۴۴ درصد منابع آبی تهران صرف آب شرب می شود
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای تهران گفت: ۴۴ درصد منابع آبی در تهران صرف شرب می شود که عدد قابل توجهی است در حالی که در کل کشور این عدد به ۴ تا ۵ درصد میرسد؛ بنابراین صرفه جویی نقش کلیدی برای عبور از شرایط سخت آبی در پایتخت است.
به گزارش اقتصادسرآمد، راما حبیبی با تاکید بر اینکه نمی توان مدعی شد که در تابستان سال آینده آب قطع یا جیره بندی می شود،به ایرنا اظهار داشت: هنوز بارش های بهاری صورت نگرفته و می توان امیدوار بود که بارش های خوبی صورت گیرد همچنان که تجربه سال های گذشته نشان داده که تا خردادماه می توان شاهد بارش باران در کشور بود.
معاون حفاظت و بهرهبرداری شرکت آب منطقهای تهران با بیان اینکه اولولیت و تلاش براین است که آب قطع و یا جیره بندی نشود، افزود: همه تلاش وزارت نیرو و شرکت آب منطقه ای آن است که منابع آب شرب سالم برای مردم استان به طور پایدار داشته و تامین شود.
وی ادامه داد: الگو و وضعیت بارش ها برای ما تعیین خواهد کرد که سال آینده چگونه خواهد بود و الان زمان مناسبی برای اظهار نظر قطعی نیست.
معاون حفاظت و بهرهبرداری شرکت آب منطقهای تهران خاطرنشان کرد: ۴۴ درصد منابع آبی در تهران صرف شرب می شود که عدد قابل توجهی است و برخلاف کشور که این عدد ۴ تا ۵ درصد است؛ بنابراین اگر صرفه جویی ۱۵ تا ۲۰ درصدی در پایتخت صورت گیرد، نقش مهم و موثری در عبور از شرایط سخت خواهد داشت.
حبیبی گفت: سوابق آماری نشان می دهد که در ماه پایانی سال و اواخر اسفند مباحث خانه تکانی و استقبال از سال نو مصارف آب را افزایش می دهد بنابراین از شهروندان درخواست داریم مدیریت مصرف را جدی گرفته و صرفه جویی کنند و هرجا امکان داشت از آب استفاده نکنند.
به گزارش اقتصادسرآمد، راما حبیبی با تاکید بر اینکه نمی توان مدعی شد که در تابستان سال آینده آب قطع یا جیره بندی می شود،به ایرنا اظهار داشت: هنوز بارش های بهاری صورت نگرفته و می توان امیدوار بود که بارش های خوبی صورت گیرد همچنان که تجربه سال های گذشته نشان داده که تا خردادماه می توان شاهد بارش باران در کشور بود.
معاون حفاظت و بهرهبرداری شرکت آب منطقهای تهران با بیان اینکه اولولیت و تلاش براین است که آب قطع و یا جیره بندی نشود، افزود: همه تلاش وزارت نیرو و شرکت آب منطقه ای آن است که منابع آب شرب سالم برای مردم استان به طور پایدار داشته و تامین شود.
وی ادامه داد: الگو و وضعیت بارش ها برای ما تعیین خواهد کرد که سال آینده چگونه خواهد بود و الان زمان مناسبی برای اظهار نظر قطعی نیست.
معاون حفاظت و بهرهبرداری شرکت آب منطقهای تهران خاطرنشان کرد: ۴۴ درصد منابع آبی در تهران صرف شرب می شود که عدد قابل توجهی است و برخلاف کشور که این عدد ۴ تا ۵ درصد است؛ بنابراین اگر صرفه جویی ۱۵ تا ۲۰ درصدی در پایتخت صورت گیرد، نقش مهم و موثری در عبور از شرایط سخت خواهد داشت.
حبیبی گفت: سوابق آماری نشان می دهد که در ماه پایانی سال و اواخر اسفند مباحث خانه تکانی و استقبال از سال نو مصارف آب را افزایش می دهد بنابراین از شهروندان درخواست داریم مدیریت مصرف را جدی گرفته و صرفه جویی کنند و هرجا امکان داشت از آب استفاده نکنند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



