ورود ۱۲ حلقه چاه گازی جدید به مدار تولید
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از حفاری، تکمیل و بهرهبرداری ۱۲ حلقه از مجموع ۳۲ حلقه چاه گازی در قالب قرارداد با شرکت نفت مناطق مرکزی ایران خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد، مرتضی فولادی با اشاره به امضای قرارداد حفاری ۳۲ حلقه چاه گازی در سال ۱۴۰۱ با شرکت نفت مناطق مرکزی ایران اظهار کرد: این قرارداد که از سال ۱۴۰۲ وارد مرحله اجرا شده است، تاکنون منجر به حفاری، تکمیل و بهرهبرداری از ۱۲ حلقه چاه شده که نقش مؤثری در تأمین گاز مورد نیاز کشور، بهویژه در روزهای سرد سال داشته است.
وی با بیان اینکه در چارچوب این قرارداد که شامل حفاری، تعمیر و تکمیل چاههای گازی در حوزه عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است، هشت دستگاه حفاری در هفت میدان گازی در شمال شرق، جنوب غرب و جنوب کشور استقرار یافت، افزود: هماکنون عملیات حفاری هشت حلقه چاه در دست اجراست که حداقل دو حلقه آن تا پایان سال تکمیل میشود.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران درباره حفاری در میدانهای توس و خانگیران در استان خراسان رضوی اظهار کرد: در توس حفر چهار حلقه چاه با کاربست دکلهای ۶۸ و ۹۱ فتح در دستور کار بود که دو حلقه چاه با بهکارگیری دکل ۶۸ تکمیل و این دکل به موقعیت میدان نفتی دانان در استان ایلام انتقال یافت و دکل حفاری ۹۱ نیز پس از تکمیل یک حلقه چاه در حال حفاری چاه چهارم در این منطقه است که قبل از پایان امسال به پایان میرسد.
فولادی بیان کرد: در میدان بابا قیر در استان کرمانشاه نیز با کاربست دکل حفاری ۵۴ فتح یک حلقه چاه حفر و تکمیل شد و این دکل برای حفر یک حلقه چاه در میدان مختار در استان کهگیلویه و بویر احمد به این موقعیت انتقال یافت و اکنون در حال حفاری است.
به گزارش اقتصادسرآمد، مرتضی فولادی با اشاره به امضای قرارداد حفاری ۳۲ حلقه چاه گازی در سال ۱۴۰۱ با شرکت نفت مناطق مرکزی ایران اظهار کرد: این قرارداد که از سال ۱۴۰۲ وارد مرحله اجرا شده است، تاکنون منجر به حفاری، تکمیل و بهرهبرداری از ۱۲ حلقه چاه شده که نقش مؤثری در تأمین گاز مورد نیاز کشور، بهویژه در روزهای سرد سال داشته است.
وی با بیان اینکه در چارچوب این قرارداد که شامل حفاری، تعمیر و تکمیل چاههای گازی در حوزه عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است، هشت دستگاه حفاری در هفت میدان گازی در شمال شرق، جنوب غرب و جنوب کشور استقرار یافت، افزود: هماکنون عملیات حفاری هشت حلقه چاه در دست اجراست که حداقل دو حلقه آن تا پایان سال تکمیل میشود.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران درباره حفاری در میدانهای توس و خانگیران در استان خراسان رضوی اظهار کرد: در توس حفر چهار حلقه چاه با کاربست دکلهای ۶۸ و ۹۱ فتح در دستور کار بود که دو حلقه چاه با بهکارگیری دکل ۶۸ تکمیل و این دکل به موقعیت میدان نفتی دانان در استان ایلام انتقال یافت و دکل حفاری ۹۱ نیز پس از تکمیل یک حلقه چاه در حال حفاری چاه چهارم در این منطقه است که قبل از پایان امسال به پایان میرسد.
فولادی بیان کرد: در میدان بابا قیر در استان کرمانشاه نیز با کاربست دکل حفاری ۵۴ فتح یک حلقه چاه حفر و تکمیل شد و این دکل برای حفر یک حلقه چاه در میدان مختار در استان کهگیلویه و بویر احمد به این موقعیت انتقال یافت و اکنون در حال حفاری است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



