آغاز طرح مجوزهای یکماهه صید در بنادر صیادی خوزستان
مدیر کل شیلات خوزستان در راستای حمایت از جامعه صیادی و تسهیل در ارائه خدمات از اجرای طرح صدور مجوز صید بهصورت یکماهه در سراسر استان خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد،سید شریف موسوی در جلسه کمیسیون نقل و انتقالات شناورهای صیادی استان اظهار کرد: با هدف کاهش نامهنگاری اداری و جلوگیری از مراجعات مکرر صیادان به دفاتر صدور مجوز، طرح صدور مجوزهای ماهانه از ابتدای اردیبهشتماه سال جاری در تمامی بنادر صیادی استان اجرایی خواهد شد.
موسوی با اشاره به وضعیت پیشین صدور مجوزها گفت: بهطور معمول هر شناور صیادی در سال ۲۴ سفر دریایی انجام میدهد که پیش از این، صیادان ناچار بودند برای اخذ مجوز صید و انجام امور بیمهای ماهانه ۲ بار به ادارات مربوطه مراجعه کنند.
مدیرکل شیلات خوزستان افزود: بر اساس برنامهریزیهای صورتگرفته، از این پس شناورهای صیادی استان مجوز صید و سهمیه سوخت خود را بهصورت یکماهه دریافت میکنند که این مجوز پوششدهنده ۲۱ روز فعالیت صیادی طی ۲ سفر دریایی خواهد بود.
مدیرکل شیلات خوزستان در ادامه به جایگاه استان در صنعت صیادی کشور اشاره کرد و گفت: استان خوزستان با بهرهمندی از پنج شهرستان بندری و ۱۱ بندر صیادی فعال، سالانه قریب به ۵۰ هزار تن انواع آبزیان را صید میکند که این حجم از تولید خوزستان را در جایگاه چهارم صید میان استانهای ساحلی کشور قرار داده است.
براساس این گزارش استان خوزستان جایگاه دوم تولیدات آبزیپروری را دارد؛ مجموع تولیدات آبزیپروری استان حدود ۹۶ هزار تن است که از این میزان، سهم عمده تولیدات با حدود ۷۵ هزار تن به تولید ماهیان گرمابی اختصاص دارد.
به گزارش اقتصادسرآمد،سید شریف موسوی در جلسه کمیسیون نقل و انتقالات شناورهای صیادی استان اظهار کرد: با هدف کاهش نامهنگاری اداری و جلوگیری از مراجعات مکرر صیادان به دفاتر صدور مجوز، طرح صدور مجوزهای ماهانه از ابتدای اردیبهشتماه سال جاری در تمامی بنادر صیادی استان اجرایی خواهد شد.
موسوی با اشاره به وضعیت پیشین صدور مجوزها گفت: بهطور معمول هر شناور صیادی در سال ۲۴ سفر دریایی انجام میدهد که پیش از این، صیادان ناچار بودند برای اخذ مجوز صید و انجام امور بیمهای ماهانه ۲ بار به ادارات مربوطه مراجعه کنند.
مدیرکل شیلات خوزستان افزود: بر اساس برنامهریزیهای صورتگرفته، از این پس شناورهای صیادی استان مجوز صید و سهمیه سوخت خود را بهصورت یکماهه دریافت میکنند که این مجوز پوششدهنده ۲۱ روز فعالیت صیادی طی ۲ سفر دریایی خواهد بود.
مدیرکل شیلات خوزستان در ادامه به جایگاه استان در صنعت صیادی کشور اشاره کرد و گفت: استان خوزستان با بهرهمندی از پنج شهرستان بندری و ۱۱ بندر صیادی فعال، سالانه قریب به ۵۰ هزار تن انواع آبزیان را صید میکند که این حجم از تولید خوزستان را در جایگاه چهارم صید میان استانهای ساحلی کشور قرار داده است.
براساس این گزارش استان خوزستان جایگاه دوم تولیدات آبزیپروری را دارد؛ مجموع تولیدات آبزیپروری استان حدود ۹۶ هزار تن است که از این میزان، سهم عمده تولیدات با حدود ۷۵ هزار تن به تولید ماهیان گرمابی اختصاص دارد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



