مدیرکل سازمان انتقال خون خراسانشمالی:
انتقال ۱۵۰ واحد خون از خراسانشمالی به شبکه ملی
گروه استان ها- بجنورد- مدیرکل سازمان انتقال خون خراسانشمالی گفت: این مجموعه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۵۰ واحد خون اهدا شده از استان را به شبکه ملی انتقال داد و در راستای تامین نیاز بیماران سراسر کشور مورد استفاده قرار گرفته است.
به گزارش اقتصادسرآمد، احسن نامدار احمدآباد به ایرنا اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی و افزایش نیاز مراکز درمانی، تمامی گروههای خونی مورد نیاز است و از مردم نوعدوست استان درخواست میشود همچون گذشته با حضور در پایگاههای اهدای خون، یاریگر بیماران باشند.
وی با اشاره به فعالیت مستمر مراکز اهدای خون در ماه مبارک رمضان افزود: مراکز ثابت اهدای خون در بجنورد و شیروان در دو شیفت صبح و پس از افطار فعال هستند تا زمینه مشارکت بیشتر مردم فراهم شود.
مدیرکل سازمان انتقال خون خراسانشمالی ادامه داد: این مراکز در شیفت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ و پس از افطار از ساعت ۱۹ تا ۲۲ پذیرای اهداکنندگان هستند و روزهای پنجشنبه نیز از ساعت ۸ تا ۱۲ فعالیت دارند.وی بیان کرد: همچنین مراکز اهدای خون اسفراین و آشخانه طبق برنامه زمانبندی قبلی خدمات ارائه میدهند.
مدیرکل انتقال خون خراسانشمالی با تأکید بر اینکه نیاز به خون و فرآوردههای خونی همیشگی و مستمر است، خاطرنشان کرد: استمرار اهدای خون موجب پایداری ذخایر خونی استان و پاسخگویی به نیاز ۱۲ بیمارستان فعال در خراسانشمالی میشود و مازاد نیاز استان نیز به شبکه ملی انتقال مییابد.
وی افزود: خونهای اهدایی پس از طی مراحل آزمایشگاهی و فرآوری، به اجزای مختلف شامل گلبول قرمز، پلاکت و پلاسما تفکیک شده و متناسب با نیاز بیماران در اختیار مراکز درمانی قرار میگیرد.
نامدار احمدآباد با قدردانی از مشارکت مردم استان گفت: فرهنگ اهدای خون در خراسانشمالی نهادینه شده و مشارکت مستمر اهداکنندگان نقش مهمی در تأمین امنیت سلامت جامعه ایفا میکند.
جمعیت خراسانشمالی حدود یک میلیون نفر است و ۱۲ بیمارستان این استان به طور مستمر به خون و فرآوردههای خونی نیاز دارند.
به گزارش اقتصادسرآمد، احسن نامدار احمدآباد به ایرنا اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی و افزایش نیاز مراکز درمانی، تمامی گروههای خونی مورد نیاز است و از مردم نوعدوست استان درخواست میشود همچون گذشته با حضور در پایگاههای اهدای خون، یاریگر بیماران باشند.
وی با اشاره به فعالیت مستمر مراکز اهدای خون در ماه مبارک رمضان افزود: مراکز ثابت اهدای خون در بجنورد و شیروان در دو شیفت صبح و پس از افطار فعال هستند تا زمینه مشارکت بیشتر مردم فراهم شود.
مدیرکل سازمان انتقال خون خراسانشمالی ادامه داد: این مراکز در شیفت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ و پس از افطار از ساعت ۱۹ تا ۲۲ پذیرای اهداکنندگان هستند و روزهای پنجشنبه نیز از ساعت ۸ تا ۱۲ فعالیت دارند.وی بیان کرد: همچنین مراکز اهدای خون اسفراین و آشخانه طبق برنامه زمانبندی قبلی خدمات ارائه میدهند.
مدیرکل انتقال خون خراسانشمالی با تأکید بر اینکه نیاز به خون و فرآوردههای خونی همیشگی و مستمر است، خاطرنشان کرد: استمرار اهدای خون موجب پایداری ذخایر خونی استان و پاسخگویی به نیاز ۱۲ بیمارستان فعال در خراسانشمالی میشود و مازاد نیاز استان نیز به شبکه ملی انتقال مییابد.
وی افزود: خونهای اهدایی پس از طی مراحل آزمایشگاهی و فرآوری، به اجزای مختلف شامل گلبول قرمز، پلاکت و پلاسما تفکیک شده و متناسب با نیاز بیماران در اختیار مراکز درمانی قرار میگیرد.
نامدار احمدآباد با قدردانی از مشارکت مردم استان گفت: فرهنگ اهدای خون در خراسانشمالی نهادینه شده و مشارکت مستمر اهداکنندگان نقش مهمی در تأمین امنیت سلامت جامعه ایفا میکند.
جمعیت خراسانشمالی حدود یک میلیون نفر است و ۱۲ بیمارستان این استان به طور مستمر به خون و فرآوردههای خونی نیاز دارند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
مردم نگران نباشند ذخایر استراتژیک تامین شده است
-
مراکز بهداشتی درمانی گیلان با تمام امکانات فعال هستند
-
افزایش ۳۵ درصدی ورود مسافران به گلستان
-
حمله به لامرد نشاندهنده پایبند نبودن دشمن به قواعد حقوقی و انسانی است
-
نگرانی برای عرضه سوخت در مازندران وجود ندارد
-
انتقال ۱۵۰ واحد خون از خراسانشمالی به شبکه ملی
-
مدیرکل تعزیرات استان خبر داد ورود قاطع تعزیرات برای مهار گرانی در سیستان و بلوچستان
-
روند تامین و توزیع کالاهای اساسی و آرد نانواییها بدون وقفه ادامه دارد
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



