معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد:
اورژانس و مراکز درمانی مشهد با افزایش ۵۰ درصدی نیروها در آمادهباش کامل هستند
گروه استان ها- صبوری ، مشهد- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هماینک اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث این دانشگاه و نیز مراکز درمانی کلانشهر مشهد با افزایش ۵۰ درصدی نیروها و تجهیزات بیمارستانی در آمادهباش کامل قرار دارد.
به گزارش اقتصادسرآمد از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر منصور شکیبا در این خصوص افزود: بر اساس دستورالعملی که به تمامی مراکز درمانی مشهد و شهرستانهای تابعه ارسال شده بر افزایش ۵۰ درصدی نیروی انسانی شامل؛ پزشکان، پرستاران، کمکپرستاران و پرسنل پشتیبانی همچنین افزایش تختهای بیمارستانی، تجهیزات پزشکی، دارویی و اقلام ضروری مربوط به اورژانس و اتاق عمل تاکید شده است.وی با بیان این که از صبح امروز تمامی اعضای کادر درمان بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تا اطلاع ثانوی آماده باش هستند، ادامه داد: این تدابیر پس از حمله اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به چند نقطه در تهران و سایر شهرهای کشور اتخاذ شده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این اقدامات با هدف تضمین حداکثری توانایی سیستم بهداشت و درمان برای رسیدگی به مصدومان احتمالی و حفظ پایداری خدمات درمانی در شرایط حساس صورت گرفته است.
رییس مرکز اورژانس پیشبیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این خصوص گفت: با اعلام وضعیت قرمز در تمامی نقاط کشور همه پایگاههای اورژانس ۱۱۵ شهری و جادهای تحت پوشش این دانشگاه به همراه تمامی نیروهای امدادی، آمبولانسها، اتوبوس آمبولانسها، موتورلانسها و بالگرد اورژانس به طور کامل در آمادهباش هستند.
دکتر علی یزدانی افزود: این وضعیت آمادهباش که از صبح امروز آغاز شده تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و نیروهای اورژانس پیشبیمارستانی دانشگاه آمادهاند تا در صورت اعلام هرگونه مأموریتی بلافاصله در محل حاضر شده و امدادرسانی لازم را داشته باشند.
به گزارش اقتصادسرآمد از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر منصور شکیبا در این خصوص افزود: بر اساس دستورالعملی که به تمامی مراکز درمانی مشهد و شهرستانهای تابعه ارسال شده بر افزایش ۵۰ درصدی نیروی انسانی شامل؛ پزشکان، پرستاران، کمکپرستاران و پرسنل پشتیبانی همچنین افزایش تختهای بیمارستانی، تجهیزات پزشکی، دارویی و اقلام ضروری مربوط به اورژانس و اتاق عمل تاکید شده است.وی با بیان این که از صبح امروز تمامی اعضای کادر درمان بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تا اطلاع ثانوی آماده باش هستند، ادامه داد: این تدابیر پس از حمله اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به چند نقطه در تهران و سایر شهرهای کشور اتخاذ شده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این اقدامات با هدف تضمین حداکثری توانایی سیستم بهداشت و درمان برای رسیدگی به مصدومان احتمالی و حفظ پایداری خدمات درمانی در شرایط حساس صورت گرفته است.
رییس مرکز اورژانس پیشبیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این خصوص گفت: با اعلام وضعیت قرمز در تمامی نقاط کشور همه پایگاههای اورژانس ۱۱۵ شهری و جادهای تحت پوشش این دانشگاه به همراه تمامی نیروهای امدادی، آمبولانسها، اتوبوس آمبولانسها، موتورلانسها و بالگرد اورژانس به طور کامل در آمادهباش هستند.
دکتر علی یزدانی افزود: این وضعیت آمادهباش که از صبح امروز آغاز شده تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و نیروهای اورژانس پیشبیمارستانی دانشگاه آمادهاند تا در صورت اعلام هرگونه مأموریتی بلافاصله در محل حاضر شده و امدادرسانی لازم را داشته باشند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
مازندران، الگوی ملی مهارتآموزی در دولت چهاردهم
-
تحقق ۸۸ درصدی اشتغال بخش کشاورزی در سیستان و بلوچستان
-
سرمایهگذاری خارجی در یزد ۱۲ برابر شد؛ مشارکت ۱۱ شرکت برونمرزی
-
افزایش تولید گاز در پارس جنوبی از عدم النفع ۱۷۰میلیون دلار جلوگیری کرد
-
اورژانس و مراکز درمانی مشهد با افزایش ۵۰ درصدی نیروها در آمادهباش کامل هستند
-
انسداد ۳۸۰ حلقه چاه غیرمجاز و نصب ۵۵۰ کنتور هوشمند در استان گلستان
-
نقشه بزرگ برای ۶۳ هکتار طلایی کرج؛ زندان رجاییشهر به شهرِ زندگی، فرهنگ و دانشگاه تبدیل میشود
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



