نماینده مردم بندرعباس در مجلس:
سفره مردم هرمزگان از گردشگری دریایی خالی است
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از رها شدن ظرفیتهای بیبدیل سواحل خلیجفارس، خواستار تغییر نگاه وزارت میراثفرهنگی به پتانسیلهای اشتغالزایی در حوزه اقتصاد دریامحور و حفاظت از شناسنامههای تاریخی هرمزگان شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، احمد مرادی با اشاره به نوار ساحلی ۱۲۰۰ کیلومتری استان اظهار کرد: جای تأسف است که با وجود چنین موهبتی، هنوز نتوانستهایم سهم واقعی مردم را از گردشگری دریایی و ساحلی بگیریم.
وی با اشاره به اینکه گردشگری دریایی در هرمزگان نیازمند یک نقشه راه است، تاکید کرد: وجب به وجب این سواحل قابلیت تولید ثروت و اشتغال را دارد، اما این ظرفیتها معطل یک برنامهریزی منسجم مانده است.
مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس خطاب به مسئولان وزارتخانه، وضعیت آثار تاریخی استان را نگرانکننده خواند و افزود: در حالی که برخی پروژههای بزرگ صنعتی با هزینههای گزاف تنها برای ۱۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد میکنند، حوزه صنایعدستی و گردشگری میتواند با هزینهای به مراتب کمتر، سفره تمامی روستاییان ساحلنشین را رنگین کند.
نماینده مردم بندرعباس، بوموسی، قشم، بندرخمیر و حاجیآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تمجید از الگوهای موفقی نظیر روستای«سهیلی» در حوزه بومگردی، تأکید کرد: هرمزگان باید به قطب اشتغالزایی دریامحور تبدیل شود.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس تصریح کرد: اگر مطالعات دقیق و حمایتهای عملی جایگزین آمارهای کاغذی شود، در هیچ روستای ساحلی هرمزگان نباید حتی یک فرد بیکار وجود داشته باشد. این حق مردم استانی است که نبض تپنده انرژی و اقتصاد ایران هستند.
به گزارش اقتصادسرآمد، احمد مرادی با اشاره به نوار ساحلی ۱۲۰۰ کیلومتری استان اظهار کرد: جای تأسف است که با وجود چنین موهبتی، هنوز نتوانستهایم سهم واقعی مردم را از گردشگری دریایی و ساحلی بگیریم.
وی با اشاره به اینکه گردشگری دریایی در هرمزگان نیازمند یک نقشه راه است، تاکید کرد: وجب به وجب این سواحل قابلیت تولید ثروت و اشتغال را دارد، اما این ظرفیتها معطل یک برنامهریزی منسجم مانده است.
مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس خطاب به مسئولان وزارتخانه، وضعیت آثار تاریخی استان را نگرانکننده خواند و افزود: در حالی که برخی پروژههای بزرگ صنعتی با هزینههای گزاف تنها برای ۱۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد میکنند، حوزه صنایعدستی و گردشگری میتواند با هزینهای به مراتب کمتر، سفره تمامی روستاییان ساحلنشین را رنگین کند.
نماینده مردم بندرعباس، بوموسی، قشم، بندرخمیر و حاجیآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تمجید از الگوهای موفقی نظیر روستای«سهیلی» در حوزه بومگردی، تأکید کرد: هرمزگان باید به قطب اشتغالزایی دریامحور تبدیل شود.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس تصریح کرد: اگر مطالعات دقیق و حمایتهای عملی جایگزین آمارهای کاغذی شود، در هیچ روستای ساحلی هرمزگان نباید حتی یک فرد بیکار وجود داشته باشد. این حق مردم استانی است که نبض تپنده انرژی و اقتصاد ایران هستند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



