با صدور بیانیه ای اعلام شد؛

آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای خدمات‌رسانی به شهروندان


 وزارت راه و شهرسازی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن تجاوز آشکار دشمن صهیونی- آمریکایی به خاک میهنمان، اعلام کرد: خدمات رسانی به مردم در زمان‌های بحران ادامه خواهد یافت.
به گزارش ایرنا، وزارت راه و شهرسازی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن تجاوز آشکار دشمن صهیونی- آمریکایی به خاک میهنمان، اعلام کرد: طبق برنامه‌ریزی های قبلی امور حمل و نقل کشور در حال انجام است و با توجه به وضعیت اضطرار، لازم است شهروندان برای تردد ایمن و روان در جاده‌های کشور ضمن حفظ خونسردی و با رعایت قوانین و مقررات، سفر خود را مدیریت کنند و داشتن امکانات و تمهیدات لازم برای سفر به مناطق کوهستانی و برف گیر ضروری است.
همچنین وزارت راه و شهرسازی با استفاده از همه ظرفیت ها و کمک و همراهی همیشگی بخش خصوصی حمل و نقل کشور، خدمات رسانی به مردم را در دستور کار صریح خود قرار دارد.
در ادامه بیانیه وزارت راه و شهرسازی آمده است: درخصوص انتقال کالاهای اساسی به مراکز استان‌ها پیش از این اقدامات موثر و قابل توجهی انجام شده است و این روند ادامه خواهد یافت.
آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای خدمات‌رسانی به شهروندان
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه