مدیرکل بنادر هرمزگان: چرخه حمل‌ونقل در بندر شهید رجایی کاملا عادی است


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تاکید بر تداوم روند عادی عملیات‌ها و تخلیه کالاهای اساسی در بندر شهیدرجایی، اعلام کرد: بنا به تاکید وزیر راه و شهرسازی، چرخه حمل‌ونقل و عملیات خدمات‌رسانی در این بندر بدون هیچ‌گونه اختلال و مشکلی در حال انجام است.
به گزارش اقتصاد سرآمد،  حسین عباس‌نژاد با اشاره به تجاوز آشکار دشمن صهیونیستی آمریکایی اظهار کرد: تمامی ظرفیت‌های لجستیکی و عملیاتی بندر برای انجام به موقع تخلیه و بارگیری کالا فعال بوده و هیچ کندی یا مشکلی در زنجیره انتقال کالای اساسی به مراکز استان‌ها گزارش نشده است. 
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی خاطرنشان کرد: وضعیت جاری بندر مطابق با روال معمول بوده است‌.
مدیرکل بنادر هرمزگان: چرخه حمل‌ونقل در بندر شهید رجایی کاملا عادی است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه