هم‌افزایی برق و آب برای مدیریت هوشمند مصرف؛ 

تشکیل «میز آب» در شرکت توزیع  برق کرمانشاه 


گروه استان ها- باغفلکی، کرمانشاه-‌ با هدف ایجاد هماهنگی میان شرکت‌های توزیع برق و آب منطقه‌ای و با تمرکز بر اجرای دقیق سامانه‌های چاه‌های آب کشاورزی، «میز آب» در شرکت‌های توزیع تشکیل شد. ‌ این نشست با حضور مهندس سید حامد حسینی سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان، معاونین و مدیران ذی‌ربط و همچنین معاونین و مدیران شرکت آب منطقه‌ای برگزار گردید. ‌ در این جلسه مقرر شد کمیته‌های مشترک استانی به‌صورت فعال تشکیل شده و تمامی امور مربوط به ساماندهی چاههای اب کشاورزی پروانه‌های بهره‌برداری، کنترل اعتبار پروانه ها ، چاه‌های اب غیرمجاز فاقد مجوز ،تطابق قدرت قراردادی با میزان دیماند مصرفی ، کنترل ساعت کار مجاز کارکرد چاه و سایر موارد مشابه، بر اساس رویه‌های تعیین تکلیف شده در کمیته (انرژی و سازگاری با کم‌آبی) بررسی و اجرایی شود. ‌ گفتنی است هدف اصلی از این اقدامات و تشکیل میز آب، دست‌یابی به کاهش مصرف برق و کاهش مصرف آب به‌صورت توأمان است تا پایداری منابع زیرزمینی و شبکه برق به‌طور هم‌زمان حفظ شود.
تشکیل «میز آب» در شرکت توزیع  برق کرمانشاه 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه