاندار بوشهر گفت: آب شیرین کن نیروگاه اتمی بوشهر دارای ۳۵ درصد پیشرفت است و در دهه فجر سال آینده وارد مدار شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، ارسلان زارع در بازدید از آب شیرین کن نیروگاه اتمی بوشهر و نشست با دست اندرکاران و مجریان پروژه اظهار کرد: با توجه به خشکسالیهای چند سال اخیر و کاهش شدید منابع آب استان و وابستگی منابع آب استان بوشهر به استانهای همجوار، احداث آب شیرینکنها از نیازهای ضروری و اساسی استان است.
وی افزود: آب شیرینکن ۷۵ هزارمترمکعبی با پیشبینی افزایش ظرفیت تا ۱۰۵ هزار مترمکعب نیروگاه اتمی بوشهر از طرحهای ارزنده در این حوزه است که با پیگیری مستمر معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، مدیران استان و با تلاش مجریان، پیمانکاران و مشاور طرح، از پیشرفت نسبتاً مطلوبی برخوردار است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه پروژه آبشیرینکن نیروگاه اتمی در بخش تامین کالا بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد خاطر نشان کرد: این پروژه در بخش دریایی حدود ۲۹ درصد و در بخش خشکی حدود ۳۸ درصد و در مجموع بیش از ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
زارع تصریح کرد: برای اجرای این پروژه بیش از هفت هزار میلیاردتومان سرمایهگذاری میشود و امیدوارم در موعد مقرر وارد مدار شود.
وی اضافه کرد: طبق اعلام مجری پروژه، انتظار داریم در دهه فجر سال آینده، شاهد بهرهبرداری از فاز اول این آب شیرینکن بزرگ باشیم.در این نشست، مجری و پیمانکاران پروژه آب شیرینکن و مدیران ذیربط نیز به بیان گزارشها و نظرات خود پرداختند.
به گزارش اقتصادسرآمد، ارسلان زارع در بازدید از آب شیرین کن نیروگاه اتمی بوشهر و نشست با دست اندرکاران و مجریان پروژه اظهار کرد: با توجه به خشکسالیهای چند سال اخیر و کاهش شدید منابع آب استان و وابستگی منابع آب استان بوشهر به استانهای همجوار، احداث آب شیرینکنها از نیازهای ضروری و اساسی استان است.
وی افزود: آب شیرینکن ۷۵ هزارمترمکعبی با پیشبینی افزایش ظرفیت تا ۱۰۵ هزار مترمکعب نیروگاه اتمی بوشهر از طرحهای ارزنده در این حوزه است که با پیگیری مستمر معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، مدیران استان و با تلاش مجریان، پیمانکاران و مشاور طرح، از پیشرفت نسبتاً مطلوبی برخوردار است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه پروژه آبشیرینکن نیروگاه اتمی در بخش تامین کالا بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد خاطر نشان کرد: این پروژه در بخش دریایی حدود ۲۹ درصد و در بخش خشکی حدود ۳۸ درصد و در مجموع بیش از ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
زارع تصریح کرد: برای اجرای این پروژه بیش از هفت هزار میلیاردتومان سرمایهگذاری میشود و امیدوارم در موعد مقرر وارد مدار شود.
وی اضافه کرد: طبق اعلام مجری پروژه، انتظار داریم در دهه فجر سال آینده، شاهد بهرهبرداری از فاز اول این آب شیرینکن بزرگ باشیم.در این نشست، مجری و پیمانکاران پروژه آب شیرینکن و مدیران ذیربط نیز به بیان گزارشها و نظرات خود پرداختند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
جهش تولید در شیلات گلستان با ورود نسل اول ماهیان چینی
-
استفاده بیش از ۲۴۳ هزار خانوار در اصفهان از کالابرگ جدید الکترونیکی
-
بیش از ۲۸۰ موافقت اصولی در استان صادر شده است
-
مجموعه مدیریتی استان برای رفع مشکلات کلانشهر کرمانشاه در کنار شهرداری است
-
بهرهبرداری از ۳۰۰ کیلومتر تا پایان سال
-
آبشیرینکن نیروگاه اتمی بوشهر سال آینده وارد مدار تولید میشود
-
اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان به طرحهای عمرانی سندرک
-
۲.۹ میلیون تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



